nee ik wil niet gecancelled worden, niet iedereen kan zomaar op de lijstquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Op de lijst met die gast
Eens. Vind het ook raar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar ie in het ziekehnuis ligt? Ik heb geen zin om het te bekijken maar dat is dus wel echt volgens jou? Wel opvallend dat iemand op drie verschillende momenten zo prominent in beeld komt.
Oh echt alleen volidioten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik wil niet gecancelled worden, niet iedereen kan zomaar op de lijst
Dus we meoten nog langer wachten tot er eindelijk iets gaat gebeuren?quote:
Het valt me echt op dat vooral vrouwen ditmaal enorm aan het geilen zijn op de moord- en verkrachtingsexpeditie van hun geloofsbroeders. De bij voorbaat ''onschuldige vrouw''? Laten we er niet meer intrappen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die moeten ze vastbinden op een stoel en nonstop de ellende van dit conflict laten kijken. Eens kijken of ze dan nog zo straalt.
mits witte heteromanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh echt alleen volidioten?
Ik gebruik ze precies genoeg. Dan gaan ze langer mee. Scherp!quote:
Dit helpt de 'zaak' ook niet.quote:De Turkse president Recep Tayyip Erdogan vindt dat het Palestijnse Hamas geen terroristische organisatie is. De militante beweging, die in onder meer de Verenigde Staten en de Europese Unie wel op de lijst met terroristische organisaties staat, is in de ogen van Erdogan een "vrijheidsgroep die strijdt om zijn land te verdedigen". De Turkse president herhaalt ook de kritiek op Israël en zegt daarom een bezoek aan dat land af.
De Turkse president heeft de afgelopen weken al meerdere malen zijn steun uitgesproken voor de Palestijnse bevolking in de Gazastrook en het Israëlische beleid daar afgekeurd. De meeste westerse leiders maken een onderscheid tussen de burgers en Hamas en spreken tegelijkertijd steun uit voor de Palestijnen en veroordelen het geweld van Hamas. Erdogan spreekt zich vooral uit tegen Israëlisch geweld en roept op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren.
"We hebben geen probleem met de Israëlische staat, maar we hebben wel problemen met het Israëlische beleid tegen de Palestijnen", zei Erdogan tegen partijgenoten. Hij spreekt van een "onmenselijke" oorlog van Israël in Gaza, dat veelvuldig gebombardeerd wordt en waarbij ook veel burgers omkomen.
Erdogan is ook niet te spreken over de bemoeienis van landen buiten het Midden-Oosten en met name westerse landen "die tranen vergieten om Israël". Die zouden volgens hem "olie op het vuur" gooien. Hij vindt het hypocriet dat het Westen zich niet uitspreekt over de bloedbaden in Gaza zoals het zich uitspreekt over de oorlog in Oekraïne.
Erdogan roept op tot de stichting van een onafhankelijk Palestina en zegt dat Turkije bereid is "garant" te staan voor zo'n staat.
De Italiaanse vicepremier Matteo Salvini noemt Erdogans woorden over Hamas in een reactie "walgelijk". Hij zegt met de minister van Binnenlandse Zaken te zullen bespreken of de Turkse ambassadeur ontboden moet worden.
Hahaha. Daar is ze te dom voorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kat kan net als de palestijnen ook gewoon leren dat acties consequenties hebben
Jij bent nooit scherp +1quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gebruik ze precies genoeg. Dan gaan ze langer mee. Scherp!²
Wauw, jij weet het wel mooi op te dikken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ah ja, die user... "de strijders zijn waarschijnlijk gelokt door de beats"
oh ja ik voldoequote:
Ik heb de vreselijke beelden van beide kanten zo min mogelijk willen zien. Ik reken het de kolonisten wel meer aan moet ik zeggen. Vooral vanwege de hoge rato aan onschuldige slachtoffers. Want daar gaat het MIJ nou om.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de beelden van 7 oktober bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Een wereld van kleur, waar niet alles zwart-wit is en waar schuld niet per definitie bij de partij ligt die de raket heeft afgevuurd. En bovenal eentje waarbij je je emoties je niet laat leiden.
Stap 1. Zie de conflicten met Hamas en de westbank als twee aparte conflicten die geen reet met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de vreselijke beelden van beide kanten zo min mogelijk willen zien. Ik reken het de kolonisten wel meer aan moet ik zeggen. Vooral vanwege de hoge rato aan onschuldige slachtoffers. Want daar gaat het MIJ nou om.²
had je gedacht dat Erdo de zaak ging helpen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Bocaj het volgende:
Erdogan vindt Hamas geen terroristische organisatie: 'Westerse landen gooien olie op het vuur'.
[ afbeelding ]
[..]
Dit helpt de 'zaak' ook niet.
Het lijken ook vooral vrouwen te zijn die die posters overal vanaf scheuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het valt me echt op dat vooral vrouwen ditmaal enorm aan het geilen zijn op de moord- en verkrachtingsexpeditie van hun geloofsbroers.
lolquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stap 1. Zie de conflicten met Hamas en de westbank als twee aparte conflicten die geen reet met elkaar te maken hebben.
Ik lees dat de VS 'later deze week' pas alles op zijn plek kan hebben, dus dan zou dan ook pas het grondoffensief op zijn vroegst kunnen starten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus we meoten nog langer wachten tot er eindelijk iets gaat gebeuren?
Ik ben blij dat je boos bent op Egypte.quote:
Hou op hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de vreselijke beelden van beide kanten zo min mogelijk willen zien. Ik reken het de kolonisten wel meer aan moet ik zeggen. Vooral vanwege de hoge rato aan onschuldige slachtoffers. Want daar gaat het MIJ nou om.²
Haha, prachtigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:26 schreef Qarrad het volgende:
Het lijken ook vooral vrouwen te zijn die die posters overal vanaf scheuren.
Ik krijg dan de stem van David Attenborough in mijn achterhoofd. "While the males set out to hunt, the females tend to foraging and gathering. Their slim fingers, sharp manicured fingernails and keen coordination are evolved to deal swiftly with the flyers and the glue."
De andere wang toekeren inderdaad. Dan wel precieze aanvallen uitvoeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat moet Israël dan doen? De andere wang toekeren? Hamas wil oorlog, nou, die krijgen ze, met alle verschrikkingen die daar bij horen voor burgers, maar er is maar 1 schuldige en dat is Hamas,
En in een oorlog mag je alles doen wat je maart wilt?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk. MBT recent, that is.
Het is wel een leuke pipedream, dat israel 1000en van haar soldaten gaat opofferen door echt van deur tot deur te gaan, om de "onschuldige terroristen enablers" te sparen, maar ze zijn natuurlijk niet gek.
Dus collateral damage incoming, en niet zo'n beetje ook.
Maar dat is louter de FO, die na de FA komt.
Nee, niet echt. Hamas en de Palestijnse Autoriteit hebben echt een bloedhekel aan elkaar, dus de oorlog tussen Hamas en Israel moet je gewoon los zien van de kolonisatie, ook al is het beide onderdeel van hetzelfde boek.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
dat is wel een hele wereldvreemde kijk op de wereld
Erdogodquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Bocaj het volgende:
Erdogan vindt Hamas geen terroristische organisatie: 'Westerse landen gooien olie op het vuur'.
[ afbeelding ]
[..]
Want? Wat zegt hij wat niet klopt?quote:
Janken als landen de pkk niet op de terreurlijst zetten en vervolgens roepen dat hamas geen terreurgroep is. Ok. Wss turkse logica.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Israel hoort ook op de terreurlijstquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Janken als landen de pkk niet op de terreurlijst zetten en vervolgens roepen dat hamas geen terreurgroep is. Ok. Wss turkse logica.
Mwah, misschien wel gehoopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
had je gedacht dat Erdo de zaak ging helpen?
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.quote:
Als Israëli op de eerste plaats ''kolonisten'' zijn, waarvandaan dan nog de hoop dat er een andere reactie zou volgen dan welke we nu zien? En wat rest dan nog, dan om van Egypte het humane: opvang, te verlangen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:29 schreef bianconeri het volgende:
Want? Wat zegt hij wat niet klopt?
De kolonisten voeren dagelijks al tientallen jaren walgelijke dingen uit. Dat is niet eens een mening, dat is gewoon een feit.
Ik niet, ik ben heel genuanceerdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet alles lezen hier is best zwakzinnig.
Ik heb een uitgesproken mening.
lolquote:
Israel wil ze niet eens, man. Met je we zien wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.
Hamas heeft geen enkel bestaansrecht, als jij, maar zeker de Palestijnen, dit weigeren in te zien is er eigenlijk geen hoop meer ook he...
Idioot
- gijzelaars vrij
- Hamas volledige overgave
en dan zien we wel.
Egypte wel een optie, oh nee die brandt zijn vingers ook niet aan die walgelijke Jihad van ze... ik bedoel, zwarte september is niet vergeten he?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Israel wil ze niet eens, man. Met je we zien wel.
denk dat ze best welkom zijn hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar zijn je bronnen dan? De vers uit de buik gesneden foetussen? Dat is allemaal broodje aap, van hetzelfde kaliber als de bijbel, de koran en de torah.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.
Hamas heeft geen enkel bestaansrecht, als jij, maar ook zeker de Palestijnen, dit weigeren in te zien is er eigenlijk geen hoop meer ook he...
Idioot
- gijzelaars vrij
- Hamas volledige overgave
en dan zien we wel.
Dat komt door jouw getalkpoederde (is dat een echt woord?) billetjes die zuigen aan aan de vreedzame borsten van je moeder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben heel genuanceerd
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:42 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn je bronnen dan? De vers uit de buik gesneden foetussen? Dat is allemaal broodje aap, net zoals de bijbel, de koran en de torah.
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.
Mijn hemel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijk![]()
En daar ook nog eens bij, er is geen wet die Israël verplicht om de Gaza te voorzien van wat dan ook, ze hebben miljarden gekregen en komen met regenpijpbommen, geen maatschappij, nietsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Niet massaal, maar er werd een beeld beschreven van een zwangere dode vrouw die op straat lag met een opengesneden buik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijk![]()
dank uquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.
Ik zit in een situatie waar ik van beide kanten dingen zie en hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de beelden van 7 oktober bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Een wereld van kleur, waar niet alles zwart-wit is en waar schuld niet per definitie bij de partij ligt die de raket heeft afgevuurd. En bovenal eentje waarbij je je emoties je niet laat leiden.
Is allemaal zijn logica. Maargoed ik schat zo in dat je het nu druk gaat hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:43 schreef sp3c het volgende:
hoe kunnen je billetjes nu aan iemands borsten zuigen?
en wat heb je er nu aan als je ze niet kan zien omdat je er op bent gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |