SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE š„ | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt er ook echt nooit zin in te hebben, alleen als ie een pingel gemaakt heeft issie even blij, met zichzelf.
Nee ok, die doet eigenlijk nooit ergens echt meer dan het hoogst noodzakelijke vaakquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........
Bijzonder dat Valentijn en zijn dikke compagnon zelf niet aanwezig waren om ook vragen te stellen.quote:
Oogt dik en lui.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, die doet eigenlijk nooit ergens echt meer dan het hoogst noodzakelijke vaak.
Zal me benieuwen welke trainerts de komende tijd nog zin hebben om hun carričre om zeep te helpenquote:
Bergwijn doet mij niet alleen qua uiterlijk denken aan A-train.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........
Ik welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:40 schreef Perrin het volgende:
Al een beetje zin in Brighton - Ajax?
Voordeel is inderdaad wel dat het eigenlijk alleen maar kan meevallen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 02:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar lang niet zoveel als in PSV - Ajax natuurlijk. Dat wordt óf genieten van de totaal verwachte vernedering, of nóg meer genieten van een totaal onverwachte opleving tegen die boertjes
Iets met "opdat we niet vergeten".quote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:35 schreef Elan het volgende:
Moeten jullie dat onderste plaatje niet eens uit de OP slopen?
wil dit graag vergeten... selectie is ook nog steeds niet up to date in de OP zie ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met "opdat we niet vergeten".
Ik zou die hele kneuzenkermis pontificaal late staan. Waterhoofd er nog bij. En dan bij elke aanstelling dat even als meetlat gebruiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wil dit graag vergeten... selectie is ook nog steeds niet up to date in de OP zie ik.
"Dit nooit weer!"quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met "opdat we niet vergeten".
dezelfde vraag is ook bij het aanstellen van Hoeness bij Stuttgart gesteldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke trainerts de komende tijd nog zin hebben om hun carričre om zeep te helpen
Ok.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 02:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar lang niet zoveel als in PSV - Ajax natuurlijk. Dat wordt óf genieten van de totaal verwachte vernedering, of nóg meer genieten van een totaal onverwachte opleving tegen die boertjes
Dat suggereert dat we weten wat de logische plek is voor de poppetjes, is dat niet juist het probleem?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:26 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Poppetjes op een logische plek. Geen al te dolle dingen doen, en hopen op een mirakel.
Bergwijn hoort in elk geval op de bank.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat suggereert dat we weten wat de logische plek is voor de poppetjes, is dat niet juist het probleem?
3-1quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Brighton helemaal kapot maken?
Ja. Zijn ze daar lief voor je?quote:
0-6quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Brighton helemaal kapot maken?
Hou je ook van SM?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er in ieder geval weer eens zin in om te kijken, da's ook al vrij lang geleden
Ik op X of Ajax, deze poule heeft al bewezen dat het de lamme tegen de blinde is. Dus dan slaat een 3.2 notering nergens op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
10tje op winst Ajax gezet, odd van 8,50 op Unibet
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik op X of Ajax, deze poule heeft al bewezen dat het de lamme tegen de blinde is. Dus dan slaat een 3.2 notering nergens op.
Ik denk ook dat we verliezen begrijp me niet verkeerd, maar acht de kans dat we niet verliezen groter dan de 3.2 notering.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.
Maar ze zullen niet de eerste zijn dit seizoen die tegen Ajax de draad weer oppakken.
Lag net al bijna onder een busquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerst rechts kijken voordat je oversteekt
Kleine kans, maar een odd van 8,50 voor Ajax laat ik niet liggen. Daarnaast is Brighton wel extreem wisselvallig laatste weken, krijgen veel goals tegen ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.
Maar ze zullen niet de eerste zijn dit seizoen die tegen Ajax de draad weer oppakken.
Kunnen er allebei niks van. Inderdaad veel goalsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal wel weer een korfbaluitslag worden vanavond, 5-3 oid.
Wij hebben echt slechte keepers hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Het scheelt in ieder geval dat onze boksende keeper geblesseerd is.
10x op BetCity, best aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
valt weinig van te zeggen omdat Stein weigerde Vogelenzang op te stellen. is Pasveer fit trouwens (ben ik helemaal kwijt)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij hebben echt slechte keepers he
Aantrekkelijk voor BetCity. Als Ajax dit wint dan ga ik padellen met @Pisces29quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
10x op BetCity, best aantrekkelijk.
Of de Engelsen zijn heel zeker van hun zaak, of Ajacieden zitten hun teleurstelling the hedgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Of die fit is weet ik niet, maar hij heeft wel al een paar keer op de bank gezeten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
valt weinig van te zeggen omdat Stein weigerde Vogelenzang op te stellen. is Pasveer fit trouwens (ben ik helemaal kwijt)
Hahaha jodejong… wat ben je toch weer grappigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb net Siem de Jong gezien! Zijn zus Jo was er niet
https://www.joodsmonument(...)seweg-65-sint-agathaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hahaha jodejong… wat ben je toch weer grappig
we kunnen ramaj een kans geven...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het achterin wat zekerder oogt met Ramaj op doel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we kunnen ramaj een kans geven...
ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het achterin wat zekerder oogt met Ramaj op doel.
Je kan beter een tientje geven aan Danny denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Nou zijn we bepaald niet de favoriet maar x10 is inderdaad wel een beetje overdreven tegen een ploeg die verloor van het zwakke AEK en gelijkspeelde tegen het nog zwakkere Olympique Marseille.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
10x op BetCity, best aantrekkelijk.
Dubbele kans Ajax 3.65. Best mogelijk.
Tegen PSV hetzelfde ongeveer, maar daar gaan we er echt keihard af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou zijn we bepaald niet de favoriet maar x10 is inderdaad wel een beetje overdreven tegen een ploeg die verloor van het zwakke AEK en gelijkspeelde tegen het nog zwakkere Olympique Marseille.
Tegen Brighton ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tegen PSV hetzelfde ongeveer, maar daar gaan we er echt keihard af.
Ik kan dat soort types echt niet verdragen, helemaal los van de prestaties en kwaliteiten van een trainer. Heel achterbaks om achter diens rug om te lopen muiten. Zag je bij Blind ook al.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een Berghuis zou me dat niet verbazen![]()
befehl ist befehl mentaliteitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan dat soort types echt niet verdragen, helemaal los van de prestaties en kwaliteiten van een trainer. Heel achterbaks om achter diens rug om te lopen muiten. Zag je bij Blind ook al.
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
befehl ist befehl mentaliteit
Behalve tegen de pers, er is heel veel gelekt, ook door Steijn zelf.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.
Wel, niet z'n hele contract maar een deel ervan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
Krijgt Steijn nu wel of niet een zak geld mee?
Ik weet dat het sportief nog wel even gaat duren maar echt blij dat die man weg is, die hadden ze meteen met Mislintat de deur uit moeten sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Behalve tegen de pers, er is heel veel gelekt, ook door Steijn zelf.
Omdat ze zogenaamd 'na goed overleg' hebben besloten uit elkaar te gaan? Maar goed, Familie Steijn heeft een leuke kerst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel, niet z'n hele contract maar een deel ervan.
Ja, zijn aanstelling was al belachelijk, zeker nadat die Duitser eerst had vermeld met Heitinga door te gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het sportief nog wel even gaat duren maar echt blij dat die man weg is, die hadden ze meteen met Mislintat de deur uit moeten sturen.
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, zijn aanstelling was al belachelijk, zeker nadat die Duitser eerst had vermeld met Heitinga door te gaan.
Computer says yes.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.
Muiten is afkeurenswaardig, zeker als je het in een echte wedstrijd doet, die ergens om gaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.
Dat denk ik ook hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnen
Tuurlijk. Sommigen zouden bijvoorbeeld excelleren in de horeca of recreatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnen
Dat eerste vind ik eigenlijk ook al een beetje naar, vooral als het echt politiekje spelen wordt achter de rug van de trainer om. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat Steijn dat ervaart als een dolk in z'n rug. Maar goed, hij heeft hier inderdaad zelf ook heel wat verkeerd gedaan zoals je zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
'Muiten' doe je door aan de technisch directeur aan te geven dat je het met deze trainer niet ziet zitten.
Op een muitende manier punten inleveren, ten koste van je eigen club die jou betaalt, is uitermate laf.
Verder geef ik toe dat ik weinig met Berghuis heb.
Niet met de half-hysterische 'strijdbare' Berghuis die in zijn Rotterdamse periode zijn eigen club benadeelde door als een wilde te gaan schoppen en kaarten te pakken.
En ook niet met de Berghuis die bij Ajax gewoon openlijk geen meter extra wil lopen voor zijn eigen club, omdat hij de trainer niet ziet zitten.
Verder heeft Steijn heel veel shit aan zichzelf te wijten.
Zijn opmerkingen over de selectie, na de pot tegen Fortuna, waren erg dom.
Het geeft te denken waar het stempel "people's manager' vandaan komt. Maar hij meende wellicht die opmerking te moeten/kunnen plaatsen om zich alvast tegen zijn "goede vriend" Mislintat te wapenen.
Zoals bij wel meer conflicten: er is niet één schuldige of veroorzaker. De valse winden waaien van diverse kanten.
Moet ook allemaal maar waar zijn, zou jij een speler opstellen die je van een mes in je rug steken verdenkt? Steijn schijnt niet zo'n goeie verliezer te zijn en probeert op z'n weg naar buiten de boel nog even op te blazen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik eigenlijk ook al een beetje naar, vooral als het echt politiekje spelen wordt achter de rug van de trainer om. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat Steijn dat ervaart als een dolk in z'n rug. Maar goed, hij heeft hier inderdaad zelf ook heel wat verkeerd gedaan zoals je zegt.
Straatvechter Steijn was niet voor niks zijn bijnaam hč.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ook allemaal maar waar zijn, zou jij een speler opstellen die je van een mes in je rug steken verdenkt? Steijn schijnt niet zo'n goeie verliezer te zijn en probeert op z'n weg naar buiten de boel nog even op te blazen.
Want het lag uiteraard aan alles en iedereen behalve Steijn.
Ik heb geen bron maar wel een bruin vermoeden dat ik er niet ver naast zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom maar met de quote en bron computer.
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.
die is er dan ook niet, lekker gestook weer van bepaalde usersquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.
Sow boem koekoek.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.
Heitinga was nummer 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.
Mijn luier zit scheefquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
https://nos.nl/artikel/24(...)a-john-is-nummer-een
Is dit het bekende Mandela-effect? Ik zat er dus naast, al vind ik nog dat het toen al vast stond dat Heitinga weg zou gaan en die buitenlandse trainer wilde halen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
Alleen geloof ik dat echt niet. Maar leuk dat hij het gezegd heeft verderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
#MADUROUTquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Ramaj, Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa, Tahirovic, Taylor, Berghuis, Forbs, Brobbey en Bergwijn
Dus geen andere namen.
Vos niet in de basis, verder wel logisch.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Ramaj, Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa, Tahirovic, Taylor, Berghuis, Forbs, Brobbey en Bergwijn
Dus geen andere namen.
Vreemd. Is een stuk beter dan Tahirovic.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vos niet in de basis, verder wel logisch.
Eens zien of Steijn het dan zo slecht deed afgelopen zondag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Dus geen andere namen.
ik teken ervoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik lach me dood als alle vervloekte spelers van de afgelopen weken nu ineens een wereldpot spelen
Focus op geen foutjes maken en de 0 houden totnutoequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Alsof we naar een potje schaken zitten te kijken
Dat geeft me in ieder geval meer een gevoel van controle dan waar we de afgelopen 10 wedstrijden naar hebben zitten kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Alsof we naar een potje schaken zitten te kijken
Vooral een totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Ze durven het middenveld nog steeds niet in te spelen, alles gaat tikkie terug.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze spelen nu compact maar verder blijft het kwalitatief heel armoedig.
Gaat hand in hand .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral een totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Ze durven het middenveld nog steeds niet in te spelen, alles gaat tikkie terug.
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze spelen nu compact maar verder blijft het kwalitatief heel armoedig.
Brighton is hetzelfde niveau als Ajax. PSV maakt hier gehakt van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef Elan het volgende:
Oogt nu al een stuk beter dan onder die Haagse clown.
Want?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer wordt Rulli terug verwacht?
je hebt geen middenvelders die ze de bal kunnen geven en die er wat goeds mee doen. Dan wordt het wel lastigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:35 schreef Scorpie het volgende:
Kap eens met die ballen terug op de keeper.
Laat deze maar staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer wordt Rulli terug verwacht?
Stonden we nu ook al met 2-0 of 2-1 achterquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef MaxC het volgende:
Het is nog slechter dan onder Steijn, toen kwamen we nog wel eens op de andere helft
Maurice had er al minimaal drie tegen gehad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef MaxC het volgende:
Het is nog slechter dan onder Steijn, toen kwamen we nog wel eens op de andere helft
0.01quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Is de xG al negatief of hoe werkt dat precies?
Om meteen een goal tegen te krijgen...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef MaxC het volgende:
Dat kan niet als het goed is. 0.0 is het minste.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Is de xG al negatief of hoe werkt dat precies?
Nee joh minstens gelijkwaardig aan PSV en Feyenoord, en bepaalde spelers op individuele kwaliteit nog wel wat beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brighton is hetzelfde niveau als Ajax. PSV maakt hier gehakt van.
Ze kwamen vooral om niet te verliezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Het aanvallend ook extreem zwak…
100% eens. Aanvallend lijkt het nergens op maar verdedigend is het al een hele vooruitgang (al lag de lat natuurlijk ook niet zo hoog)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Maduro doet toch wat er kan worden verwacht in deze korte tijd? Hij zet ze iets compacter neer en iets meer samenhang bij verdedigen. Meer kan je nu niet verwachten.
Brighton en PSV moet je gewoon doorheen, daarna breekt de kritische periode aan.
eens. Achterin staat het best ok. Maar ons middenveld doet niet zo veel in aanvallend opzicht en voorin krijgen ze niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Maduro doet toch wat er kan worden verwacht in deze korte tijd? Hij zet ze iets compacter neer en iets meer samenhang bij verdedigen. Meer kan je nu niet verwachten.
Brighton en PSV moet je gewoon doorheen, daarna breekt de kritische periode aan.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Vos er idd in. En wil Godt wel zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
Tahirovic is wel echt echt echt heel slecht. Tijd voor Vos.
Forbs mag er ook wel uit.
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Enchanter het volgende:
Heeft Bergwijn al iets met de bal gedaan deze wedstrijd ?
Dat is dus al niet gelukt.. je moet nu komen. Dus worden de ruimtes groter, dus komen er meer tegengoals…. Zuchtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze kwamen vooral om niet te verliezen.
Met het oog op het EK zie ik hem deze winter helaas niet vertrekken naar de zandbak.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.
Of dat ie gewoon een poot breektquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.
Ze zullen wel moeten anders sta je laatste na vandaag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is dus al niet gelukt.. je moet nu komen. Dus worden de ruimtes groter, dus komen er meer tegengoals…. Zucht
Vind je dat echt ja?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met het oog op het EK zie ik hem deze winter helaas niet vertrekken naar de zandbak.
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?quote:
Die kan nog wel wat ja , de rest is kansloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?
Ik zie 11 spelers op eigen helft. En nog steeds grossieren ze in bagger passes.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb Twente nog op mijn netvlies.
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milnerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Alleen kan je daardoor aanvallend geen deuk in een pakkie boter slaan
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nee idd. Grootste miskoop aller tijden van Ajaxquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.
Als nummer 1 nog angst en beven hebben voor de nummer 17, alleen in Aidshovenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kom op jongens, intensiteit, flink rennen.
Zodat zondag 15:45 de beentjes helemaal kapoet zijn.
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
Forbs is eruit nuquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.
Ja dat is positief lijkt me het was meer dan eens kommer en kwel in de defensieve organisatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van hebquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
zondequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van heb
Het is echt helemaal niksquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Sutalo is de nieuwe Frank Verlaat.
En nog zijn er mensen die denken dat ie ineens kan gaan voetballenquote:
Als je dit zo ziet voetballen denk je echt dat die Mislintat gewoon criminele bedoelingen had met dit scouting en transferbeleid.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speciaal met zijn rugzakje naar Zagreb gegaan voor niveau NAC.
Die is er gewoon keihard in gaan geloven . Verder jammer dat die kale gek die hem alle ruimte gaf er nog steeds zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet voetballen denk je echt dat die Mislintat gewoon criminele bedoelingen had met dit scouting en transferbeleid.
Oh maar die is de volgende die eruit gaat. Staat al op de radar bij Louis en co.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is er gewoon keihard in gaan geloven . Verder jammer dat die kale gek die hem alle ruimte gaf er nog steeds zit.
Dan konden we ten minste nog een beetje lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon terug naar Bassey
Louis moet vriend Co eens bellen over hoe je om moet gaan met stront.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh maar die is de volgende die eruit gaat. Staat al op de radar bij Louis en co.
Die jongen blinkt echt in niets uit. Tahirovic blijft ook maar matig hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg echt allergische reacties van Taylor
Ik vond Tahirovic aan het begin van het seizoen wel wat hebben maar zodra er iets van druk op staat blijft er niet zoveel overquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen blinkt echt in niets uit. Tahirovic blijft ook maar matig hoor
Sven zag de succesvolle passes zonder te kijken of het vooruit was of wat de moeilijkheidsgraad was .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, hou eens op met die klote kutpassjes steeds terug en ga eens voetballen.
Stelletje gehandicapten zijn het.
Ook wel een aardig elftal dat Brighton. Die aanval zou ik bij Ajax ook voor tekenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
Het is vooral dat je weinig creėert, maar het oogt wel stabieler verdedigend. Die 2-0 was gewoon een prima goal van Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
Of de nummer 17 van de Mickey Mouse competitie inderdaad even een Premier League in deze staat de wil kan opleggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Zit veel meer voetbal in dan die krochten van Misluktintat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor wisselen en nooit meer opstellen.
Verder al die Mislintat aankopen van de hand doen in de winterstop.
En verder bouwen met jongens als Godts, Vos, Hato, Hlynsson.
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat na drie dagen Maduro.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.
Dan sta je nu tegenover een Brighton wat vrij makkelijk je terug dringt naar achteren waardoor je vrij machteloos voorin bent, maar als je zo tegen de nummer 5-18 speelt in de Eredivisie is de kans op resultaat en voetbal naar voren een stuk groter dan onder Steijn.
Dit elftal had ook een helft nodig om te wennen aan deze tactiek, en das logisch. Wat je zegt, meer balans, meer stabiliteit, geen gapende gaten meer (tot nu toe).
Zat jij de afgelopen weken in diep donker Afrika zonder tv en internet?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zat jij de afgelopen weken in diep donker Afrika zonder tv en internet?
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bedoelt maanden? Of eigenlijk jaren…quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in deze fase natuurlijk. Tijdelijke trainer, laag zelfvertrouwen, veel jongen die of de vorm of de kwaliteit niet hebben, andere tactiek. Dan speel je op veilig ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
gaat nu stuk beter inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet in deze fase natuurlijk. Tijdelijke trainer, laag zelfvertrouwen, veel jongen die of de vorm of de kwaliteit niet hebben, andere tactiek. Dan speel je op veilig ja.
Verschil is dat we onder Steijn ook op veilig speelden maar dan was je hele organisatie weg waardoor je knullige kut doelpunten tegen kreeg en gaten op het middenveld.
Inderdaad, en dan schat ik Maduro echt niet hoog in qua wondertrainer. Het sterkt me wel bij de gedachte dat met een normale trainer je met dit zooitje alsnog top-5 zou moeten eindigen.quote:
Dat jij er geen hol van snapt was al langer duidelijk.quote:
Als we toch hopen, hopen we er maar gelijk 3.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
Je hoopt dat ze er even twee intikken nog voor het vertrouwen
(lol)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij er geen hol van snapt was al langer duidelijk.
Dit nogmaals.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
ja winnen en je mag de europa league inquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:30 schreef Wotte het volgende:
Valt er met die conference league nog een europese ticket te verdienen?
als je die wint ticket voor europa leaguequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:30 schreef Wotte het volgende:
Valt er met die conference league nog een europese ticket te verdienen?
Niet de backs aanspelen in de opbouw was het accent van Maduro.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
We hebben nu in ieder geval wel de bevestiging dat Steijn totaal niet naar Maduro heeft geluisterd de afgelopen maanden. Dan kan Dickie wel een beetje schamper gaan zitten doen in die studio, maar anders kan het verschil in tactiek qua verdedigen nooit zo groot zijn.
al besprokenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je die wint ticket voor europa league
Wat dacht je van de linies kort op elkaarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet de backs aanspelen in de opbouw was het accent van Maduro.
Forbes is er al af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn kapot.
Forbes op linksbuiten dus. Godts rechtsbuiten dan maar.
Echt bizar inderdaad. Begin vorig seizoen kwam ik iedere wedstrijd bijna klaar toen hij het zo goed deed, helemaal niks van overquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn blijft toch ook wel hemeltergend slecht hoor... maar die post kun je bijna elke wedstrijd neer zetten.
Zie nu wel in ieder geval meer tactische discipline. Kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van de linies kort op elkaar
Ach dat waren per ongeluk wat goals..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt bizar inderdaad. Begin vorig seizoen kwam ik iedere wedstrijd bijna klaar toen hij het zo goed deed, helemaal niks van over
Het klopt gewoon wat meer allemaal nu. We kunnen ook geen wonderen verwachten van Maduro in 72 uur.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie nu wel in ieder geval meer tactische discipline. Kinderhand is snel gevuld.
ze luisterenquote:
Die man is professioneel verstoppertje-speler.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Waar die Taylor toch allemaal loopt positioneel... staat bij het druk zetten in de open ruimte en als er opgebouwd moet worden in de dekking
Nee die is helemaal afgefikt naar die dramapot tegen Feyenoord, maar die heeft als back meer potentie dan een Rensch die al jaren stil staatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Wotte het volgende:
Gaaei valt me eigenlijk niet tegen tot nu toe.
Dat komt omdat hij nu geen hele rare dingen meer moet doen van Maduro. Gewoon eerst je primaire taak: zone verdedigen en man uitschakelen, daarna pas denken aan aanvallen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Wotte het volgende:
Gaaei valt me eigenlijk niet tegen tot nu toe.
Simpelweg overleven deze week. ik calculeer nederlagen in principe wel zonder gezichtsverlies. Hierna is het het schema makkelijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat meer allemaal nu. We kunnen ook geen wonderen verwachten van Maduro in 72 uur.
Schandalig dat hij captain isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Dit is een goed stel hoor
AANVOERDER Bergwijn zal dit wel weer goed kunnen duiden
die snappen er geen kut van, die psvcl voorop.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat onze Rotterdamse en Eindhovense vrienden weer eens mee willen komen zeiken over ons aller Ajax.
Mooi toch dat het ons allen samenbrengtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat onze Rotterdamse en Eindhovense vrienden weer eens mee willen komen zeiken over ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |