Bergwijn hoort in elk geval op de bank.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat suggereert dat we weten wat de logische plek is voor de poppetjes, is dat niet juist het probleem?
3-1quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Brighton helemaal kapot maken?
Ja. Zijn ze daar lief voor je?quote:
0-6quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Brighton helemaal kapot maken?
Hou je ook van SM?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er in ieder geval weer eens zin in om te kijken, da's ook al vrij lang geleden
Ik op X of Ajax, deze poule heeft al bewezen dat het de lamme tegen de blinde is. Dus dan slaat een 3.2 notering nergens op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
10tje op winst Ajax gezet, odd van 8,50 op Unibet
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik op X of Ajax, deze poule heeft al bewezen dat het de lamme tegen de blinde is. Dus dan slaat een 3.2 notering nergens op.
Ik denk ook dat we verliezen begrijp me niet verkeerd, maar acht de kans dat we niet verliezen groter dan de 3.2 notering.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.
Maar ze zullen niet de eerste zijn dit seizoen die tegen Ajax de draad weer oppakken.
Lag net al bijna onder een busquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerst rechts kijken voordat je oversteekt
Kleine kans, maar een odd van 8,50 voor Ajax laat ik niet liggen. Daarnaast is Brighton wel extreem wisselvallig laatste weken, krijgen veel goals tegen ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Brighton op dit moment een maatje te groot is ook al hebben ze dat in de EL tot nu toe niet laten zien.
Maar ze zullen niet de eerste zijn dit seizoen die tegen Ajax de draad weer oppakken.
Kunnen er allebei niks van. Inderdaad veel goalsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal wel weer een korfbaluitslag worden vanavond, 5-3 oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |