Netjes dat haar rooster is aangepast.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Alles wat enigszins los hing/stond/lag is veilig opgeborgen in de schuur. T haar rooster is aangepast. Ze zou tot 15.25 les hebben, nu maar tot 12.10
Strand Zeeland hier. Het valt me tot nu toe nog mee. Breng en haal de meiden wel even vandaag want fietsen vond ik een matig idee.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef Vicky het volgende:
Oh wat spannend @:schanu.
Hopelijk een positief gesprek. Oei en nog even sterkte met je dochter.
Voor wie in code oranje zit (ik in ieder geval 😢🌬), sterkte vandaag!
Succes daar!quote:Op donderdag 2 november 2023 08:46 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Strand Zeeland hier. Het valt me tot nu toe nog mee. Breng en haal de meiden wel even vandaag want fietsen vond ik een matig idee.
Alles binnen gezet want ik verwacht rondvliegende trampolines, als de storm zal gaan als voorspelt.
Kreeg net een brief in de mail van school. Netjes gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Netjes dat haar rooster is aangepast.
Zoon kreeg een appje van school. Dat er gevraagd werd of school wel doorging? Ja dus, tot er iets anders wordt gemeld. We zien het wel.
Dat vraagt om een filmpje 🤣🤣quote:Op donderdag 2 november 2023 08:53 schreef exode het volgende:
Hier waait het heeeeeel hard en dat geeft bijzondere schouwspellen in de voortuin met vogels die bij de voederbak aan ons raam proberen te komen.
Wel handig, gratis entertainment voor de kinderen.
De pindakaaspot zorgde hier voor ruzies tussen alle vogels die er in de omgeving voorkomen. Hierdoor flikkerde dat ding uit de houder en kwam er ander ongedierte op af, wij denken ook die muizen (die nog steeds weg zijn). Maar ook katten kwamen hem uitlikken.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat vraagt om een filmpje 🤣🤣
Wij hadden een losse hanger met pindakaaspot en birdcake. Heb ze allebei weggehaald. Net als de wespenvangers. Damn, die zaten echt bommetjevol
Onze tuin is afgezet met een net zodat onze katten niet uit de tuin kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
[..]
De pindakaaspot zorgde hier voor ruzies tussen alle vogels die er in de omgeving voorkomen. Hierdoor flikkerde dat ding uit de houder en kwam er ander ongedierte op af, wij denken ook die muizen (die nog steeds weg zijn). Maar ook katten kwamen hem uitlikken.
Er hangen bollen in de boom en zo'n doorzichtig ding aan het raam met vogelzaad. Het is hier steeds binnen een dag of 3 helemaal op dus we blijven bijvullen.
De kinderen vinden het altijd geweldig, B gaat dan met zijn vogelboekje bij de vensterbank zitten.
Slim! Hier hangt het zo dat er geen andere dieren bij kunnen. Zelfs de dikke duiven lukt het niet, die loeren wel en knallen ook wel eens tegen ons raam aan, maar ze kunnen hun dikke billen niet kwijt bij de hanger.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Onze tuin is afgezet met een net zodat onze katten niet uit de tuin kunnen.
We hadden een pindakaaspot aan de schuur hangen. Op een gegeven moment zat er een gat in het net. Een dag later zag A een rat door het gat klimmen en de pindakaaspot leegvreten.
Wij hebben nu zo'n hanger voor de pindakaaspot zodat alleen nog de mezen ervan kunnen eten.
Oh ja, dan heb je iig afleiding genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef Schanu het volgende:
Mijn gesprek van vandaag is verzet naar maandag, blijft het dus nog wat langer spannend. Wel genoeg afleiding dit weekend met de verjaardag van dochterlief
Ach dat is ook vervelend, moet je het hele weekend nog door inderdaad... Maar gelukkig wat afleiding!quote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef Schanu het volgende:
Mijn gesprek van vandaag is verzet naar maandag, blijft het dus nog wat langer spannend. Wel genoeg afleiding dit weekend met de verjaardag van dochterlief
Dit, toen ik om 11 uur naar buiten stapte bij de arbodienst werd ik zowat van mijn sokken geblazen!quote:Op donderdag 2 november 2023 08:02 schreef Schanu het volgende:
Hopelijk vind je de sleutels snel terug @:amaranta. Ik snap je tranen wel, zou denk ik precies zo hebben gereageerd.
Sterkte iedereen die vandaag in de storm zit! Ik woon in Overijssel, het zou aan ons voorbij moeten trekken maar er stond een aardig krachtige wind toen ik net naar kantoor ging. Dan zal het in andere gebieden wel flink losgaan
Ook hier in Limburg waait het - voor ons doen - idioot hard. En m'n man heeft zo z'n motorrijdexamenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit, toen ik om 11 uur naar buiten stapte bij de arbodienst werd ik zowat van mijn sokken geblazen!
Gaat het wel door? Hier is direct naast ons huis een flinke boom omgewaaid. Heeft gelukkig verder niks geraakt.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ook hier in Limburg waait het - voor ons doen - idioot hard. En m'n man heeft zo z'n motorrijdexamen
Dat gaat toch niet door lijkt me?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ook hier in Limburg waait het - voor ons doen - idioot hard. En m'n man heeft zo z'n motorrijdexamen
Doorgegaan en zo ja: gehaald?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |