Je weet dat het land Maxico heetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe harder het gejank van die tacovreters, hoe hoger Max op het podium staat.
Topic reeksen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat het land Maxico heet
Afgehandeldquote:
Die skipt alleen het sprintspulquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
gaat @:Nattekat de kwalificatie kijken
of
is it past his bedtime
Carriereswitch richting defensiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef Nizno het volgende:
plaats ik ze hier ook lekker even
Charles is zijn smaakpapillen kwijt
[ twitter ]
en lewis is zijn benen kwijt
[ twitter ]
Ik mis Norrisquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Nober het volgende:
Red Bull houdt van, dan moet je op gaan passen... wie vervangt Pérez in 2024?
[poll=6299]
Die durft gevecht wel aan met Papa Perezquote:
JOS VERSTAPPENquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die durft gevecht wel aan met Papa Perez
ik denk dat papa perez na 10 seconden hijgend op de grond ligtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JOS VERSTAPPEN
VS
PAPA PEREZ
ROUND 1...
FIGHT
Fixedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JOS THE BOSS
VS
PAPA PEREZ
ROUND 1...
FIGHT
Tuurlijk ga ik kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
gaat @:Nattekat de kwalificatie kijken
of
is it past his bedtime
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeftquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft hij de peper van Karel opgegeten?
Zoek ik speciaal het roddeltopic op, staat er niks in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeft
Meh, klinkt een beetje zeurderigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Deze mag ook hier niet ontbreken.
een bastard?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaat ook een roddel rond dat hij een kind heeft
Vind hem zelf echt briljant gemaakt. Hou er echt vanquote:
Nattekat danst door de kamer nu.quote:
dat was na AM ook zo, RB heeft hem teruggehaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Mijn sympathie voor Perez is inmiddels ver onder het nulpunt.
Doe maar even geen mexicanen meer in de F1
Beter!quote:
En een dragrace dan?quote:
Ik kijk meestal alleen de race en dat vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap de haat niet op sprint. Kijken mensen liever 2 dagen auto’s die alleen rondjes rijden? Vind ik wat saai.
Dat is een gaspedaal indrukken, geen racen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |