misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Exact, ik zie niks bijzonders. Scoort het laagste. Dat dat geen onvoldoende is komt omdat de rest zo goed is
De eerste periode had ik een seizoenskaart op W en zag ik hem om de week van dichtbij zo walgelijk veel fouten maken, dat kan ook meespelen. Ik vind het nu ook al een sukkel, om me daar overheen te zetten, moet ie het ook al wel extreem goed gaan doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
Jongens knijp mij ik ben aan het dromen denk ik
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lopez voor Nieuwkoop.
Dan ben je echt slecht Bart.
Slecht dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
PAK HEM.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
Sssssstt!!!'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Same.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Exact dit dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een voorzet klaas.
Is dat niet altijd zo met een voorzet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
Zie jij louis ergens?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met een voorzet?
Ajax is pas morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |