Doet, Hamas verschuilt zich achter gegijzelde baby's, krijgsgevangenen, bejaarden en feitelijk de gehele eigen bevolking.quote:
Ik kan me ook niet herinneren dat de westerse wereld massaal achter de Amerikaanse beslissing om Irak binnen te vallen stond. Ik heb het zelf ook altijd een domme beslissing en een onnodige oorlog gevonden die alleen maar afleidde van de klopjacht op Bin Laden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Apathie is niet veel beter. Sowieso, geneuzel om die bommenfabriek; de staat van een land waarin zoiets kon bestaan, kan óók mede in onze schoenen geschoven worden.
Serieus? Jij was mwanatabu?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in een flat met haar neefje. Het kan altijd nog wilder. Maar zo rolden wij bij POL
Was onder mijn vorige account, Mwanatabu, ergens voor 2009
oooooooeeeh dat zegt me wel watquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in een flat met haar neefje. Het kan altijd nog wilder. Maar zo rolden wij bij POL
Je ziet niet dat ze ze uit beeld lokken om ze daarna neer te knallen en Hamas de schuld te geven!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Joodse soldaten geven dus wel om hun baby's, vrouwen en huisdieren.
wtf is die shitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Als we de wereld toch zouden reduceren tot onderstaande heerlijke Marokkaanse omelet.
[ afbeelding ]
Kruidig, smaakvol, eerlijk, wysiwyg, grappig en beetje chaotisch.
Maar we lijken verder weg dan ooit.²
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je ziet niet dat ze ze uit beeld lokken om ze daarna neer te knallen en Hamas de schuld te geven!
Ja. Ergens nog steeds diep in mijn hart maar mijn ex hield dat account in de gaten en daar had ik toen niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Serieus? Jij was mwanatabu?
Is 'massaal achter x staan' nu plots een voorwaarde? Net kon elke Russische burger nog verantwoordelijk gehouden worden - burgers van land waar nota bene dissidenten geruimd worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef spicymchaggis het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat de westerse wereld massaal achter de Amerikaanse beslissing om Irak binnen te vallen stond. Ik heb het zelf ook altijd een domme beslissing en een onnodige oorlog gevonden die alleen maar afleidde van de klopjacht op Bin Laden.
quote:Israeli Perspective on Conflict with Iraq
September 12, 2002
Former Prime Minister Netanyahu testified about potential military action in Iraq. Among the topics he addressed were nuclear weapons development in Iraq, Iraqi support of terrorist networks, potential Israeli reaction to a preemptive strike against Iraq, and the potential use o chemical and biological weapons against Israel.
Maar "live" is vaak niet echt. Dat is geldig voor beide kampen. Buiten live om gewoon beelden die niet kloppen. Kijk dan beter naar de bron.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We willen LIVE-info of we willen het niet.
heb je de knokploeg niet ingezet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Ergens nog steeds diep in mijn hart maar mijn ex hield dat account in de gaten en daar had ik toen niet zo'n zin in.
Een Marokkaanse omelet met eieren en gehakt. Heerlijk man.quote:
Dat was ook niet zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat de westerse wereld massaal achter de Amerikaanse beslissing om Irak binnen te vallen stond. Ik heb het zelf ook altijd een domme beslissing en een onnodige oorlog gevonden die alleen maar afleidde van de klopjacht op Bin Laden.
De wilde tijden van het ontstaan van FOK?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
in mijn hoofd lijkt hij er wel een beetje opquote:
vertelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel wilde fantasieën over de Fokstok
Nee dat ook weer niet. Ergens rond 2001, 2002 zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De wilde tijden van het ontstaan van FOK?
Uiteraard. Er komen vele zeven bij aan te pas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar "live" is vaak niet echt. Dat is geldig voor beide kampen. Buiten live om gewoon beelden die niet kloppen. Kijk dan beter naar de bron.
Dat is waarom ik geen SeaOfLove meer benquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Ergens nog steeds diep in mijn hart maar mijn ex hield dat account in de gaten en daar had ik toen niet zo'n zin in.
Hee! Die naam ken ik ook nog!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is waarom ik geen SeaOfLove meer ben
lolquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, waar die stok in zou passen bij mijn ex
Dat was mij ook volledig ontgaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Serieus? Jij was mwanatabu?
oooeeeeeeeh dat zegt me ook wat!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is waarom ik geen SeaOfLove meer ben
Ik gooi 'm er nog maar eens tegenaan; het is iets waar we stil bij moeten staan.quote:Israeli Perspective on Conflict with Iraq
September 12, 2002
Former Prime Minister Netanyahu testified about potential military action in Iraq. Among the topics he addressed were nuclear weapons development in Iraq, Iraqi support of terrorist networks, potential Israeli reaction to a preemptive strike against Iraq, and the potential use o chemical and biological weapons against Israel.
Is dit Nederlands?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, waar die stok in zou passen bij mijn ex
Nee, vast niet en nogmaals het doel is niet het gebouw maar uit dienst nemen met wat het huisvest, bevat of mogelijk maakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Israel haar best doet accuraat te zijn. Maar dan zie je een gebouw instorten van 8 hoog....allemaal Hamas?
Kweetniet of dat non-stop is, die indruk heb ik op grond met wat we hier (te) zien (krijgen), niet gelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staan
ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde nick, na al die jaren.
lolquote:
Ik ben fan van die bovenste comment, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)tunnels_tunnels_are/
IDF airstrikes Hamas tunnels. Tunnels are destroyed as the the road collapses.
Ik ook man. We hebben echt een leuk groepje zo met zijn 5ven. Dan reken ik @mascara-klodder en @OllieA ook mee. Meubilair!quote:
Hangt af van de twijg en de werkelijke pressie die er is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Welnu, in welke lichaamsholte deez' twijg genesteld kan worden"
kappen met die mentionsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook man. We hebben echt een leuk groepje zo met zijn 5ven. Dan reken ik @:Mascara-Klodder en @:OllieA ook mee. Meubilair!²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |