Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat "waarschuwen" is natuurlijk ook maar een heel erg dun laagje vernis om zogenaamd menselijk en humaan over te komen. Het wordt inmiddels misbruikt om de meest ranzige zaken goed te praten. Huh wat? Zijn er 50 slecht ter been zijnde ouderen kapot gebombardeerd? Haha nou ja zeg eigen schuld hoor hadden ze maar hard wel moeten hollen!
Blijft bijzonder dat mensen een geloof zien of nodig hebben om op het (r)echte pad te blijven middels de druk van een soort uitgestelde beloning of straf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij is islamiet, was vroeger een enorme boef, lange tijd de Londense straten onveilig gemaakt, die zegt gewoon zelf "ja ik heb nu eenmaal zo'n karakter en ik heb nu eenmaal echt slechte neigingen dat ik mijn geloof wel nodig heb om op het rechte pad te blijven, wees nou maar blij daarvoor"
De VS is druk bezig om 400k burgers in Libanon en Israel te evacueren en om wapens en troepen naar Syrie/Irak te verschepen voor als de grondoorlog losbarst. Dat kost veel tijd. Dus wordt de grondoorlog een paar weken uitgesteld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:01 schreef Jippie het volgende:
Ik denk zo langzamerhand dat er helemaal geen grondoffensief komt omdat de VS dat liever niet ziet. De luchtaanvallen om Hamas te treffen gaan gewoon door.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.
Ik vraag me oprecht ook af of er nog wat havikken ergens in de coulissen staan, die iran aan het eyeballen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De VS is druk bezig om 400k burgers in Libanon en Israel te evacueren en om wapens en troepen naar Syrie/Irak te verschepen voor als de grondoorlog losbarst. Dat kost veel tijd. Dus wordt de grondoorlog een paar weken uitgesteld.
Naast Israël ja? Palestina dient van de rivier de Jordaan tot aan de zee te reiken, en daar naast mag Israël dan nog bestaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe bedoelen ze het bij zo’n pro Palestina demonstratie? De gemiddelde demonstrant (zoals die GroenLinks dame) was niet agressief dus ik dacht: een eigen land naast Israël.
Dat is wel degelijk hoe die leus bedoelt wordt door Hamas en een meerderheid van de Palestijnen.quote:De leus is toch niet bedoeld als oproep tot totale vernieling van Israël?
Daar is het masker gelukkig echt compleet weg gelukkig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Typisch het provocerende gedrag van dit soort types die daarna de slachtofferrol weer flink uitmelken, dit soort mensen verdienen geen empathie, het debatje van gisteravond waar ook onze Syl het nodig vond om even een genocidale uitspraak te doen gevolgd door een middelvinger voor de critici, fantastisch dat "in debat" blijven gaan.
Quote van het boek The River War, of niet?quote:
Heb je oogkleppen op? Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen? Is dat niet ranzig?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ranzige zaken? De enige ranzige zaken zijn op 7 oktober gepleegd, doe even normaal.
Moeilijk te zeggen. Als we hamas moeten geloven ondertussen al Duizend Miljoen Miljard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen?
Ja, alleen in warrige hoofd met vochtige oren.quote:
Nee hoor, ik heb al eerder aangegeven dat Hamas vernietigd moet worden. Maar ik hou wel rekening met feitelijke gebeurtenissen en statistieken van betrouwbare bronnen bij het vormen van mijn mening. Raad het je aan om ook te doen, dan kraam je misschien wat minder onzin uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat ik bij jou waarneem is eenzijdige kritiek, en dan helaas niet op de kant die het als doelbewust beleid heeft om zoveel mogelijk eigen burgerslachtoffers te veroorzaken in een poging om ook andere landen in een oorlog tegen Israël op te hitsen. Elke dode Palestijn is een win voor Hamas.
Nee, jij denkt je tijd beter te besteden door alleen schande te spreken over de eveneens onmenselijke reactie op zulke barbaarse tactieken.
Is dit de eerste keer dat iemand de middelvinger krijgt in de tweede kamer?quote:
Het is ranzig hoe Hamas ze als menselijk schild in zet ja. In oorlogstijd vallen er nou eenmaal slachtoffers, zo gaat het leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Heb je oogkleppen op? Hoeveel onschuldige levens waaronder duizenden kinderen zijn er om het leven gekomen? Is dat niet ranzig?
Doordrenkt van corruptie nog wel. Het toont weer aan dat je er niets van lijkt te begrijpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Netanyahu weet ook dat zolang Hamas een bedreiging vormt, zijn politieke carriëre - doordrengt van corruptie - gered is. Je mag het hier blijkbaar niet zo hardop zeggen, maar het is natuurlijk wel zo.
oh?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je mag het hier blijkbaar niet zo hardop zeggen
Duizend miljoen miljard. Ben je 12?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Als we hamas moeten geloven ondertussen al Duizend Miljoen Miljard.
Nope.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Duizend miljoen miljard. Ben je 12?
Ah, dus Israël mag Hamas wel vernietigen, maar daarbij geen burgers raken, terwijl Hamas zich juist in alles verschuilt achter die burgers? En als dat wel gebeurt dan ligt dat, volgens jou, volledig aan de methoden van Israël?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:59 schreef Gitw het volgende:
Nee hoor, ik heb al eerder aangegeven dat Hamas vernietigd moet worden.
Het was een tekst van de PLO. De PLO erkent Israël, vecht niet tegen Israël en heeft zelfs een bestand gesloten met Israël. Maar oké het is dus letterlijk de rivier, dus Jerusalem en daar ten zuiden van mag zo blijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Naast Israël ja? Palestina dient van de rivier de Jordaan tot aan de zee te reiken, en daar naast mag Israël dan nog bestaan?
Wijs jij me eens even op de kaart aan waar Israel dan precies mag bestaan. Je beseft je dat de zee de westgrens vormt, en de Jordaan grotendeels de oostgrens he?
[..]
Dat is wel degelijk hoe die leus bedoelt wordt door Hamas en een meerderheid van de Palestijnen.
Welke draai een of andere naïeve GL lul/trut er dan aan denkt te geven is compleet irrelevant.
Net zoals bv Wilders ook keihard afgeschoten werd met zijn 'ja maar ik bedoelde heus alleen criminele allochtonen hoor!' uitvlucht. Daar viel de rechter geheel terecht ook niet voor.
Tja, als je de lat en verwachtingen mbt Israël altijd maar op een onhaalbare hoogte legt en eisen stelt waar letterlijk geen enkel ander land ter wereld aan wordt gehouden, is er altijd wat te zeiken op Israël. Daar gaat het sommigen natuurlijk om.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, dus Israël mag Hamas wel vernietigen, maar daarbij geen burgers raken, terwijl Hamas zich juist in alles verschuilt achter die burgers? En als dat wel gebeurt dan ligt dat, volgens jou, volledig aan Israël?
Nee ok, dan is het me duidelijk hoe jij er over denkt. Dank voor je waardevolle toevoegingen.
Toch opmerkelijk hoe sommige mensen daadwerkelijk geloven dat er naast elk onschuldig slachtoffer een Hamas strijder staat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ranzig hoe Hamas ze als menselijk schild in zet ja. In oorlogstijd vallen er nou eenmaal slachtoffers, zo gaat het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |