Sarri spoort niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha zat Sarri de cameraman nou weg te sturen?
Hahahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Als je me toch na dat seizoen CL na het vorige kampioenschap verteld had dat we nog niet zo heel lang daarna gewoon op het gemakje zouden gaan winnen hè
Als het nou was gebeurd bij 0-0 had ik je gelijk gegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, die maakt het eigenhandig nog een beetje lastige wedstrijd. Wat een bizar slechte invalbeurt.
Het is geen rechtsback. Vergeten we dat?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, die maakt het eigenhandig nog een beetje lastige wedstrijd. Wat een bizar slechte invalbeurt.
Maar het was helemaal geen overtreding van Lopez.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn we toen met 0 punten naar huis gegaan of hadden we nog ergens 1 puntje gelijk? Dat was echt een drama. Met het schaamrood op de kaken nooit meer Europees willen, daar had je echt het niveau FC Volendam.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja
Ging met enorme vreugde naar Manchester City thuis
Blijkt achteraf een trauma te zijn
Alles verloren behalve Napoli thuis in speelronde 6.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we toen met 0 punten naar huis gegaan of hadden we nog ergens 1 puntje gelijk? Dat was echt een drama. Met het schaamrood op de kaken nooit meer Europees willen, daar had je echt het niveau FC Volendam.
Nu worden we woest omdat ze bij 3-0 voorsprong een kutgoal cadeau geven.
Soort Bingo spelen, bij elke gele kaart worden er vakjes geel, dan moet ie elk moment vallenquote:
Ik vergeet niks. Maar zonde is het natuurlijk wel, want hij speelt als een walgelijke steenpuist op een verder prachtig topmodel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen rechtsback. Vergeten we dat?
tis watquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Slot is zo schaamteloos wbt de extra tijd atijd
Ik herinner me dat hij een poging deed de bal van de lijn te trappen en dat op een heel klungelige manier niet lukte.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:37 schreef Erasmus het volgende:
En de eerste kool voor Man City binnen 10 minuten was volgens mij zelfs een eigen doelpunt van Vilhena
Triest niveau ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef Pistolero het volgende:
Echt hoor, dit is echt de meest achterlijke scheids die ik in jaren heb gezien.
Het enige herkenbare van dit Europese avondjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef Pistolero het volgende:
Turpin alweer vergeten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef Pistolero het volgende:
12 kaarten in een wedstrijd die eigenlijk helemaal niet gemeen was en zonder zware overtredingen. Dat is knap hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |