abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211095239
Hehe, er wordt in ieder geval een keer op tijd gewisseld.
Dat in de 80+ minuten wisselen had ook geen enkele vorm van nut :')
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:17:52 #227
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_211095251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die jongen blinkt echt in niets uit. Tahirovic blijft ook maar matig hoor
Ik vond Tahirovic aan het begin van het seizoen wel wat hebben maar zodra er iets van druk op staat blijft er niet zoveel over
pi_211095274
Godverdomme, hou eens op met die klote kutpassjes steeds terug en ga eens voetballen.

Stelletje gehandicapten zijn het.
pi_211095288
Geen backs aanspelen in de opbouw genot
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:19:40 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211095293
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, hou eens op met die klote kutpassjes steeds terug en ga eens voetballen.

Stelletje gehandicapten zijn het.
Sven zag de succesvolle passes zonder te kijken of het vooruit was of wat de moeilijkheidsgraad was .

:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_211095296
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_211095297
Ik zag zowaar een aanval over links.
pi_211095314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is stukken en stukken beter en stabieler dan de afgelopen weken maar hier lijkt het alsof we de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen :').
Ook wel een aardig elftal dat Brighton. Die aanval zou ik bij Ajax ook voor tekenen.
pi_211095328
Taylor wisselen en nooit meer opstellen.

Verder al die Mislintat aankopen van de hand doen in de winterstop.

En verder bouwen met jongens als Godts, Vos, Hato, Hlynsson.
pi_211095334
quote:
Het is vooral dat je weinig creëert, maar het oogt wel stabieler verdedigend. Die 2-0 was gewoon een prima goal van Brighton.

Het is vooral al fijn dat er niet eeuwig tussen Sutalo en Hato getikt wordt in de opbouw. En Ramaj lijkt me een prima keeper. Die goal was wat ongelukkig, maar ook vrij hard ingeschoten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211095340
Je ziet sowieso bij vlagen wel lichtpuntjes voor de komende weken. Allereerst niet dat kansloze backs inspelen bij de opbouw. Dat scheelt al.
pi_211095346
quote:
Of de nummer 17 van de Mickey Mouse competitie inderdaad even een Premier League in deze staat de wil kan opleggen :D
pi_211095347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor wisselen en nooit meer opstellen.

Verder al die Mislintat aankopen van de hand doen in de winterstop.

En verder bouwen met jongens als Godts, Vos, Hato, Hlynsson.
Inderdaad. Zit veel meer voetbal in dan die krochten van Misluktintat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211095369
Ik heb hoop Sutalo.
pi_211095371
quote:
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.

Dan sta je nu tegenover een Brighton wat vrij makkelijk je terug dringt naar achteren waardoor je vrij machteloos voorin bent, maar als je zo tegen de nummer 5-18 speelt in de Eredivisie is de kans op resultaat en voetbal naar voren een stuk groter dan onder Steijn.

Dit elftal had ook een helft nodig om te wennen aan deze tactiek, en das logisch. Wat je zegt, meer balans, meer stabiliteit, geen gapende gaten meer (tot nu toe).
pi_211095387
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
pi_211095390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Eens hoor. Ik zie ze geen rare kansen weggeven, ik zie iets van een tactisch plan, het schort alleen aan zelfvertrouwen om wat meer risico naar voren te nemen.

Dan sta je nu tegenover een Brighton wat vrij makkelijk je terug dringt naar achteren waardoor je vrij machteloos voorin bent, maar als je zo tegen de nummer 5-18 speelt in de Eredivisie is de kans op resultaat en voetbal naar voren een stuk groter dan onder Steijn.

Dit elftal had ook een helft nodig om te wennen aan deze tactiek, en das logisch. Wat je zegt, meer balans, meer stabiliteit, geen gapende gaten meer (tot nu toe).
En dat na drie dagen Maduro.
In Southern Sun
pi_211095396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Klein beetje druk van Brighton en alles is veilig terug. Je speelt goddomme voor Ajax, dan tik je daar toch simpel onderuit?
Zat jij de afgelopen weken in diep donker Afrika zonder tv en internet?
In Southern Sun
pi_211095401
quote:
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211095409
Forbs was trouwens ook echt slecht vanavond, die mag zondag wel banken. Berghuis op rechts en dan met Hlynsson en Vos op het middenveld naast de onvermijdelijke Taylor.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211095410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Is dit de 1e wedstrijd die je kijkt dit seizoen ?
De wens is de vader van de gedachte ;(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 26 oktober 2023 @ 22:27:08 #247
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211095412
quote:

[..]
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_211095414
quote:

[..]
Je bedoelt maanden? Of eigenlijk jaren…
pi_211095418
quote:
Niet in deze fase natuurlijk. Tijdelijke trainer, laag zelfvertrouwen, veel jongen die of de vorm of de kwaliteit niet hebben, andere tactiek. Dan speel je op veilig ja.

Verschil is dat we onder Steijn ook op veilig speelden maar dan was je hele organisatie weg waardoor je knullige kut doelpunten tegen kreeg en gaten op het middenveld.
pi_211095421
Je hoopt dat ze er even twee intikken nog voor het vertrouwen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')