Nou... Dan hoop ik dat je niks nooit wat aan je longen krijgt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heerlijk, die geur van openhaarden
En het was ook prima weer om in de tuin te werken.quote:
Waar gaat het morgen goed te keer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Onweersbuien met hagel en windstoten op komst, KNMI waarschuwt met code geel
Zondag kunnen er in de loop van de middag felle onweersbuien over Nederland trekken. Daarbij kunnen hagelstenen tot 2 centimeter vallen en zijn zware windstoten mogelijk. Daarvoor waarschuwt het KNMI met code geel.
De windstoten kunnen snelheden van 75 kilometer per uur bereiken, zeer plaatselijk tot 90 kilometer. De buien trekken uiteindelijk naar het noordoosten weg. De waarschuwing geldt in Zuid-Holland van 14.00 tot 18.00 uur zondagmiddag.
Scandinavië?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Dven het volgende:
Bij m'n pa begint het meer van anderhalve KM bij 500 meter en 40 meter diep alweer dicht te vriezen
Fotocollage gepikt van de buurvrouw
[ afbeelding ]
Si. 100km ten zuiden van de poolcirkel.quote:
@Nattekat en ik hebben code geel. Doorgaans kunnen wij dan op het strand liggen met factor 30 op ons bleke huidje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Waar gaat het morgen goed te keer?
Ik lees her en der wat verschillen.
Vooral het binnenland, morgen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Waar gaat het morgen goed te keer?
Ik lees her en der wat verschillen.
Te veel druppels voor strand momenteel, dus ik heb weer ingepakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat en ik hebben code geel. Doorgaans kunnen wij dan op het strand liggen met factor 30 op ons bleke huidje.
Prachtigquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Dven het volgende:
Bij m'n pa begint het meer van anderhalve KM bij 500 meter en 40 meter diep alweer dicht te vriezen
Fotocollage gepikt van de buurvrouw
[ afbeelding ]
Daar heb ik zelf ook last vanquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Het KNMI is net zo wisselvallig als het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |