Je weet dat het land Maxico heetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe harder het gejank van die tacovreters, hoe hoger Max op het podium staat.
Topic reeksen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat het land Maxico heet
Afgehandeldquote:
Die skipt alleen het sprintspulquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
gaat @:Nattekat de kwalificatie kijken
of
is it past his bedtime
Carriereswitch richting defensiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef Nizno het volgende:
plaats ik ze hier ook lekker even
Charles is zijn smaakpapillen kwijt
[ twitter ]
en lewis is zijn benen kwijt
[ twitter ]
Ik mis Norrisquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Nober het volgende:
Red Bull houdt van, dan moet je op gaan passen... wie vervangt Pérez in 2024?
[poll=6299]
Die durft gevecht wel aan met Papa Perezquote:
JOS VERSTAPPENquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die durft gevecht wel aan met Papa Perez
ik denk dat papa perez na 10 seconden hijgend op de grond ligtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JOS VERSTAPPEN
VS
PAPA PEREZ
ROUND 1...
FIGHT
Fixedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JOS THE BOSS
VS
PAPA PEREZ
ROUND 1...
FIGHT
Tuurlijk ga ik kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
gaat @:Nattekat de kwalificatie kijken
of
is it past his bedtime
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeftquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft hij de peper van Karel opgegeten?
Zoek ik speciaal het roddeltopic op, staat er niks in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeft
Meh, klinkt een beetje zeurderigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Deze mag ook hier niet ontbreken.
een bastard?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeft
Vind hem zelf echt briljant gemaakt. Hou er echt vanquote:
Nattekat danst door de kamer nu.quote:
dat was na AM ook zo, RB heeft hem teruggehaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Mijn sympathie voor Perez is inmiddels ver onder het nulpunt.
Doe maar even geen mexicanen meer in de F1
Beter!quote:
En een dragrace dan?quote:
Ik kijk meestal alleen de race en dat vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap de haat niet op sprint. Kijken mensen liever 2 dagen auto’s die alleen rondjes rijden? Vind ik wat saai.
Dat is een gaspedaal indrukken, geen racen.quote:
In een normaal weekend heeft elke sessie een functie. Je bouwt op naar een kwalificatie en tot slot een race. Dat maakt de grand prix iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap de haat niet op sprint. Kijken mensen liever 2 dagen auto’s die alleen rondjes rijden? Vind ik wat saai.
En het "ze gaan ervoor" effect is er eveneens niet, want ze moeten de auto in orde houden voor de volgende sessie, parc fermé regels etc.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend heeft elke sessie een functie. Je bouwt op naar een kwalificatie en tot slot een race. Dat maakt de grand prix iets om naar uit te kijken.
In een sprintweekend is die spanningsboog totaal anders. Omdat je al de kwalificatie op vrijdag hebt gezien, weet je in grote lijnen hoe de shootout op zaterdag gaat uitpakken. Omdat je de sprint op zaterdag al hebt gezien, weet je in grote lijnen hoe de grand prix op zondag gaat uitpakken. En dat is toch jammer, want het maakt de hoofdrace minder speciaal.
En omdat er maar een vrije training is, is het meer een tombola qua afstelling. Sommige mensen vinden die willekeur misschien leuk, maar ik kijk liever naar teams die daadwerkelijk de kans krijgen de setup te perfectioneren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
En het "ze gaan ervoor" effect is er eveneens niet, want ze moeten de auto in orde houden voor de volgende sessie, parc fermé regels etc.
wat heeft Max dan gedaan? dat ze hem haten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:28 schreef schommelstoel het volgende:
'Duizenden Perez-fans beraden zich op plan om Verstappen te blokkeren'
Dan gewoon niet starten.
Laatste keer Meggieko.
Een betere coureur zijn dan Perez is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat heeft Max dan gedaan? dat ze hem haten?
man, wat zijn die gasten dan dom.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een betere coureur zijn dan Perez is.
Heel oneerlijk in een auto zitten die bewust beter gebouwd is dan de stiekem ook nog eens extra verzwaarde auto van Perez.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is een gerucht. Eerst maar kijken of er uberhaupt iets van klopt of gaat kloppen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:28 schreef schommelstoel het volgende:
'Duizenden Perez-fans beraden zich op plan om Verstappen te blokkeren'
Dan gewoon niet starten.
Laatste keer Meggieko.
Na vorige week het schaamteloos schreeuwen tijdens het volkslied kijk ik nergens meer van op bij Mexicaanse F1 "fans"quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een gerucht. Eerst maar kijken of er uberhaupt iets van klopt of gaat kloppen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een betere coureur zijn dan Perez is.
Zo zijn fans.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch blijf je het proberen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Zo zijn fans.
Het heeft ook geen zin om daarmee in discussie te gaan.
Ik zie het hier dagelijks.
De race met de 3 verplichte stops was prima. Er is best wat van te maken maar het moet nog gefinetuned worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een normaal weekend heeft elke sessie een functie. Je bouwt op naar een kwalificatie en tot slot een race. Dat maakt de grand prix iets om naar uit te kijken.
In een sprintweekend is die spanningsboog totaal anders. Omdat je al de kwalificatie op vrijdag hebt gezien, weet je in grote lijnen hoe de shootout op zaterdag gaat uitpakken. Omdat je de sprint op zaterdag al hebt gezien, weet je in grote lijnen hoe de grand prix op zondag gaat uitpakken. En dat is toch jammer, want het maakt de hoofdrace minder speciaal.
Ik denk dat het altijd minder zal zijn. Het verschil is dat het normale weekend is ontworpen zodat het goed is voor de sport, terwijl het sprintformat is bedacht omdat het goed is voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De race met de 3 verplichte stops was prima. Er is best wat van te maken maar het moet nog gefinetuned worden.
Dat laatste ongetwijfeld maar zonder kijkcijfers geen F1.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd minder zal zijn. Het verschil is dat het normale weekend is ontworpen zodat het goed is voor de sport, terwijl het sprintformat is bedacht omdat het goed is voor de kijkcijfers.
Hem niet voorgelaten in Brazilië vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En ook dat lukt niet, vorige week was de sprint een lachertje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd minder zal zijn. Het verschil is dat het normale weekend is ontworpen zodat het goed is voor de sport, terwijl het sprintformat is bedacht omdat het goed is voor de kijkcijfers.
Kijkcijfers of bezoekersaantallen zijn er niet echt beter op geworden door de sprintraces, las ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat laatste ongetwijfeld maar zonder kijkcijfers geen F1.
De Viaplays van deze wereld hebben content nodig om het abo's te verkopen
Prima? Gelukkig een mening van jou, want ik vind/vond het een gedrocht van een race.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De race met de 3 verplichte stops was prima. Er is best wat van te maken maar het moet nog gefinetuned worden.
Het zat wat dichter bij elkaar maar je zag ook weer in die omstandigheden dat Red Bull het gewoon het beste voor elkaar heeft als team plus dat de teams er (te) laat van op de hoogte werden gebracht en je dus bij enkelen een banden tekort had in bepaalde compounds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prima? Gelukkig een mening van jou, want ik vind/vond het een gedrocht van een race.
Maar misschien waren ze anders (verder) achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kijkcijfers of bezoekersaantallen zijn er niet echt beter op geworden door de sprintraces, las ik.
Volgens Mexicaanse redditters zijn veel Checo fans overgelopen van de voetbalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ging het over een overwinning?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen weigerde vorig jaar Checo de overwinning te geveb terwijl Checo het jaar daarvoor Verstappen wel hielp (met het ophouden van Hamilton)
Gigantisch minderwaardigheidscomplex dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh nee joh het was maar een schamele P6
Ging om 2 punten voor Perez in het kampioenschap die hem 2 punten voorsprong opleverden op Leclerc in het constructeurskampioenschap.quote:
Wat op zich ook niks uitmaakt want dat had Max van tevoren niet kunnen weten. Perez heeft Max vele wins gegeven en doet moeilijk om 2 punten is de conclusie van de Mexicanen misschien gewoon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging om 2 punten voor Perez in het kampioenschap die hem 2 punten voorsprong opleverden op Leclerc in het constructeurskampioenschap.
Die niets uit hadden gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez heeft Max vele wins gegeven
Geef eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat op zich ook niks uitmaakt want dat had Max van tevoren niet kunnen weten. Perez heeft Max vele wins gegeven en doet moeilijk om 2 punten is de conclusie van de Mexicanen misschien gewoon.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat op zich ook niks uitmaakt want dat had Max van tevoren niet kunnen weten. Perez heeft Max vele wins gegeven en doet moeilijk om 2 punten is de conclusie van de Mexicanen misschien gewoon.
Abu Dhabiquote:
Nee, want die fantastische actie van Checo werd teniet gedaan door de SC.quote:
Nee, die fantastische actie van Checo zorgde ervoor dat Hamilton niet naar soft kon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, want die fantastische actie van Checo werd teniet gedaan door de SC.
En dit dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die fantastische actie van Checo zorgde ervoor dat Hamilton niet naar soft kon.
en dan moet MAX bewaking krijgen en Lewis met die aan niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef Nizno het volgende:
plaats ik ze hier ook lekker even
Charles is zijn smaakpapillen kwijt
[ twitter ]
en lewis is zijn benen kwijt
[ twitter ]
Als je Perez zijn punten verwijderd en alle punten doorschuift naar de volgende in de stand van die races zijn Max en zelfs RB nog steeds kampioen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:37 schreef Zwoerd het volgende:
Ja daar zou ik wel voorbeelden van willen zien. Buiten dat hij Hamilton heeft opgehouden in Abu Dhabi 2021,kan ik me niet iets bedenken. De andere momenten waarop Perez zou hebben geholpen zijn de keren dat hij opzij moest als Max er met een veel hogere pace achter hem reed. Maar vooral de afgelopen 2 seizoenen had het voor Max niets uitgemaakt als het stoeltje naast hem leeg bleef.
Max wil gewoon elke race winnen, ongeacht of hij al kampioen is of niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:16 schreef Blik het volgende:
Ondanks dat ik een fan van Max ben, vond ik het ook een beetje flauw dat Max niet de positie aan Checo gaf vorig jaar. Max had niks te winnen en Checo nog wel
Dan had Checo geen gat van 8 seconden moeten laten vallen. Wat moest Max gaan doen, op de finishlijn stil gaan staan tot Checo en degenen achter hem Max voorbij kwamen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:16 schreef Blik het volgende:
Ondanks dat ik een fan van Max ben, vond ik het ook een beetje flauw dat Max niet de positie aan Checo gaf vorig jaar. Max had niks te winnen en Checo nog wel
Klopt en Perez gaat na dat geintje in Monaco gewoon niets meer cadeau krijgen, dat heeft 'ie volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Max wil gewoon elke race winnen, ongeacht of hij al kampioen is of niet.
Dat zou Max een DSQ opleverenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan had Checo geen gat van 8 seconden moeten laten vallen. Wat moest Max gaan doen, op de finishlijn stil gaan staan tot Checo en degenen achter hem Max voorbij kwamen?
Vanaf P2 wordt het spannend!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
geen nieuws over de race van dit weekend?
Niet per se de race, maar de wintertijd gaat in. Valt dus allemaal wel mee met die tijdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
geen nieuws over de race van dit weekend?
Volgende week zaterdag geen Nattekittenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Dit weekend eens een keer geen sprint race, gelukkig volgende week weer
Nee, discussie maar zelden.quote:
Wel apart om zoveel sprintraces in korte tijd te doen ja, die had je toch wat meer kunnen verspreidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Dit weekend eens een keer geen sprint race, gelukkig volgende week weer
Ze dachten het aan het eind van het seizoen nog even spannend te maken, want een sprintweekend levert een coureur meer punten op dan een normaal weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel apart om zoveel sprintraces in korte tijd te doen ja, die had je toch wat meer kunnen verspreiden
dan ben je toch gewoon pro Perez, heeft geen zin om anti-max te zijn of welke coureur dan ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Zo zijn fans.
Het heeft ook geen zin om daarmee in discussie te gaan.
Ik zie het hier dagelijks.
Die Zuid-Amerikaanse heethoofden kunnen gewoon niet focussen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan ben je toch gewoon pro Perez, heeft geen zin om anti-max te zijn of welke coureur dan ook.
zou je niet zeggen, ze zijn best nog original.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikaanse heethoofden kunnen gewoon niet focussen.
Dit dus, helemaal niets cadeau meer geven. De ware aard kwam wel naar boven, onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt en Perez gaat na dat geintje in Monaco gewoon niets meer cadeau krijgen, dat heeft 'ie volledig aan zichzelf te wijten.
het is niet de eerste keer dat Lewis het vuurtje opstooktquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)en-hulp-van-red-bull
https://www.racexpress.nl(...)Verstappen+/n/131847
kan aan mij liggen, maar als de fans van Checo al zo in het denkbeeld zitten dat Max bevoordeeld wordt door RedBull... Hoe halen Ralf en Lewis het dan in hun hoofd om dit soort uitspraken te doen terwijl ze in Mexico racen dit weekend??
https://www.gptoday.net/n(...)n-rivaliteit-creeren
En dan is het de schuld van de media die rivaliteit willen creëren.
Lewis wil graag van George af ('worst team mate ever', volgens CultLH), dus wellicht stelt hij straks een ruil voor?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer dat Lewis het vuurtje opstookt
Maar ze bedoelen er niks mee hoor. Hamilton is zo eng mannetje, bahquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)en-hulp-van-red-bull
https://www.racexpress.nl(...)Verstappen+/n/131847
kan aan mij liggen, maar als de fans van Checo al zo in het denkbeeld zitten dat Max bevoordeeld wordt door RedBull... Hoe halen Ralf en Lewis het dan in hun hoofd om dit soort uitspraken te doen terwijl ze in Mexico racen dit weekend??
https://www.gptoday.net/n(...)n-rivaliteit-creeren
En dan is het de schuld van de media die rivaliteit willen creëren.
Zeker, maar op dit moment ff verder stoken is wel heel vals.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:06 schreef tja77 het volgende:
Natuurlijk stookt Lewis dat vuurtje op, logisch toch?
Verstappen is ook geen heilig boontje wat dat betreft, en heeft zich ook vaak uitgelaten over andere teams en coureurs.
Wat lul je man, Perez ligt normaal gespreken veel te ver achter om maar IETS uit te kunnen maken. Hij heeft 1(!) keer iets van betekenis kunnen doen in Abhu Dabi 2021. Hij komt meestal met moeite uit Q3 of zelfs helemaal niet. In de snelste auto van het veld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hèhè. Iets over het raceweekend van nu!quote:
13 maal je inzet bij unibetquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe staat Perez bij de bookies voor dit weekend?
Hij was gisteren niet aanwezig omdat hij zich niet lekker voelde, maar de verwachting was al dat hij er vandaag gewoon bij zou zijn. Gelukkig is dat (kennelijk) ook zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hèhè. Iets over het raceweekend van nu!
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was gisteren niet aanwezig omdat hij zich niet lekker voelde, maar de verwachting was al dat hij er vandaag gewoon bij zou zijn. Gelukkig 8s dat (kennelijk) ook zo
Oh, dan gaat het goed komen!quote:
Hou je ons op de hoogte makker?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga eventjes bij Hadjar aanboord kijken.
Nieuwe Goat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga eventjes bij Hadjar aanboord kijken.
Hij gaat naar binnenquote:
Briljant weer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
god wat zijn ze ook weer vlot
met de timing
en het soort banden
Nou nou... het uur is nog langquote:
Ik dacht ff YUKI is weer YUKIquote:
Yuki wordt ook gelijk in beeld genomen.quote:
Nu 8e.quote:
Even de bingokaart pakken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Viaplay wordt het ijle lucht-riedeltje weer even afgedraaid. Hebben we dat ook weer gehad.
Zijwieltjes zouden het afmaken.quote:
Gaan we nog wel een paar keer horen dit weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Viaplay wordt het ijle lucht-riedeltje weer even afgedraaid. Hebben we dat ook weer gehad.
My first F1 car.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijwieltjes zouden het afmaken.
Gelukkig doet Allard de VT1. Die andere twee nono's kan ik niet aanhorenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
IJdele hoop op minder ijle lucht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een paar keer horen dit weekend.
Hij reed idd net de pitstraat in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar had vaak anti-stall, aldus hijhemzelf.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijwieltjes zouden het afmaken.
Nyck vloog uit de DRS.quote:
Valt uit elkaar door de ijle luchtquote:
Lekker wijf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
er ligt echt een best stuk op de baan
Plan X zometeen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ferrari weer lekker bezig.
Kruis erdoorheen.quote:
Jos wil vast wel even met hem meelopenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz moet oppassen voor de gekke Mexicaanse fans
topquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik rij zelf een 1:17.627 hier in de sim
Ook de junior red bullquote:
En toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik rij zelf een 1:17.627 hier in de sim
Ze hebben ook geen motorisch voordeel in normale lucht dus hebben ze ook niet per se een nadeel in ijle luchtquote:
nee, nog niet iedereenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:44 schreef Jane het volgende:
Perez op medium.
Iedereen va de testband af?
Beetje ongeloofwaardig tbh.quote:
En die zitten daar op de tribune?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Er gaan zo veel mensen teleurgesteld worden dit weekend
In Maxico zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Grote kans.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
gaan we ploffende motoren krijgen dit weekend??
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
gaan we ploffende motoren krijgen dit weekend??
Bandje werd vooral warm van die lock-upquote:
Eerder lauwquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bandje werd vooral warm van die lock-up
K voor kutband?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
nou nou nou
we hebben een T-tje voor de test band
nu de andere banden nog
Waarin?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Daarin!quote:
ik geloof dat Lec ook niet veel meters maaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz heeft wel heel erg veel pech. Eerst hij ziek en nu zijn auto ook.
Naar het toiletquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat Lec ook niet veel meters maakt
komt van de pepertjesquote:
"My seat feels hot."quote:
Zou hij er zijn dan?quote:
Waarom zou hij daar moeten zijn?quote:
Iemand moet reserve zijn bij RBR en AT nu Lawson in Japan zit.quote:
Alfa Romeo hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Krijgt hij een kans, gaat het niet goed
Er zijn er meer die dat in hun functiebeschrijving hebben staanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iemand moet reserve zijn bij RBR en AT nu Lawson in Japan zit.
Thanks @Starflyerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sloofje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Jane het volgende:
George mag gezellig bij Toto's boys staan.
BeastedBoysquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Jane het volgende:
George mag gezellig bij Toto's boys staan.
Dit was toch al vooraf bekend? Dat Nyck 3e rijder zou zijn als Lawson er niet was?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hauger en Maloney, jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die dat in hun functiebeschrijving hebben staan
Nyck is ontslagen door Red Bullquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oortje versnoeptquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Mercedes staat wel hoog.
Nopequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit was toch al vooraf bekend? Dat Nyck 3e rijder zou zijn als Lawson er niet was?
ja en nee. Hij is de enige die voor AT mag rijden mocht er iets gebeuren met Tsunoda of Ricciardo nu Lawson er niet isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nyck is ontslagen door Red Bull
Hier hadden we in de zomerstop eroverquote:
Dat klopt volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja en nee. Hij is de enige die voor AT mag rijden mocht er iets gebeuren met Tsunoda of Ricciardo nu Lawson er niet is
Gerucht. Volgens mij niet officieel bevestigd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit was toch al vooraf bekend? Dat Nyck 3e rijder zou zijn als Lawson er niet was?
Was toch iets met maximaal aantal coureurs per seizoen per team?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet hoor
zie de op, of het speciale topicquote:
00:00 - 01:05quote:
1. Het is nu een paar maanden laterquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier hadden we in de zomerstop erover
klopt. 4 stuksquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Was toch iets met maximaal aantal coureurs per seizoen per team?
Wat Peterselieman zegt klopt wel. Ze mogen maximaal 2 reservecoureurs inzetten per team per seizoen. AT zit nu al aan dat limiet door Dani Ric en Lawson.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet hoor
Owh ja, klopt! Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Was toch iets met maximaal aantal coureurs per seizoen per team?
Als je dat te laat vind, laat je gewoon nu de wintertijd al ingaan.quote:
En ze staan ook nog in de OP van dit topicquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit @:esf1gamer zoveel moeite in het tijdentopic te stekem...
F1 / Tijden GP van Mexico
Dus mogen anderen geen antwoord geven?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit @:esf1gamer zoveel moeite in het tijdentopic te stekem...
Nee hoor, gewoon lekker met het iPadje in bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je dat te laat vind, laat je gewoon nu de wintertijd al ingaan.
tuulk wel, maar tis jammer dat men dat topic en de OP niet weet te vindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus mogen anderen geen antwoord geven?
Zoveel moeite lijkt me dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit @:esf1gamer zoveel moeite in het tijdentopic te steken...
En @3rr0r in de OP van dit topicquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit @:esf1gamer zoveel moeite in het tijdentopic te steken...
Jij zou dat niet kunnen, omdat je bepaalde rechten niet hebtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveel moeite lijkt me dat nou ook weer niet
Zet 'm in de topicpointer van het livetopic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk wel, maar tis jammer dat men dat topic en de OP niet weet te vinden
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je dat te laat vind, laat je gewoon nu de wintertijd al ingaan.
Alleen het dichtgooien voor reacties nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zou dat niet kunnen, omdat je bepaalde rechten niet hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |