Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet tenzij ze die brakke geluidsinstallatie gerepareerd hebben.
Wat een tyfusherrie was dat destijds. De enige terechte klacht van Lazio.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?
De muziek was prima, de installatie+volume niet. Plus ik bleef nuchter wegens een halve marathon, dat hielp ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek zou je leuk vinden net voor de wedstrijd?
Zit je vanavond in de Kuip of in een psychiatrisch ziekenhuis Klaas?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een tt
bezopen die gast die dit verzonnen heeft
ik zit hierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit je vanavond in de Kuip of in een psychiatrisch ziekenhuis Klaas?
Hoe bevalt die VR bril?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit hier
[ link | afbeelding ]
en jij zit hier
[ afbeelding ]
ik heb geen vr brilquote:
Dus niet in de Kuip neem ik aan? Nepsupporter!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit hier
[ link | afbeelding ]
en jij zit hier
[ afbeelding ]
18:45-aids gecombineerd met de spits.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt teringdruk op de weg. Wat een kuttijd.
Beverwaard parkeren en dan met de tram.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef Erasmus het volgende:
"ja maar erasmus, niet iedere Feyenoorder is een Rotterdammer zoals jij!!1!!!!111"
Dan pak je maar lekker een OV-fiets vanaf Centraal, slappe zakken. Ze hebben tegenwoordig ook elektrische fietsen.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |