Erdogodquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Bocaj het volgende:
Erdogan vindt Hamas geen terroristische organisatie: 'Westerse landen gooien olie op het vuur'.
[ afbeelding ]
[..]
Dit helpt de 'zaak' ook niet.
Want? Wat zegt hij wat niet klopt?quote:
Janken als landen de pkk niet op de terreurlijst zetten en vervolgens roepen dat hamas geen terreurgroep is. Ok. Wss turkse logica.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Bocaj het volgende:
Erdogan vindt Hamas geen terroristische organisatie: 'Westerse landen gooien olie op het vuur'.
[ afbeelding ]
[..]
Dit helpt de 'zaak' ook niet.
Israel hoort ook op de terreurlijstquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Janken als landen de pkk niet op de terreurlijst zetten en vervolgens roepen dat hamas geen terreurgroep is. Ok. Wss turkse logica.
Mwah, misschien wel gehoopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
had je gedacht dat Erdo de zaak ging helpen?
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.quote:
Als Israëli op de eerste plaats ''kolonisten'' zijn, waarvandaan dan nog de hoop dat er een andere reactie zou volgen dan welke we nu zien? En wat rest dan nog, dan om van Egypte het humane: opvang, te verlangen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:29 schreef bianconeri het volgende:
Want? Wat zegt hij wat niet klopt?
De kolonisten voeren dagelijks al tientallen jaren walgelijke dingen uit. Dat is niet eens een mening, dat is gewoon een feit.
Ik niet, ik ben heel genuanceerdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet alles lezen hier is best zwakzinnig.
Ik heb een uitgesproken mening.
lolquote:
Israel wil ze niet eens, man. Met je we zien wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.
Hamas heeft geen enkel bestaansrecht, als jij, maar zeker de Palestijnen, dit weigeren in te zien is er eigenlijk geen hoop meer ook he...
Idioot
- gijzelaars vrij
- Hamas volledige overgave
en dan zien we wel.
Egypte wel een optie, oh nee die brandt zijn vingers ook niet aan die walgelijke Jihad van ze... ik bedoel, zwarte september is niet vergeten he?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Israel wil ze niet eens, man. Met je we zien wel.
denk dat ze best welkom zijn hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar zijn je bronnen dan? De vers uit de buik gesneden foetussen? Dat is allemaal broodje aap, van hetzelfde kaliber als de bijbel, de koran en de torah.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Want ze knippen vingertjes af van zesjarige meisjes en staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen? Leg uit man, apologistische terreurgoedprater.
Hamas heeft geen enkel bestaansrecht, als jij, maar ook zeker de Palestijnen, dit weigeren in te zien is er eigenlijk geen hoop meer ook he...
Idioot
- gijzelaars vrij
- Hamas volledige overgave
en dan zien we wel.
Dat komt door jouw getalkpoederde (is dat een echt woord?) billetjes die zuigen aan aan de vreedzame borsten van je moeder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben heel genuanceerd
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:42 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn je bronnen dan? De vers uit de buik gesneden foetussen? Dat is allemaal broodje aap, net zoals de bijbel, de koran en de torah.
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.
Mijn hemel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijk![]()
En daar ook nog eens bij, er is geen wet die Israël verplicht om de Gaza te voorzien van wat dan ook, ze hebben miljarden gekregen en komen met regenpijpbommen, geen maatschappij, nietsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Niet massaal, maar er werd een beeld beschreven van een zwangere dode vrouw die op straat lag met een opengesneden buik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef Gitw het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan? Oh nee wacht, we horen het van de IDF. Natuurlijk![]()
dank uquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zulke gruwelijkheden zijn 7 oktober wel gebeurd ja.
Ik zit in een situatie waar ik van beide kanten dingen zie en hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de beelden van 7 oktober bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Een wereld van kleur, waar niet alles zwart-wit is en waar schuld niet per definitie bij de partij ligt die de raket heeft afgevuurd. En bovenal eentje waarbij je je emoties je niet laat leiden.
Is allemaal zijn logica. Maargoed ik schat zo in dat je het nu druk gaat hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:43 schreef sp3c het volgende:
hoe kunnen je billetjes nu aan iemands borsten zuigen?
en wat heb je er nu aan als je ze niet kan zien omdat je er op bent gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |