In het noorden ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:16 schreef THEFXR het volgende:
hier in Limburg zon, laat me even weten waar de hagel precies valt?
begint pas om 14u30quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:58 schreef cherrycoke het volgende:
waar blijft nou die "hagel zo groot als pingpong ballen?"
Dat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:31 schreef lily het volgende:
Mensen op straat in dikke parka’s, winterUggs en zelfs iemand met een unox muts op.
Het is 15 graden! Hou op hoor.
Klinkt als klassiek herfstweer!quote:
Koud is het nog niet echt nee. Maar dit is ook mentaal vooral he, 15 graden in het voorjaar en mensen hebben een T-shirt aanquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:31 schreef lily het volgende:
Mensen op straat in dikke parka’s, winterUggs en zelfs iemand met een unox muts op.
Ik snap dat nooit zo. Dat gedoe wanneer je welke kleding aan mag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:31 schreef lily het volgende:
Oh, iedereen mag van mij allesquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Dat gedoe wanneer je welke kleding aan mag.
Die Uggs (die ik niet gratis wil) schijnen lekker te lopen. En de zomerjas komt ook vaak je neus uit.
Bretagnequote:
Als je met 10 graden handschoenen aan doet ben je jezelf echt aan het verpesten hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Dat gedoe wanneer je welke kleding aan mag.
Die Uggs (die ik niet gratis wil) schijnen lekker te lopen. En de zomerjas komt ook vaak je neus uit.
Straks krijgen we weer dat je met 10 graden geen handschoenen aan mag. Uit de mond van mensen die nog nooit in de winter op de fiets hebben gezeten.
NoordweerBenelux voorspelt graag rampen en mag graag overdrijven. Eerst zien, dan geloven.quote:
Die 10 was een willekeurig getal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je met 10 graden handschoenen aan doet ben je jezelf echt aan het verpesten hoor
Sterker nog, het is al een aantal ochtenden minder geweest.
NoodweerBenelux voorspelt helemaal niks zelf he, dit komt gewoon uit de weermodellen. Ook een behoorlijk deel van de ensemble members van ECMWF gaan voor deze storm. Maar nog niks is zeker inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
NoordweerBenelux voorspelt graag rampen en mag graag overdrijven. Eerst zien, dan geloven.
Ik vind het gewoon mietjes, doe er verder ook niet moeilijk overquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 10 was een willekeurig getal.En ook jij neuzelt dus dat het niet kan. Stel zeikerds over kleding.
Lijkt ons nu enigszins te sparen, die storm. Maar goed het is nog even.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
NoodweerBenelux voorspelt helemaal niks zelf he, dit komt gewoon uit de weermodellen. Ook een behoorlijk deel van de ensemble members van ECMWF gaan voor deze storm. Maar nog niks is zeker inderdaad.
Mooie zondag zo met van alles wat. En vooral lekker zacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
Vanmorgen vroeg hadden we een voorproefje van een herfststorm, met regen, harde wind en een paar donderklappen. Verder was het heerlijk weer vandaag voor een mooie herfstwandeling
. Het trekt nu wel weer wat dicht en er komt zo weer regen aan .
Had voor vannacht wel gemogenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Komt er nog code weer geel aan? Of heb ik dat gedroomd ofzo![]()
Was tot nu toe mooi weer![]()
Geen klachten hier.
Dus nu heb je een verzopen frikandel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:49 schreef Drass het volgende:
Matige timing om net naar de snackbar te gaan.
Precies en een drijf natte berenhap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus nu heb je een verzopen frikandel?
Hier ook onweer.
Iets wat we vroegah in de zomer nog wel eens kregen, net zoals snil in de winter.quote:
Jaloers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:28 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveelste zware bui weer hier.![]()
Regen tegen de ramen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |