Ja doei.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer op? Ik heb vaker kritiek....
Nein.quote:
genocide gaat om de intentie he?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die dekselse zionisten toch; ze voeren de eerste genocide in de geschiedenis uit waarbij de "uitgeroeide" bevolking groeit ipv krimpt.
That's what good friends are for.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Typical. Evangelical Christian. Kuch.
Sedert twee uur geleden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huh, hebben ze nu al een nieuwe speaker?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:43 schreef sp3c het volgende:
Dat jullie dat allemaal voor mii uitvogelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij wil een beetje sp3c bij zijn ontbijtjes, wat ik je brom
Scheiequote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij wil een beetje sp3c bij zijn ontbijtjes, wat ik je brom
je krijgt op fok! nooit een ban van een mod, dat gaat altijd via de FA'squote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:49 schreef Jaroon het volgende:
Vrij denken dus.
Het gebeurde vroeger soms wel. Een ban van een mod in een discussie.
Enig idee hoezeer die worden uitgekotst door de gemiddelde Israli?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Typical. Evangelical Christian. Kuch.
FA's ken ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
je krijgt op fok! nooit een ban van een mod, dat gaat altijd via de FA's
FvD en Denk zouden prima kunnen fuseren en zich PvdA gaan noemen; Partij van de Achterlijkheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Geen onbelangrijke nuance ten aanzien van die stemming.
[..]
De tegenstemmers zijn dus niet per se tegen die motie, maar vinden dat de wetgevende macht niet op de stoel van de rechtsprekende macht moet gaan zitten. Met uitzondering van FvD, die menen dat alles gezegd moet kunnen worden in de 2e kamer.
[..]
Aldus het artikel genoemd in bovenstaande de tweet.
Als knabbel zeg maar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:52 schreef HeatWave het volgende:
Sp3c bij het ontbijt heb ik geen ervaring mee, maar hij kan prima bij de borrel
Gaven ze jou wel instructies!?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
toen ik mod werd in een grijs verleden is het eerste wat ze me vertelde is dat je in de eerste plaats FOK!ker bent en daarna mod en dat ik me er niet aan aan moest gaan passen
ik zie ook niet in waarom het oneerlijk zou zijn tenzij ik goede argumenten ga verwijderen omdat ik er geen antwoord op heb
Ik heb geloof ik bij 3 verschillende FA's overnachtquote:
het was @yvonne en het is echt al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gaven ze jou wel instructies!?
Ze kunnen zoveel tegenwoordig...
Exotische borrelsnackquote:
Maakt het indruk? Laten ze iets achter?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik bij 3 verschillende FA's overnacht.
Het zijn net mensen, soms....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maakt het indruk? Laten ze iets achter?
Meestal een soaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maakt het indruk? Laten ze iets achter?
Begrijpelijk. Nu de box van Pandora zich aan het openen is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:53 schreef sp3c het volgende:
we gaan hier niet aan de mods zitten knabbelen jongons
Nou ik wilde mijn sig aanpassen en dat lukte niet want ik vergeet altijd mijn wachtwoord dus ik wilde al huilen naar @murpquote:
YVONNE PRAATTE TEGEN JOU!?!?!?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was @:yvonne en het is echt al een hele tijd geleden
Van wie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zullen we al zijn bijnamen gaan noemen zo?
Machtig gezicht wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Waarom Isral niet nog meer doden te betreuren heeft.
Dat waren er 70 en (mede) veroorzaakt dat de getroffen autobommenfabriek midden in een woonwijk stond. IS en Hamas gebruiken beide burgers als menselijk schild omdat het n en dezelfde verderfelijke organisatie is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nog veel minder dan wij, de democratische burgers, die Rutte 80 lijken onder het tapijt lieten vegen. Wees voorzichtig met wat voor een ethiek je op jezelf afroept.
swsquote:
waarom neem je enig voorbehoud?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik bij 3 verschillende FA's overnacht.
Niemand zegt ook dat je daar je nieuws moet halen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:56 schreef Akathisia het volgende:
Ik probeer voor jelui op de hoogte te blijven via X, maar de tol begint me wat te hoog te worden. Teveel smerige beelden.
Laat wel zien dat het geweld nog steeds van 2 kanten komt en dus niet alleen vanuit Israel zoals velen ons willen doen gelovenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
ziet er wel cool uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Iemand die iets anders roept.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Joodse soldaten geven dus wel om hun baby's, vrouwen en huisdieren.
Als je het over details gaat hebben, vermeldt het aantal kinderlijken dan ook gelijk. Apathie is niet veel beter. Sowieso, geneuzel om die bommenfabriek; de staat van een land waarin zoiets kon bestaan, kan k mede in onze schoenen geschoven worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat waren er 70 en (mede) veroorzaakt dat de getroffen autobommenfabriek midden in een woonwijk stond. IS en Hamas gebruiken beide burgers als menselijk schild omdat het n en dezelfde verderfelijke organisatie is.
Ik kan me overigens niet herinneren dat Nederlandse burgers indertijd Irakese vlaggen vretend de straat op gingen om snoepgoed uit te delen om die Irakese burgerdoden te vieren.
CCR is tijdloos.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik maandag nog. Hier niet mee opgegroeid zijn.
En ja ik ben stokoud
We willen LIVE-info of we willen het niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat je daar je nieuws moet halen.
Ik woonde ooit in een flat met haar neefje. Het kan altijd nog wilder. Maar zo rolden wij bij POLquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
sws
ik ben zelfs een keer met yvonne op vakantie geweest
als we toch wilde avonturen aan het delen zijn
Is dit Arma3?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |