Dat kan niet als het goed is. 0.0 is het minste.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Is de xG al negatief of hoe werkt dat precies?
Nee joh minstens gelijkwaardig aan PSV en Feyenoord, en bepaalde spelers op individuele kwaliteit nog wel wat beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brighton is hetzelfde niveau als Ajax. PSV maakt hier gehakt van.
Ze kwamen vooral om niet te verliezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Het aanvallend ook extreem zwak…
100% eens. Aanvallend lijkt het nergens op maar verdedigend is het al een hele vooruitgang (al lag de lat natuurlijk ook niet zo hoog)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Maduro doet toch wat er kan worden verwacht in deze korte tijd? Hij zet ze iets compacter neer en iets meer samenhang bij verdedigen. Meer kan je nu niet verwachten.
Brighton en PSV moet je gewoon doorheen, daarna breekt de kritische periode aan.
eens. Achterin staat het best ok. Maar ons middenveld doet niet zo veel in aanvallend opzicht en voorin krijgen ze niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Maduro doet toch wat er kan worden verwacht in deze korte tijd? Hij zet ze iets compacter neer en iets meer samenhang bij verdedigen. Meer kan je nu niet verwachten.
Brighton en PSV moet je gewoon doorheen, daarna breekt de kritische periode aan.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Vos er idd in. En wil Godt wel zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
Tahirovic is wel echt echt echt heel slecht. Tijd voor Vos.
Forbs mag er ook wel uit.
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Enchanter het volgende:
Heeft Bergwijn al iets met de bal gedaan deze wedstrijd ?
Dat is dus al niet gelukt.. je moet nu komen. Dus worden de ruimtes groter, dus komen er meer tegengoals…. Zuchtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze kwamen vooral om niet te verliezen.
Met het oog op het EK zie ik hem deze winter helaas niet vertrekken naar de zandbak.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.
Of dat ie gewoon een poot breektquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niks laten zien. Je moet hopen dat er iemand uit de zandbak komt deze winter.
Ze zullen wel moeten anders sta je laatste na vandaag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is dus al niet gelukt.. je moet nu komen. Dus worden de ruimtes groter, dus komen er meer tegengoals…. Zucht
Vind je dat echt ja?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met het oog op het EK zie ik hem deze winter helaas niet vertrekken naar de zandbak.
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?quote:
Die kan nog wel wat ja , de rest is kansloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?
Ik zie 11 spelers op eigen helft. En nog steeds grossieren ze in bagger passes.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb Twente nog op mijn netvlies.
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milnerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Alleen kan je daardoor aanvallend geen deuk in een pakkie boter slaan
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nee idd. Grootste miskoop aller tijden van Ajaxquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.
Als nummer 1 nog angst en beven hebben voor de nummer 17, alleen in Aidshovenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kom op jongens, intensiteit, flink rennen.
Zodat zondag 15:45 de beentjes helemaal kapoet zijn.
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
Forbs is eruit nuquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.
Ja dat is positief lijkt me het was meer dan eens kommer en kwel in de defensieve organisatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van hebquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
zondequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van heb
Het is echt helemaal niksquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Sutalo is de nieuwe Frank Verlaat.
En nog zijn er mensen die denken dat ie ineens kan gaan voetballenquote:
Als je dit zo ziet voetballen denk je echt dat die Mislintat gewoon criminele bedoelingen had met dit scouting en transferbeleid.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speciaal met zijn rugzakje naar Zagreb gegaan voor niveau NAC.
Die is er gewoon keihard in gaan geloven . Verder jammer dat die kale gek die hem alle ruimte gaf er nog steeds zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet voetballen denk je echt dat die Mislintat gewoon criminele bedoelingen had met dit scouting en transferbeleid.
Oh maar die is de volgende die eruit gaat. Staat al op de radar bij Louis en co.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is er gewoon keihard in gaan geloven . Verder jammer dat die kale gek die hem alle ruimte gaf er nog steeds zit.
Dan konden we ten minste nog een beetje lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon terug naar Bassey
Louis moet vriend Co eens bellen over hoe je om moet gaan met stront.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh maar die is de volgende die eruit gaat. Staat al op de radar bij Louis en co.
Die jongen blinkt echt in niets uit. Tahirovic blijft ook maar matig hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg echt allergische reacties van Taylor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |