quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Jawel, maar het valt me nu op dat het juist de niet trashy chicks zijn die het dragen. Vroeger werden ze alleen gemaakt in Cheyenne, Destiny en Samantha geloof ik.quote:
He verdorie, je was me voor, anders had ik 'm gedroptquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:gibson88 sorry piemel TT was me te heftig
Nee niet die.quote:
Ik wilde ook niet mensen boos maken door te wachten, sorryquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
He verdorie, je was me voor, ander shad ik 'm gedropt
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trendquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet die.
Italianen, Turken, Spanjaarden. Allemaal amper 30 en lijken veel ouder dan een Nederlandse dertiger.
Mij lijkt dit ook gaaf om te doen jaquote:
Ouwelijk type, niet oude kop, vind ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trend
Och joh, geeft niet geen zorgenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet mensen boos maken door te wachten, sorry
Black don’t crack en blond naar de afgrond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trend
Ik zie een moderator in jou, ouwe baas. Zou je dat wat vinden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef alpeko het volgende:
Er was een andere TT afgesproken @:Pisces29
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef alpeko het volgende:
Er was een andere TT afgesproken @:Pisces29
Akkoord. Het is het kapsel denk ik. Benieuwd naar het innerlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwelijk type, niet oude kop, vind ik.
Ik hoop zo dat ze ja zegtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Na lange tijd dat een vrouw positief is over haar date op eerste gezicht
Ik denk vriendschappelijk borrelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Amsterdam: spontane mensen dus niet te peilen of ze ja gaan zeggen.
Zie haar inderdaad wel shinen in een KLM pakjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blondine is echt een stewardess.
Joop tochquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Niet te gezellig doen, want je moet zo weer oprotten.
Allebei lief type. Ook deze twee vind ik passen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zie haar inderdaad wel shinen in een KLM pakje
Eensquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei lief type. Ook deze twee vind ik passen.
Alles past vanavond
Rio ja, de rest van Brazilië niet, het is erg cowboy allemaal in Braziliëquote:
@DKUp twijfeltquote:
Vind je hem nep?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind hem verdacht. Me instikt zecht dat.
Tamelijk hoog moordcijfer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Rio ja, de rest van Brazilië niet, het is erg cowboy allemaal in Brazilië
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol lijkt ergens een beetje te nonchalant. Ben bang dat ze nee zegt.
Daar ging m’n koekjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ze is ook niet aantrekkelijk, mis je niks aan
Dat doen de meesten toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Oh wel netjes dat ze toch split, keurig voor een Nee
Nee, niet direct. Hij heeft een duistere verborgen kant. Gewelddadig en achteloos wreed.quote:
Niet iedereenquote:
quote:
Ken jij hem?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, niet direct. Hij heeft een duistere verborgen kant. Gewelddadig en achteloos wreed.
Ik ben je kwijt. Wil je nou juist wel in Japan blijven?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
En dan Japan, heel erg aan het verouderen, werk is redelijk snel te vinden zeker als je dat als digital nomad kan zijn, veel leegstaand panden maar als buitenlander is het moeilijk je moet connecties hebben.
Ik denk als ik naar japan zou gaan zou ik niet meer teruggaan
Dan ben jij mij inderdaad kwijtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Wil je nou juist wel in Japan blijven?
Snel de voetballende mannenquote:
Een ex-fokster is zoiets gaan doen, begreep ik, @toeps.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
En dan Japan, heel erg aan het verouderen, werk is redelijk snel te vinden zeker als je dat als digital nomad kan zijn, veel leegstaand panden maar als buitenlander is het moeilijk je moet connecties hebben.
Ik denk als ik naar japan zou gaan zou ik niet meer teruggaan
Ik, als iemand niet meteen naar voren schuift maar au naturel zo kijkt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wie houdt er van doordringende ogen? Ik niet iig
We hopen het!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zegt het er wel bij
Betekent dit dat ze door wil daten?
Ik weet niet of ze hem aantrekkelijk vindt. Ik hoop het. Ik leg er geld bij.quote:
Lekker kibbelen over wie de ander het nu het meest begrijpt!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik begrijp jou,
nee, ik begrijp jou!
Kibbelingquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekker kibbelen over wie de ander het nu het meest begrijpt!
Scheldwoorden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Haha! Kijk iemand waar we ons mee kunnen identificeren qua mentaliteit.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje kraakpand
Stukje keta
Stukje SOA
Ja dat dus, Keta ogen, dwaal oog dollemanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje kraakpand
Stukje keta
Stukje SOA
Best een mooi gezicht. Maar z’n stijl doet me aan een kraakpand denken.quote:
Deze dame kant het vast waarderen schat ik zo in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zelf dragen nee
Lekker reizen?quote:
Het kan erger dan bij haar, maar mooi - idd vaak niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand wordt mooi van een pony, op een enkeling na.
Rijke papie en mamie denk ikquote:
Deze blonde ook. Zonder pony geen huismoeke en -5 jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het kan erger dan bij haar, maar mooi - idd vaak niet.
Lekker meid!quote:
Helemaal waar, dit is echt oudbolligquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze blonde ook. Zonder pony geen huismoeke en -5 jaar.
Wat flauw. Toch gelachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
En dan keihard 'die motherfucker' schreeuwen
Meer of minder dan F1?quote:
Ouwe snoepbips!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Wel een lievig meisje die met dat tussenjaar.
Ik denk dat ze bedoelde dat vis ook van een dier komt. Of zo.quote:
Same herequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Ketting van oma vind ik een beetje creepy overkomen, ik weet niet waarom.
Hij slaat meisjes thuis denk ik. Terwijl hij oma-ket en meisjes slip aan heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Ketting van oma vind ik een beetje creepy overkomen, ik weet niet waarom.
Ja ze is wel lekker vrolijk / spontaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Wel een lievig meisje die met dat tussenjaar.
Ze buigen net zoveel voor je als in jouw geliefde Japan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Thailand
Is mooi hoorquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Thailand
En dan zegt hij: er gaat een trein?quote:
Eerst trein dan de boot op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zegt hij: er gaat een trein?
Er zijn ook vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zegt hij: er gaat een trein?
2/3 op m’n scherm op Fok!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn ook vliegtuigen.
Wel opletten Pisces29
Zoveel leuke matches vanavond. Jammer.quote:
Moesjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ach jee, maar gelukkig toch veel met je moesje reizen.
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Geef deze jongen een beugel en wat gel en het is best een knapperd.
Niet doorslikken hopelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Leuke dingen, hihaho.
Dan wel vleeseter.
Tot morgen!quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Zat heel TV af te zoeken naar dit topic, staat het in RLS.
Vlgns mij altijd 1x per afleveringquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
"z'n leven" ik had even de tweede haai verwacht.
Vrouwtje mag trots zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Goed verhaal. Wat een geluk eigenlijk dat zoiets gebeurt onderweg naar je date.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Goed verhaal. Wat een geluk eigenlijk dat zoiets gebeurt onderweg naar je date.
Wereldverbeteraars en dan aangedikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien is er nog ergens een artikel of 112 melding.
Living on the edgequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Een ijsthee, maar dan wel sparkling. Doe maar wild.
Voetbalquote:
Jij bent er nooit meer, alleen als er Champions League is. Leuke jongen.quote:
Gisteren was ik aan het sportenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent er nooit meer, alleen als er Champions League is. Leuke jongen.
En alle andere dagen?quote:
Bijna iedere dag sport ikquote:
Ik zie al helemaal een klerekast voor me nu.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna iedere dag sport ik
Sinds vorig jaar opgepakt, maar dan gewoon geen zware oefeningen en een beetje bijhouden![]()
Doe ik ook altijd. Heb geen foot fetish. Maar zegt best veel vind ik en kan outfit helemaal maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind het bijzonder als mensen naar schoenen kijken, waarom zou je dat doen?
Zeker niet gewoon een normaal lijfquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal een klerekast voor me nu.
net een rolladequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
eet sambal
draag een pruik
vetbuik
Komt vast omdat ze een kleurtje heeft. Dan heb je al zo vaak meegemaakt dat je nooit een echte kans krijgt dat het een soort automatisme wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
Ze krijgt anders geen echte kans volgens de dame.
Ow, dan doet ze mee voor de bekendheid, daar hou ik niet van, het moet om de liefde draaien!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Bofjijff het volgende:
Eerst lang leve de liefde en nu hier. Hopen dat je dan een echte influencer wordt.
zou die dame wel doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Voor de eerste keer interactie met de kok
Mhaw het is geen lelijke frau. Ze komt eerder een beetje dommig over.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt vast omdat ze een kleurtje heeft. Dan heb je al zo vaak meegemaakt dat je nooit een echte kans krijgt dat het een soort automatisme wordt.
Haha ik was wel sarcastisch. Maar zou wel blij zijn als ze mij met haar matchen, leuke dame. Misschien ook wel een tweede date in een andere setting.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mhaw het is geen lelijke frau. Ze komt eerder een beetje dommig over.
ze komt aardig over hoor, maar idd doet denk ik alleen mee voor de bekendheid. Geen fan van iddquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dan doet ze mee voor de bekendheid, daar hou ik niet van, het moet om de liefde draaien!
Niet wat te jong voor je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik was wel sarcastisch. Maar zou haar wel daten, wel leuke dame. Misschien ook wel een tweede date in een andere setting.
Dat wordt wat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
28 was ze toch? Scheelt maar 9 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |