Nee, dat bedoel ik absoluut niet. Waarom denk je dat? Ik heb eerder al gezegd dat ik het belangrijk vind dat de wereld kennis neemt van de terreur van Hamas.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Israël moet al die beelden braaf verbergen en Hamas en hun aanhangers de publieke discussie laten domineren met hun propaganda en verdraaiing van de gebeurtenissen, bedoel je?
Dat doet mij dan weer goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen, maar dan zou ik liegen.
Dat is natuurlijk wel wat er gebeurt als de ene partij trots is op het neermaaien van festivalbezoekers en de andere kant het niet kies vindt om die plaatjes op X te zetten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Israël moet al die beelden braaf verbergen en Hamas en hun aanhangers de publieke discussie laten domineren met hun propaganda en verdraaiing van de gebeurtenissen, bedoel je?
Ja, dus nog even over die propaganda hè...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Slayage het volgende:
"hoe durft deze oude muts, een mens te zien als een mens"
-Israëlis probably
[ twitter ]
Beetje vaag dit allemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Slayage het volgende:
-Israëlis probably
[ twitter ]
Obama. Enough said.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:43 schreef theunderdog het volgende:
https://barackobama.mediu(...)nd-gaza-a6c397f09a30
Uitstekend stuk van Obama .
Ik denk niet dat dit propaganda is. Want Hamas maakt zich geen illusie dat de westerse wereld hen ziet als een terreurorganisatie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dus nog even over die propaganda hè...
Die media-oorlog is ingecalculeerd door en is hét doel van Hamas geweest bij hun actie van 7 oktober.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft er een probleem mee dat de NOS meteen de nuance maakt.
Het artikel had een opsomming van ellende moeten zijn zodat de lezer wat meer sympathie voor Israël zou krijgen. Een gekleurd stuk
En aan de ene kant zit daar wel wat in. We zien maar twee dagen ellende aan Israëlische zijde en al 16 dagen, elke dag, plus komend halfjaar elke dag ellende aan Palestijnse zijde. Die media-oorlog gaat Israel verliezen. (doet Israël ook zichzelf aan natuurlijk)
Ik denk van wel, maar dan bestemd voor de Palestijnse consumptie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit propaganda is. Want Hamas maakt zich geen illusie dat de westerse wereld hen ziet als een terreurorganisatie.
Mwau. Waarom? Palestijnen in Gaza, hebben een uitzichtloos bestaan. Die steunen Hamas toch wel aan gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dan bestemd voor de Palestijnse consumptie.
Eerlijkheid, je zou het eens moeten proberen.quote:
Ongefilterd doorgeven? Serieus?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Exact, de Hamas propaganda wordt nagenoeg on gefilterd doorgegeven als informatie, de Israëlische informatie wordt zonder meer weggezet als propaganda.
Overigens is de Volkskrant behoorlijk aan het bijdraaien. Die hebben begrepen dat ze hun billen behoorlijk hebben gebrand na dat fake ziekenhuis bombardement. Ondertussen maken ze het meer duidelijk dat Hamas ook niet echt betrouwbaar is.
Moet je Hamas toch nageven, ze lijken dom, maar Israël reageert precies zoals ze willen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die media-oorlog is ingecalculeerd door en is hét doel van Hamas geweest bij hun actie van 7 oktober.
Er wordt al een dikke week een grondoffensief verwacht en inmiddels neemt de internationale druk op Israël elke dag toe om vooral toch maar met beleid - als daar überhaupt sprake van kan zijn in zo'n conflict - na te denken over wat verstandig is in deze. De woorden van Biden, en nu ook weer Obama, zeggen daarin genoeg. De Amerikanen zijn denk ik echt angstig voor een (zeer) groot conflict in de regio waarbij ze haast wel in zullen moéten grijpen.quote:
Je hebt niet ongelijk, maar we zouden wat moeten vinden, van clubjes die opereren als een doodscultus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet je Hamas toch nageven, ze lijken dom, maar Israël reageert precies zoals ze willen.
Mwau. Het is allemaal nog een stukje complexer. De Amerikanen bestaan niet. Zo staan de neoconservatieve nog net geen vreugde dansje te doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er wordt al een dikke week een grondoffensief verwacht en inmiddels neemt de internationale druk op Israël elke dag toe om vooral toch maar met beleid - als daar überhaupt sprake van kan zijn in zo'n conflict - na te denken over wat verstandig is in deze. De woorden van Biden, en nu ook weer Obama, zeggen daarin genoeg. De Amerikanen zijn denk ik echt angstig voor een (zeer) groot conflict in de regio waarbij ze haast wel in zullen moéten grijpen.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Het is allemaal nog een stukje complexer. De Amerikanen bestaan niet. Zo staan de neoconservatieve nog net geen vreugde dansje te doen.
Zeker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt niet ongelijk, maar we zouden wat moeten vinden, van clubjes die opereren als een doodscultus.
Stockholm syndroom? Komt al vrij snel op geloof ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Slayage het volgende:
-Israëlis probably
[ twitter ]
Amerika is altijd verdeeld en dat zal altijd zo blijven. Maar Amerika is en blijft een bondgenoot van Israël aan beide kanten van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar het klopt niet. Of in elk geval slechts gedeetelijk.
Zeker. Maar het ging mij om je analyse dat Amerika bang is voor een grootschalige oorlog.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Amerika is altijd verdeeld en dat zal altijd zo blijven. Maar Amerika is en blijft een bondgenoot van Israël aan beide kanten van het politieke spectrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |