Nee, om deze knakker:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je het nu over de knul uit het jeugdjournaal?
Het viel me ook op dat de schrijver erg aan het sturen was en daartoe motieven in het handelen legde. Ik weet zelf bv niet eens tot in hoeverre hij in staat was een geldstroom te ''allowen'', maar áls ie dat kon, dan zegt dat misschien wel iets imo. Daar bestaat ruimte voor gegronde speculatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
Om maar een paar voorbeelden te geven, want het artikel staat er vol mee. Zijn inhoudsloze aantijgingen en claims zonder enig bewijs of onderbouwing. Het valt in dezelfde categorie als 'Netanyahu wist van de aanslagen af, maar heeft het bewust laten gebeuren'. Dat betrof een claim die kop op stak vlak na de aanslagen van 7 oktober.
Dit zijn niet-falsificeerbare complottheorieën. Het is dan ook niet voor niets een opiniecolumn, maar bij de Haaretz laten ze alles toe, zolang men over de rug van slachtoffers de politieke tegenstander maar in een negatief daglicht kan plaatsen.
Ah ja, die user... "de strijders zijn waarschijnlijk gelokt door de beats"quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Dadelijk komt MissButterflyy weer klagen.
Zal ik even een samenvatting maken?
Er is niks gebeurd.
Ja, ik begrijp het ook niet. Vind dat men hier te nonchalant spreekt over de slachtoffers aan Palestijnse zijde. Het gaat me aan het hart. Enerzijds de slachtoffers anderzijds de koude houding van sommigen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar het FB-topic gaan?
Kap eens met zo overdrijven man.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet. Vind dat men hier te nonchalant spreekt over de slachtoffers aan Palestijnse zijde. Het gaat me aan het hart. Enerzijds de slachtoffers anderzijds de koude houding van sommigen.²
Het was ook niet mijn bedoeling maar ik moest even mijn kat met haar smoeltje uit mijn thee halen en toen speelde het dus af met alle ellendige geluiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef sp3c het volgende:
ik kijk die filmpjes sowieso niet, ik geloof het zo ook wel hoor
Dat jij goedkeuren en rechtvaardigen niet van elkaar kunt scheiden is jouw probleem.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geweld is een keuze, dat moet altijd worden afgekeurd en niet worden begrepen op basis van zogenaamde externe factoren. Dat biedt namelijk een glijdende schaal naar wat we helaas de recente weken hebben gezien: het in meer of mindere mate goedkeuren en rechtvaardigen van terrorisme.
Je hebt in mij een medestander. Ik ben van de school what is seen cannot ben unseen. Ik heel voorzichtig met mijn hersenen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Ik zie ook de media een wat ander standpunt innemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet. Vind dat men hier te nonchalant spreekt over de slachtoffers aan Palestijnse zijde. Het gaat me aan het hart. Enerzijds de slachtoffers anderzijds de koude houding van sommigen.²
Deze is wel de moeite waard en zo exemplarisch voor de volledige cognitieve dissonantie waar dat soort mensen mee hebben te kampen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef sp3c het volgende:
Bespottelijk achterlijkquote:
Die moeten ze vastbinden op een stoel en nonstop de ellende van dit conflict laten kijken. Eens kijken of ze dan nog zo straalt.quote:
En dan bekijk ik die beelden nog niet eens. Vreselijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met zo overdrijven man.
die kat kan net als de palestijnen ook gewoon leren dat acties consequenties hebbenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn bedoeling maar ik moest even mijn kat met haar smoeltje uit mijn thee halen en toen speelde het dus af met alle ellendige geluiden.
Oh, helaas twijfel ik daar niet eens aanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die moeten ze vastbinden op een stoel en nonstop de ellende van dit conflict laten kijken. Eens kijken of ze dan nog zo straalt.
Waar ie in het ziekehnuis ligt? Ik heb geen zin om het te bekijken maar dat is dus wel echt volgens jou? Wel opvallend dat iemand op drie vier verschillende momenten zo prominent in beeld komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:13 schreef Qarrad het volgende:
Duiding: de jubeljongeman gaat nu een filmpje over rond waarin hij totaal van de wereld dood ligt te gaan (waarschijnlijk). Mijn tip: niet klikken. Ik dacht dat het een plaatje was, maar het is dus een filmpje waarin je iemand meer dan een minuut hoort en ziet lijden. Zoals in het verkeerde topic al gezegd: het was een misleide vieze klootzak maar dit is dus even echt niet grappig om te zien.
Ja, je gebruikt ze te weinig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt in mij een medestander. Ik ben van de school what is seen cannot ben unseen. Ik heel voorzichtig met mijn hersenen.²
vierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar ie in het ziekehnuis ligt? Ik heb geen zin om het te bekijken maar dat is dus wel echt volgens jou? Wel opvallend dat iemand op drie verschillende momenten zo prominent in beeld komt.
Misschien moet je eens de beelden van 7 oktober bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Een wereld van kleur, waar niet alles zwart-wit is en waar schuld niet per definitie bij de partij ligt die de raket heeft afgevuurd. En bovenal eentje waarbij je je emoties je niet laat leiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan bekijk ik die beelden nog niet eens. Vreselijk.²
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |