Dit.quote:
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.quote:
Fortuna was inderdaad een stuk lastiger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Is feyenoord nou zo goed of is Lazio nou zo slecht. Het lijkt echt nergens op wat die lui doen
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.
Valt wel mee toch? Een lekkere extra optie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben als Luka weer fit is een gigantisch probleem
Bedoel meer dat Ramiz basiswaardig is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een lekkere extra optie.
En omdat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Daar moeten we echt wat meequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:33 schreef H.FR het volgende:
Nieuwkoop alleen al wisselen ivm die kaart. Deze kan zomaar een 2e geven straks bij een lichte overtreding.
Nieuwkoop gaf wel de pre-assist op Stengs, prima timing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bazen eerste helft van Stengs. Enige dissonant is Nieuwkoop. Is toch traag.
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Ramiz basiswaardig is.
Gelijk standbeeldje van Arne ge-preorderd:quote:
Normaal gesproken speelt Feyenoord alleen zo op m'n Playstation. Wat zijn we goed!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze wedstrijd is mede mogelijk gemaakt door PlayStation
Exact, ik zie niks bijzonders. Scoort het laagste. Dat dat geen onvoldoende is komt omdat de rest zo goed isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....
ik zie niets bijzonders.....
Rose van de AHquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveld
wat drink jij
Wie vervangt Minteh dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ivanusec speelt linksbuiten en zerouki op het middenveld
wat drink jij
Paar keer er simpel uitgelopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft nieuwkoop fout gedaan dan....
ik zie niets bijzonders.....
misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Exact, ik zie niks bijzonders. Scoort het laagste. Dat dat geen onvoldoende is komt omdat de rest zo goed is
De eerste periode had ik een seizoenskaart op W en zag ik hem om de week van dichtbij zo walgelijk veel fouten maken, dat kan ook meespelen. Ik vind het nu ook al een sukkel, om me daar overheen te zetten, moet ie het ook al wel extreem goed gaan doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien lijkt het minder maar alsof die aanval van lazio niets voorstelt natuurlijk......
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
Jongens knijp mij ik ben aan het dromen denk ik
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lopez voor Nieuwkoop.
Dan ben je echt slecht Bart.
Slecht dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
PAK HEM.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft meer met de gele kaart te maken sufkutje
Sssssstt!!!'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Same.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
En toch hè, toch zit er nog altijd een stemmetje dat zegt let straks maar op gaat weer helemaal fout.
Exact dit dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een voorzet klaas.
Is dat niet altijd zo met een voorzet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
Zie jij louis ergens?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand had hem erin moeten tikken truus
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met een voorzet?
Ajax is pas morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je klep truus ik ben een wedstrijd aan het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |