SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wel meer ook, de regering zal verhuizen naar Slot Zeist wat door een dankbare bevolking geschonken is aan Arne de eerste.quote:
Ik hoop dat hij vanavond van de trap flikkert (en een zachte landing heeft). Fucking drama queen.quote:
Wij brachten ooit de Hitlergroet met 50.000 man tegen Borussia Mönchengladbach in de jaren 80, dat was voetbalhumor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanavond van de trap flikkert (en een zachte landing heeft). Fucking drama queen.
Alsof die fascisten van hem zo netjes zijn.
HAHA, serieus?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij brachten ooit de Hitlergroet met 50.000 man tegen Borussia Mönchengladbach in de jaren 80, dat was voetbalhumor.
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
HAHA, serieus?![]()
![]()
Waren daar nog consequenties aan overgehouden (omdat dat zwaar strafbaar is D)?
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kettingrokertje Sarri die nog niet eens genoeg autoriteit heeft om zijn keeper te wisselen
Thanks maat, ga zo in de pauze ff beelden opzoeken op YT.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.
Van het verstandigste crewlid vind ik het wel een hele domme uitspraak.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.
Zou erg mooi zijn.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van het verstandigste crewlid vind ik het wel een hele domme uitspraak.
Een paralympische discuswerper moet dat zijn danquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.
Zou erg mooi zijn.
Dat moest inderdaad Z zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een paralympische discuswerper moet dat zijn dan
Z is dichtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat moest inderdaad Z zijn.I stand corrected.
Gelukkig kan ik binnenkort mijn geheugen weer opfrissen wanneer ik weer in het mooiste stadion van Nederland ben.
Doen wij in Polen ook wel eens zulke grapjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.
Nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
Zou Jacobus Johannes Martinus Paulus van Gastel wat zijn als nieuwe assistent?
Nee, niet terugkeren naar het verleden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
Die is net hoofdtrainer geworden bij NAC. Buiten dat niet teruggrijpen naar het verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
delen graagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks maat, ga zo in de pauze ff beelden opzoeken op YT.
VPN is your best friendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
delen graag
lijkt mij er typisch eentje die je in duitsland overigens niet kunt vinden op youtube
Oh ja.quote:
Ik hoop het niet tenzij ze die brakke geluidsinstallatie gerepareerd hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:14 schreef Bezsen het volgende:
Belangrijke vraag
Is dj panic er vanavond
Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet tenzij ze die brakke geluidsinstallatie gerepareerd hebben.
Wat een tyfusherrie was dat destijds. De enige terechte klacht van Lazio.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?
De muziek was prima, de installatie+volume niet. Plus ik bleef nuchter wegens een halve marathon, dat hielp ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?
Zit je vanavond in de Kuip of in een psychiatrisch ziekenhuis Klaas?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een tt
bezopen die gast die dit verzonnen heeft
ik zit hierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit je vanavond in de Kuip of in een psychiatrisch ziekenhuis Klaas?
Hoe bevalt die VR bril?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit hier
[ link | afbeelding ]
en jij zit hier
[ afbeelding ]
ik heb geen vr brilquote:
Dus niet in de Kuip neem ik aan? Nepsupporter!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit hier
[ link | afbeelding ]
en jij zit hier
[ afbeelding ]
18:45-aids gecombineerd met de spits.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt teringdruk op de weg. Wat een kuttijd.
Beverwaard parkeren en dan met de tram.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef Erasmus het volgende:
"ja maar erasmus, niet iedere Feyenoorder is een Rotterdammer zoals jij!!1!!!!111"
Dan pak je maar lekker een OV-fiets vanaf Centraal, slappe zakken. Ze hebben tegenwoordig ook elektrische fietsen.
Zo.
het regent te hard daarvoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef Erasmus het volgende:
"ja maar erasmus, niet iedere Feyenoorder is een Rotterdammer zoals jij!!1!!!!111"
Dan pak je maar lekker een OV-fiets vanaf Centraal, slappe zakken. Ze hebben tegenwoordig ook elektrische fietsen.
Zo.
Zorg jij voor die golden shower dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
dat gelul over urine wordt een beetje zielig
ze moeten urine pleuren over die kut journalisten
Jij mag best je urine over me heen laten lopenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
dat gelul over urine wordt een beetje zielig
ze moeten urine pleuren over die kut journalisten
Hahaha assist made in heavenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
We missen Stengs centraal op het middenveld
Veel te weinig creativiteit op deze manier
Nee. Gaat om de voeten zo ver ik weetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:14 schreef H.FR het volgende:
Maar die arm van die verdediger stelt toch nog uit?
Gaat om lichaamsdelen waarmee je mag scoren blijkbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:14 schreef H.FR het volgende:
Maar die arm van die verdediger stelt toch nog uit?
WAT IS ER?quote:
Je had gewoon beter Pedersen kunnen houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef Qarrad het volgende:
Nieuwkoop is echt dissonant. En ik ben altijd van hem gecharmeerd geweest.
Die mag heel dankbaar zijn CL te spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef Qarrad het volgende:
op zich niet gek dat je reserve back de minste isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mag heel dankbaar zijn CL te spelen.
2e helft Beelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef Qarrad het volgende:
Worden compleet naar achteren gedrukt, mooi om te zien. Hopelijk weten we het in iets meer goals uit te drukken dan dit want het blijft spannendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lazio nog 0 xG @:GurneyIsBestOke
Edit: oh lol nu nie meer
Pedersen had heel veel domme momenten aan de bal. Dat heeft Nieuwkoop nauwelijks.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je had gewoon beter Pedersen kunnen houden
Feyenoord is zo goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Is feyenoord nou zo goed of is Lazio nou zo slecht. Het lijkt echt nergens op wat die lui doen
Wij zijn toe nu toe gewoon goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Is feyenoord nou zo goed of is Lazio nou zo slecht. Het lijkt echt nergens op wat die lui doen
Mwah, vooral een bizarre regel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen Atleti hadden we ook al de scheids tegen.
Dit.quote:
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.quote:
Fortuna was inderdaad een stuk lastiger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.
Valt wel mee toch? Een lekkere extra optie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben als Luka weer fit is een gigantisch probleem
Bedoel meer dat Ramiz basiswaardig is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een lekkere extra optie.
En omdat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Daar moeten we echt wat meequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:33 schreef H.FR het volgende:
Nieuwkoop alleen al wisselen ivm die kaart. Deze kan zomaar een 2e geven straks bij een lichte overtreding.
Nieuwkoop gaf wel de pre-assist op Stengs, prima timing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Ramiz basiswaardig is.
Gelijk standbeeldje van Arne ge-preorderd:quote:
Normaal gesproken speelt Feyenoord alleen zo op m'n Playstation. Wat zijn we goed!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze wedstrijd is mede mogelijk gemaakt door PlayStation
Exact, ik zie niks bijzonders. Scoort het laagste. Dat dat geen onvoldoende is komt omdat de rest zo goed isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....
ik zie niets bijzonders.....
Rose van de AHquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveld
wat drink jij
Wie vervangt Minteh dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveld
wat drink jij
Paar keer er simpel uitgelopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....
ik zie niets bijzonders.....
misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Exact, ik zie niks bijzonders. Scoort het laagste. Dat dat geen onvoldoende is komt omdat de rest zo goed is
De eerste periode had ik een seizoenskaart op W en zag ik hem om de week van dichtbij zo walgelijk veel fouten maken, dat kan ook meespelen. Ik vind het nu ook al een sukkel, om me daar overheen te zetten, moet ie het ook al wel extreem goed gaan doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......
En toch hč, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
Jongens knijp mij ik ben aan het dromen denk ik
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lopez voor Nieuwkoop.
Dan ben je echt slecht Bart.
Slecht dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
PAK HEM.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
Sssssstt!!!'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hč, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Same.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hč, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Exact dit dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een voorzet klaas.
Is dat niet altijd zo met een voorzet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
Zie jij louis ergens?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met een voorzet?
Ajax is pas morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijken
Echt een kutscheids. Maar ja, vroeger maakte dat het verschil, nu sta je 2-0 voor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:55 schreef H.FR het volgende:
Op de bal, maar de scheids vind het weer geel. Wat een kerel.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
Jongens knijp mij ik ben aan het dromen denk ik
Ja,maar je back is alsnog weer een risico.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een kutscheids. Maar ja, vroeger maakte dat het verschil, nu sta je 2-0 voor.
Hier ben ik dus zooooo bang voor hčquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
Damn...... komen we zeeeer goed weg
We hadden Pedersen nooit moeten laten gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef bbuddybb het volgende:
Lopez is heel zwak op rechts. Kun je 'm niet kwalijk nemen, maar ik ben er niet gerust op. Heeft ook al geel natuurlijk.
Heb ik vanaf moment 1 geroepenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We hadden Pedersen nooit moeten laten gaan.
ik ben de pool wel een beetje vergetenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik vanaf moment 1 geroepen
Weer een reden om zenuwachtig te blijvenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kaartentrekker deze scheids. Als ons dat maar geen rood of een toekomstige schorsing gaat opleveren.
Dat weet je met die spaghettivretersquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Erasmus het volgende:
Die klote italiaantjes
Jou de hele wedstrijd doodschoppen en kaarten aannaaien en dan zelf schijnheilig met hun flikkerhandjes janken als ze hetzelfde terug krijgen
Bekijk het zo, eindelijk wordt er eens wat anders getrokken op Zuid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier word je toch schijtziek van zon kaartentrekker
Wat missen we Gernot hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende keer maar Beelen.
Of een spuit in Trauner, die is toch eind dit jaar versleten, pers dan maar het laatste eruit (als een sinaasappel)
Natuurlijk missen we die. Veel te vaak.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat missen we Gernot he
@Bezsen heeft een topavondquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben zo blij met mijn surround sound system tijdens deze avonden als deze
FEYENOOORD FEYENOORD WAT GAAN WE DOEN VANDAAAAG
Die kwam hier ook wel mooi door ja. Dali Zensor genot.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben zo blij met mijn surround sound system tijdens deze avonden als deze
FEYENOOORD FEYENOORD WAT GAAN WE DOEN VANDAAAAG
Op RTL 7 wel, ja. Bij Ziggo is het geluid veel minder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die kwam hier ook wel mooi door ja. Dali Zensor genot.
RTL geeft ook daadwerkelijk 5.1 door, Ziggo alleen stereo. En upmixen is sowieso minder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Op RTL 7 wel, ja. Bij Ziggo is het geluid veel minder.
Niet normaalquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Ramiz jongens.
De touwtjes
Geweldige westrijd.quote:
Die is echt wel goed ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Ramiz jongens.
De touwtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |