quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol lijkt ergens een beetje te nonchalant. Ben bang dat ze nee zegt.
Daar ging m’n koekjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ze is ook niet aantrekkelijk, mis je niks aan
Dat doen de meesten toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Oh wel netjes dat ze toch split, keurig voor een Nee
Nee, niet direct. Hij heeft een duistere verborgen kant. Gewelddadig en achteloos wreed.quote:
Niet iedereenquote:
quote:
Ken jij hem?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, niet direct. Hij heeft een duistere verborgen kant. Gewelddadig en achteloos wreed.
Ik ben je kwijt. Wil je nou juist wel in Japan blijven?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
En dan Japan, heel erg aan het verouderen, werk is redelijk snel te vinden zeker als je dat als digital nomad kan zijn, veel leegstaand panden maar als buitenlander is het moeilijk je moet connecties hebben.
Ik denk als ik naar japan zou gaan zou ik niet meer teruggaan
Dan ben jij mij inderdaad kwijtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Wil je nou juist wel in Japan blijven?
Snel de voetballende mannenquote:
Een ex-fokster is zoiets gaan doen, begreep ik, @toeps.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
En dan Japan, heel erg aan het verouderen, werk is redelijk snel te vinden zeker als je dat als digital nomad kan zijn, veel leegstaand panden maar als buitenlander is het moeilijk je moet connecties hebben.
Ik denk als ik naar japan zou gaan zou ik niet meer teruggaan
Ik, als iemand niet meteen naar voren schuift maar au naturel zo kijkt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wie houdt er van doordringende ogen? Ik niet iig
We hopen het!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zegt het er wel bij
Betekent dit dat ze door wil daten?
Ik weet niet of ze hem aantrekkelijk vindt. Ik hoop het. Ik leg er geld bij.quote:
Lekker kibbelen over wie de ander het nu het meest begrijpt!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik begrijp jou,
nee, ik begrijp jou!
Kibbelingquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekker kibbelen over wie de ander het nu het meest begrijpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |