https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinatequote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Westerse soldaten gaan (over het algemeen) gelukkig niet meer als verkrachtende en met bajonetten stekende kindermoordenaars op pad (al konden wij daar ook wat van in het nog best wel recente verleden), maar is het werkelijk waar zo heel veel beschaafder om mannen, vrouwen en kinderen met drones het hoofd van de romp te knallen? Ik zie dat niet zo om heel eerlijk te zijn. Effect is uiteindelijk hetzelfde.
Als alle schurkenstaten achter je staan, misschien zit je dan toch gewoon in het verkeerde kampquote:
Je bericht is lang maar de inhoud is summier. Het enige wat duidelijk wordt is dat je een behoorlijke xenofoob bent. Die dan ook maar geen enkel greintje menselijkheid heeft; behalve dan voor die arme Israëliërs; die oh zo hebben geleden afgelopen decenniaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom lees ik toch steeds over een hypermodern leger? Dat is onzin taal, want Hamas wordt gesteund door die radicale ideologie, door Mohammed en Allah, dus die zijn vele malen superieur in de hoofdjes van alle moslims ter wereld, anders geloven ze immers niet in hun eigen god. Oftewel dit is de wil van hun god, de wil van Mohammed. Dus onzin over een "superieur" leger, of gaan moslims nu ontkennen dat elke dode Palestijn de wil van hun god was?
Maar om even fatsoenlijk te reageren, nee er is geen genocide, ik zou de betekenis van genocide even opzoeken, dan zul je lezen dat bij genocide de bevolkingsaantallen afnemen en niet vervijfvoudigen. Dus stel dat er straks op straat een 15 jarige op je af komt lopen die wil je neersteken, haalt een paar keer uit, wat doe jij dan? Jij bent groter, sterker en ouder, dus superieur, dus moet je het maar laten overkomen? Als ik een leeuwenkooi binnenstap en een leeuw op de neus ga tikken zijn alle gevolgen voor mij.
Daarbij de beelden, al decennia lang krijgen we een constante stroom van propaganda uit islamitische hoek, wie zegt dat dat kindje niet is omgekomen door een islamitische aanslag elders in de wereld? Wie zegt dat dit kindje niet is omgekomen door een Hamas raket? Jij weet niets, jij ziet niets, jij ziet alleen de propaganda, het onzin verhaaltje wat Mohammed A. t/m Mohammed Z. erbij verzinnen op twitter en daarop heb jij je menig gebaseerd, niet snappende dat je al decennia propaganda wordt gevoerd door Hamas, niet snappende dat Hamas enige bestaansrecht is de gezamenlijke Jodenhaat in stand gehouden door decennia lange propaganda.
Laten we het anders eens echt even simpel houden, we hebben de Israëliërs, die beschuldig worden van het doden van onschuldige burgers en kinderen, terwijl ze vele malen menselijker te keer gaan dan in dit geval Hamas. En dan hebben we Hamas, die ook onschuldige kinderen en burgers vermoord, maar ook verkracht, martelt, slacht voor de ogen van hun familie, hun lichamen rondrijdt als trofeeën terwijl hun aanhang in Europa denkt "laten we eens onschuldige Europeanen en Joden in Europa belagen en vermoorden". Dan is voor mij de keuze heel snel gemaakt, van Joden in Europa heb ik als Europeaan niets te vrezen, van de nieuwe nazi's die door de straten marcheren wel. Ik walg eigenlijk van mensen die zich zo druk maken om die Palestijnen naar geen woord zeggen over de onschuldige burgers en kinderen die met een factortje 1000 meer worden afgeslacht in islamitische landen, en dat elke dag. Dus die verborgen Jodenhaat achter wat krokodillentranen zal mij een worst wezen, die hele ideologie van de grootste schreeuwers is gebouwd op landjepik, haat voor niet-moslims, en genocide, en dan wilt dat volk nu een vinger wijzen naar anderen? Alsof Adolf Hitler hemzelf na 7 oktober zou roepen dat de aanval op de Joden buiten alle proporties waren. Er is geen moslim ter wereld die ik serieus neem op dit onderwerp als als ze niet eerst hun eigen radicale ideologie afvallen, en dat doen moslims nooit. Ja oud moslims, de echte ervaringsdeskundigen die ook massaal waarschuwen voor dat radicale volk.
Daarnaast hoeft voor mij ook geen voorwaarde te worden gesteld aan Israël, islamitische terroristen die in staat zijn tot zulke gruwelijke aanslagen zijn geen mensen in mijn ogen en verdienen daarom de hel die op ze neer gaat komen. Onschuldige burgers jammer, maar ja dat geeft Hamas geen recht om zo tekeer te gaan jegens onschuldige Israëlische burgers, en let op met wat je wenst want in Europa zijn het nog altijd de Europeanen die massaal het slachtoffer zijn van het radicale, criminele en extremistische gedrag van moslims en we weten beiden dat acties hier in Europe als "wraak " voor decennia lang radicaal gedrag vanuit de moslimgemeenschap nooit zal worden goedgepraat, of gaan we bij een aanslag op een moskee ook opeens 'ja maar' roepen en context erbij slepen?
Neen. De fout is om Atheïsme te zien als religie of overtuiging en dan lekker daarin discussie gaan over iemands leef of zienswijze.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Atheisme kan ook goed in het rijtje religies geplaatst worden. Het heeft dezelfde eigenschappen.
Vlag van Saoedi Arabiëquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veels te naief/makkelijk.
In de tijd waarin alles maar dan ook alles een "extreem rechts" hondenfluitje is wordt aan de andere kant krampachtig gepoogd om alles maar met de mantel der liefde te bedekken.
Jihad? Nee, dat heeft vele betekenissen!
Alle joden tussen de rivier en de zee weg, dat kan je op meerdere manieren uitleggen hoor!!
Talibanvlaggen? Nee, dat is gewoon een normale islamvlag hoor!
Gewoon nee.
Je spreekt hier over de Abrahamse religies. Behoorlijk intolerant ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Neen. De fout is om Atheïsme te zien als religie of overtuiging en dan lekker daarin discussie gaan over iemands leef of zienswijze.
Het tekent iemands misvatting om atheïsme te zien als geloof. Het vormt wel het kernprobleem bij gelovigen, die het doro anderen ontkennen van (laat staan) hun God zien als miskenning van een overtuiging en daarmee hun persoon.
Andersom boeit het een atheïst geen ene sikkepit in wat iemand zelf wil geloven, zolang die dat maar bij zichzelf houdt. Helaas is menig gelovige ook niet in staat om een ander te laten met wat die zelf wil verkiezen.
Anti-islamitisme?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De Palestijnen willen dat gebied regeren. Die wens is zoals jij noemt antisemitisme (discriminerend, racisme, haat tegen Joden)
Alleen die gebieden daar wonen nu ook al Arabieren en het wordt gereageerd door Israël. Israël is zelfs steeds meer gebied aan het toe-eigenen. Als het een antisemitisme is, hoe zou dit dan moeten heten?
Persoonlijke aanval is een ban.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:36 schreef Gitw het volgende:
[..]
Je bericht is lang maar de inhoud is summier. Het enige wat duidelijk wordt is dat je een behoorlijke xenofoob bent. Die dan ook maar geen enkel greintje menselijkheid heeft; behalve dan voor die arme Israëliërs; die oh zo hebben geleden afgelopen decennia.
Waarom zou je een huis aan huis grondoffensief doen - met beslist de nodige slachtoffers - wanneer het doel om het gbeid te ontdoen van aanvalskracht, ook bereikt kan worden door de boel gecontroleerd te omheinen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:01 schreef Jippie het volgende:
Ik denk zo langzamerhand dat er helemaal geen grondoffensief komt omdat de VS dat liever niet ziet. De luchtaanvallen om Hamas te treffen gaan gewoon door.
Ja, dat "waarschuwen" is natuurlijk ook maar een heel erg dun laagje vernis om zogenaamd menselijk en humaan over te komen. Het wordt inmiddels misbruikt om de meest ranzige zaken goed te praten. Huh wat? Zijn er 50 slecht ter been zijnde ouderen kapot gebombardeerd? Haha nou ja zeg eigen schuld hoor hadden ze maar hard wel moeten hollen!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de basis zou je gelijk hebben. Maar het verschil zit hem in de manier waarop.
Je hebt 48 uur om weg te gaan, daarna gooien we de zooi plat
of
Je staat lekker te dansen, jammer joh, we paragliden gezellig langs om je af te knallen!
Dus nu wil je mij verbannen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval is een ban.![]()
Daarbij walgelijk om mij weg te zetten als xenofoob terwijl jouw aanhang hier door de straten marcheert en daardoor Joden niet meer over straat kunnen, mensen belaagd worden of hun leven niet meer zeker zijn. Die tactieken werken niet meer, het is heel Nederland, nee de hele wereld nu duidelijk wie de echte radicalen zijn in de westerse samenleving en dat zal ze de komende maanden nog wel een stukje duidelijker worden. Daarbij leef ik heel erg mee met slachtoffers in de islamitische wereld, en ben daarom ook van mening dat al die moslim terroristen die hier in overgrote mate voor verantwoordelijk zijn opgepakt moeten worden, zoals Hamas nu. Ik ben niet de persoon die selectief kijkt naar wie moslims afslacht om de daad wel of niet te veroordelen.
Hoe bedoelen ze het bij zo’n pro Palestina demonstratie? De gemiddelde demonstrant (zoals die GroenLinks dame) was niet agressief dus ik dacht: een eigen land naast Israël.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Heh, dat wilde ik in eerste instantie als voorbeeld gebruiken.
In een demonstratie over de wooncrisis gaan staan en dan keihard 'lebensraum im osten' scanderen, en eens zien of je weg komt met de uitleg dat je meer huizen in het oosten wilt zien. (Ik gok van niet).
Ben voor 'minder minder minder' gegaan om mijn punt te maken. Als je dat tijdens een PVV demonstratie roept is het hopelijk iedereen duidelijk wat je bedoelt, hoe hard je ook iets anders beweert. Net als bij 'from the river to the sea' tijdens een pro-Palestina demonstratie.
Het is oorlog, meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat "waarschuwen" is natuurlijk ook maar een heel erg dun laagje vernis om zogenaamd menselijk en humaan over te komen. Het wordt inmiddels misbruikt om de meest ranzige zaken goed te praten. Huh wat? Zijn er 50 slecht ter been zijnde ouderen kapot gebombardeerd? Haha nou ja zeg eigen schuld hoor hadden ze maar hard wel moeten hollen!
Nee, en de swastika is gewoon een teken van vriendschapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe bedoelen ze het bij zo’n pro Palestina demonstratie? De gemiddelde demonstrant (zoals die GroenLinks dame) was niet agressief dus ik dacht: een eigen land naast Israël.
De leus is toch niet bedoeld als oproep tot totale vernieling van Israël?
Oh nee hoor, geen zorgen, ik kan heus wel tegen een stootje en weet dat er onderling wat steken worden uitgedeeld of eens wat opmerkingen gemaakt uit emotie, ik kan daar wel tegen. Zal ook geen TR maken of mod inlichten, maar het gebeurd andersom wel veelal, dus vond het een mooi argument om even te maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dus nu wil je mij verbannen?Bevestigd maar weer eens het beeld dat ontstaat uit je eerdere berichten.
Kom jij nu serieus aan met een voorbeeld uit de 2de WO om aan te tonen dat Islamitische soldaten zich als schoften gedragen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Oooh wacht.
En wat ik bij jou waarneem is eenzijdige kritiek, en dan helaas niet op de kant die het als doelbewust beleid heeft om zoveel mogelijk eigen burgerslachtoffers te veroorzaken in een poging om ook andere landen in een oorlog tegen Israël op te hitsen. Elke dode Palestijn is een win voor Hamas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:36 schreef Gitw het volgende:
[..]
Je bericht is lang maar de inhoud is summier. Het enige wat duidelijk wordt is dat je een behoorlijke xenofoob bent. Die dan ook maar geen enkel greintje menselijkheid heeft; behalve dan voor die arme Israëliërs; die oh zo hebben geleden afgelopen decennia.
Ik denk dat een heel goed argument is dat overheden geen zin hebben in auto's die in de fik vliegen, en die ladingen ruiten die allemaal sneuvelen.quote:
Lees nog eens terug, het was een andersom grapje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kom jij nu serieus aan met een voorbeeld uit de 2de WO om aan te tonen dat Islamitische soldaten zich als schoften gedragen?![]()
![]()
Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat "waarschuwen" is natuurlijk ook maar een heel erg dun laagje vernis om zogenaamd menselijk en humaan over te komen. Het wordt inmiddels misbruikt om de meest ranzige zaken goed te praten. Huh wat? Zijn er 50 slecht ter been zijnde ouderen kapot gebombardeerd? Haha nou ja zeg eigen schuld hoor hadden ze maar hard wel moeten hollen!
Blijft bijzonder dat mensen een geloof zien of nodig hebben om op het (r)echte pad te blijven middels de druk van een soort uitgestelde beloning of straf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij is islamiet, was vroeger een enorme boef, lange tijd de Londense straten onveilig gemaakt, die zegt gewoon zelf "ja ik heb nu eenmaal zo'n karakter en ik heb nu eenmaal echt slechte neigingen dat ik mijn geloof wel nodig heb om op het rechte pad te blijven, wees nou maar blij daarvoor"
De VS is druk bezig om 400k burgers in Libanon en Israel te evacueren en om wapens en troepen naar Syrie/Irak te verschepen voor als de grondoorlog losbarst. Dat kost veel tijd. Dus wordt de grondoorlog een paar weken uitgesteld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:01 schreef Jippie het volgende:
Ik denk zo langzamerhand dat er helemaal geen grondoffensief komt omdat de VS dat liever niet ziet. De luchtaanvallen om Hamas te treffen gaan gewoon door.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.
Ik vraag me oprecht ook af of er nog wat havikken ergens in de coulissen staan, die iran aan het eyeballen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De VS is druk bezig om 400k burgers in Libanon en Israel te evacueren en om wapens en troepen naar Syrie/Irak te verschepen voor als de grondoorlog losbarst. Dat kost veel tijd. Dus wordt de grondoorlog een paar weken uitgesteld.
Naast Israël ja? Palestina dient van de rivier de Jordaan tot aan de zee te reiken, en daar naast mag Israël dan nog bestaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe bedoelen ze het bij zo’n pro Palestina demonstratie? De gemiddelde demonstrant (zoals die GroenLinks dame) was niet agressief dus ik dacht: een eigen land naast Israël.
Dat is wel degelijk hoe die leus bedoelt wordt door Hamas en een meerderheid van de Palestijnen.quote:De leus is toch niet bedoeld als oproep tot totale vernieling van Israël?
Daar is het masker gelukkig echt compleet weg gelukkig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Typisch het provocerende gedrag van dit soort types die daarna de slachtofferrol weer flink uitmelken, dit soort mensen verdienen geen empathie, het debatje van gisteravond waar ook onze Syl het nodig vond om even een genocidale uitspraak te doen gevolgd door een middelvinger voor de critici, fantastisch dat "in debat" blijven gaan.
Quote van het boek The River War, of niet?quote:
Heb je oogkleppen op? Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen? Is dat niet ranzig?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.
Moeilijk te zeggen. Als we hamas moeten geloven ondertussen al Duizend Miljoen Miljard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen?
Ja, alleen in warrige hoofd met vochtige oren.quote:
Nee hoor, ik heb al eerder aangegeven dat Hamas vernietigd moet worden. Maar ik hou wel rekening met feitelijke gebeurtenissen en statistieken van betrouwbare bronnen bij het vormen van mijn mening. Raad het je aan om ook te doen, dan kraam je misschien wat minder onzin uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat ik bij jou waarneem is eenzijdige kritiek, en dan helaas niet op de kant die het als doelbewust beleid heeft om zoveel mogelijk eigen burgerslachtoffers te veroorzaken in een poging om ook andere landen in een oorlog tegen Israël op te hitsen. Elke dode Palestijn is een win voor Hamas.
Nee, jij denkt je tijd beter te besteden door alleen schande te spreken over de eveneens onmenselijke reactie op zulke barbaarse tactieken.
Is dit de eerste keer dat iemand de middelvinger krijgt in de tweede kamer?quote:
Het is ranzig hoe Hamas ze als menselijk schild in zet ja. In oorlogstijd vallen er nou eenmaal slachtoffers, zo gaat het leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Heb je oogkleppen op? Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen? Is dat niet ranzig?
Doordrenkt van corruptie nog wel. Het toont weer aan dat je er niets van lijkt te begrijpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Netanyahu weet ook dat zolang Hamas een bedreiging vormt, zijn politieke carriëre - doordrengt van corruptie - gered is. Je mag het hier blijkbaar niet zo hardop zeggen, maar het is natuurlijk wel zo.
oh?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je mag het hier blijkbaar niet zo hardop zeggen
Duizend miljoen miljard. Ben je 12?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Als we hamas moeten geloven ondertussen al Duizend Miljoen Miljard.
Nope.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Duizend miljoen miljard. Ben je 12?
Ah, dus Israël mag Hamas wel vernietigen, maar daarbij geen burgers raken, terwijl Hamas zich juist in alles verschuilt achter die burgers? En als dat wel gebeurt dan ligt dat, volgens jou, volledig aan de methoden van Israël?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:59 schreef Gitw het volgende:
Nee hoor, ik heb al eerder aangegeven dat Hamas vernietigd moet worden.
Het was een tekst van de PLO. De PLO erkent Israël, vecht niet tegen Israël en heeft zelfs een bestand gesloten met Israël. Maar oké het is dus letterlijk de rivier, dus Jerusalem en daar ten zuiden van mag zo blijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Naast Israël ja? Palestina dient van de rivier de Jordaan tot aan de zee te reiken, en daar naast mag Israël dan nog bestaan?
Wijs jij me eens even op de kaart aan waar Israel dan precies mag bestaan. Je beseft je dat de zee de westgrens vormt, en de Jordaan grotendeels de oostgrens he?
[..]
Dat is wel degelijk hoe die leus bedoelt wordt door Hamas en een meerderheid van de Palestijnen.
Welke draai een of andere naïeve GL lul/trut er dan aan denkt te geven is compleet irrelevant.
Net zoals bv Wilders ook keihard afgeschoten werd met zijn 'ja maar ik bedoelde heus alleen criminele allochtonen hoor!' uitvlucht. Daar viel de rechter geheel terecht ook niet voor.
Tja, als je de lat en verwachtingen mbt Israël altijd maar op een onhaalbare hoogte legt en eisen stelt waar letterlijk geen enkel ander land ter wereld aan wordt gehouden, is er altijd wat te zeiken op Israël. Daar gaat het sommigen natuurlijk om.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, dus Israël mag Hamas wel vernietigen, maar daarbij geen burgers raken, terwijl Hamas zich juist in alles verschuilt achter die burgers? En als dat wel gebeurt dan ligt dat, volgens jou, volledig aan Israël?
Nee ok, dan is het me duidelijk hoe jij er over denkt. Dank voor je waardevolle toevoegingen.
Toch opmerkelijk hoe sommige mensen daadwerkelijk geloven dat er naast elk onschuldig slachtoffer een Hamas strijder staat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ranzig hoe Hamas ze als menselijk schild in zet ja. In oorlogstijd vallen er nou eenmaal slachtoffers, zo gaat het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |