Ik vond Tahirovic aan het begin van het seizoen wel wat hebben maar zodra er iets van druk op staat blijft er niet zoveel overquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen blinkt echt in niets uit. Tahirovic blijft ook maar matig hoor
Sven zag de succesvolle passes zonder te kijken of het vooruit was of wat de moeilijkheidsgraad was .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, hou eens op met die klote kutpassjes steeds terug en ga eens voetballen.
Stelletje gehandicapten zijn het.
Ook wel een aardig elftal dat Brighton. Die aanval zou ik bij Ajax ook voor tekenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
Het is vooral dat je weinig creëert, maar het oogt wel stabieler verdedigend. Die 2-0 was gewoon een prima goal van Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
Of de nummer 17 van de Mickey Mouse competitie inderdaad even een Premier League in deze staat de wil kan opleggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Zit veel meer voetbal in dan die krochten van Misluktintat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor wisselen en nooit meer opstellen.
Verder al die Mislintat aankopen van de hand doen in de winterstop.
En verder bouwen met jongens als Godts, Vos, Hato, Hlynsson.
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat na drie dagen Maduro.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.
Dan sta je nu tegenover een Brighton wat vrij makkelijk je terug dringt naar achteren waardoor je vrij machteloos voorin bent, maar als je zo tegen de nummer 5-18 speelt in de Eredivisie is de kans op resultaat en voetbal naar voren een stuk groter dan onder Steijn.
Dit elftal had ook een helft nodig om te wennen aan deze tactiek, en das logisch. Wat je zegt, meer balans, meer stabiliteit, geen gapende gaten meer (tot nu toe).
Zat jij de afgelopen weken in diep donker Afrika zonder tv en internet?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zat jij de afgelopen weken in diep donker Afrika zonder tv en internet?
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bedoelt maanden? Of eigenlijk jaren…quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in deze fase natuurlijk. Tijdelijke trainer, laag zelfvertrouwen, veel jongen die of de vorm of de kwaliteit niet hebben, andere tactiek. Dan speel je op veilig ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |