quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht laats dat ik jou tegen kwam op tiktok
Iemand die wil motorrijden maar nog geen rijbewijs heeft
En graag een drankje doet
Moe, maar voor de rest gaat t primaquote:
Nee, niks gelezen. Waar was het?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
Is het al half 6?
@:TheStigsDutchCousin had je nog gelezen van gister? motorongeluk?
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Beneluxtunnel, overleden. Vind het zo kutstuk,Met mijn laatste les moest ik ook daar heenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Ehwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EhwLees het nu ja. Gruwelijk
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeur
Dus hoop dat ik met mijn examen lekker richting rozenburg magquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.
Af en toe 1 huren kan ook tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:12 schreef Driepink het volgende:
Ik zou zo graag weer een motor willen, maar ik rij er gewoon te weinig op =c
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.quote:
ik heb stiekem gereden op die van mijn manquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.
Ik heb ook wel eens een motor gehuurd en/of geleend maar voor je echt gewend bent moet die alweer terug.
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb stiekem gereden op die van mijn man![]()
reed wel gelijk lekker
Yamaha R6quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?
Lekkere fiets is dat ja.quote:
Ja reed lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkere fiets is dat ja.
Hou het heel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja reed lekkerMaar daar ga ik voorlopig op rijden tot ik een motor kan kopen
hahaha jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:07 schreef Sally het volgende:
Ach @:kree - dan kom je toch hier je monologen houden...?
gehehe het maakt mij niet zoveel uit hoor? maar kweet niet ook altijd om maar weer meer te vertellen van me zelf, ben beetje uit inspiratie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:10 schreef Sally het volgende:
Laat die rare HEMA rookworst maar kletsen
Euhm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:12 schreef kree het volgende:
noem eens een leuk onderwerp waar we over kunnen kletsen?
Succes dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:13 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ik ga slapenmorgen 9 uur wekkert en 11 uur motorrijles
ja maar dan zijn we snel uitgepraatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Euhm.
Szlaapjes doen.... ?
Inspiratie genoeg?![]()
Vroom vroomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:15 schreef kree het volgende:
motor rijden, ook echt weer iets wat ik dus echt niet zou willen? vind t maar eng altijd die dingen, althans niet voor mij maar voor als motor rijder wss wel.
Solly...quote:
alles goed hoor slaap lekker jijquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Solly...
beetje inspannende en drukke week achter de rug. En het was ook nog F1 tot 01.00 uur, plus daarna nabeschouwing.. En morgen weer
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wil motorrijden wel proberen ooit
Ik ook welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wil motorrijden wel proberen ooit
Jawelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
en brommer dan of scooter? nooit gedaan?
DIt!quote:
Was lekker. Ging van... psssssssstquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
goed om te weten wel dat je nog ff ging pissen enzo
hahaha nee nou wilde ff zeker weten dat het wel lukte he enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Was lekker. Ging van... psssssssst
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee nou wilde ff zeker weten dat het wel lukte he enzo
Ow ik vind het juist leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.
Ik heb ook wel eens een motor gehuurd en/of geleend maar voor je echt gewend bent moet die alweer terug.
Gas erop!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik vind het juist leuk
Om in verschillende auto’s te rijden en te kijken wat er anders is etc
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
goed om te weten wel dat je nog ff ging pissen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
[ff weer spammen hoor....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Oh nee hoor, daar hoor ik niet thuis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga eens snel terug naar DTS waar je thuishoort.
SALLIEquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar hoor ik niet thuis.
Ik ben nog niet zó lang geleden door greysbones daarheen 'gelokt' om wat meer posters daar te hebben. Ik kwam nooit (meer) in ONZ sinds mn crewtijd.
Ik vond het wel leuk, maar toen DTS eerst eventjes dicht ging voor een paar uur [ja, daarvoor ook al vaker dat wel] en daarna voor ettelijke dagen, heb ik andere plekken gevonden om te posten.
Maar het werd wat saai hier in huis in de avonduren als er geen F1 is en deze slowchat ook rustig werd, dus ben ik weer meer gaan posten in DTS.
Maar het hele gezeik over punten ben ik zat, en er zitten een paar mensen in DTS die me niet zo aanstaan (likewise, denk ik).
Dus ik vind dit wel een mooie afsluiter voor de maand Oktober 2023![]()
haha![]()
Hopelijk pakt niemand die 16e plek, want dat is voor mij wel een speciaal getalletje![]()
En ach, anders maar wel
Mogelijk nog in November weer, maar ik beloof niks. Want beter voor mn nachtrust (en mn gemoed op sommige punten![]()
)
Ook wel aardigquote:
Daar is het zaterdag voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook wel aardig
Vandaag lekker gat in de dag geslapen
Jep!quote:
Deze vrouwquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep!
Zo meteen eens wat boodschappen gaan doen, en meteen door naar een kennis voor de Formule 1 van vanavond
quote:
quote:
Dag damesquote:
Dag heer Stigquote:
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?quote:
Lekker op tijd naar bed en veel kijk plezier bij de F1 Hier rolt allesgewoon doorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?
Fijn te horenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed en veel kijk plezier bij de F1 Hier rolt allesgewoon door
e bent er wel hèquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?
Stig is er altijd.quote:
Ook als ik er niet ben, ben ik erquote:
Waar was je vannachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook als ik er niet ben, ben ik er
In zn bed, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was je vannacht
We hadden het zwaar in F1
Ik had het naar mijn zin op de baanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was je vannacht
We hadden het zwaar in F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |