Het hoort inmiddels wel bij een Europese avond in De Kuip.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef Pistolero het volgende:
Echt hoor, dit is echt de meest achterlijke scheids die ik in jaren heb gezien.
Boefjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd.
Keurig gefloten door de scheids.
Misschien is het de bastaardzoon van Valentin Ivanov...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooie wedstrijd. Jammer van die dramatische scheidsrechter. Totaal geen harde wedstrijd en dan 12 gele kaarten..tsja.
Yep, erg slordig! Maar heel mooi dat we zo'n luxeprobleem hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu ff lekker ontspannen kijken naar de concurrenten onder ons.
Woensdagavond genot
PS denk dat Wieffers het meest zorgen moet maken op z'n basisplek dit weekend.
Ik vroeg me af of er nou echt helemaal niemand anders daar kon staan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Mag wel hopen dat het experiment met Lopez op rechtsachter meteen afgeschoten wordt...
Gisteren ging ik naar Union - Napoli, en vond ik het krappe verlies enorm zuur. Ook vanwege dat smerige Italiaanse voetbal a.k.a. acteren en tijdrekken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Woensdagavond genot
Lijkt me echt sterk dat slot wieffer eruit gaat halenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Woensdagavond genot
Beelen kan daar spelen, gok dat die simpelweg niet goed genoeg isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of er nou echt helemaal niemand anders daar kon staan?
Die had die penalty ook veroorzaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Beelen kan daar spelen, gok dat die simpelweg niet goed genoeg is
Wat mis ik Pedersen zeg
Ik moest even denken maar dat was die kerel van Portugal - Nederland geloof ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien is het de bastaardzoon van Valentin Ivanov...
De eerste helft was echt heel goed. Een magere 2e helft, maar oh zo lekker als je dan die 3-0 maakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste helft 92% passnauwkeurigheid.
Zerrouki moet echt de basis in. Wieffer lekker banken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik besef me zojuist dat we na de winterstop Zerrouki (en Ueda) een maand kwijt zijn door interlandaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |