`Gistferen was natuurlijk nog het debat en E Robisonquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarvan er vandaag alweer 100.000 genezen zijn na dat ½uurtje kinderkamp
De promo is altijd aankijken wat het voorsteld, daarna is het afzinken tot het slaan en neuken begint, dan willen de cijfers wel weer omhoogquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Gistferen was natuurlijk nog het debat en E Robison
Gepost maar de credits zijn voor @DeBlubbermanquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:05 schreef chufi het volgende:
In het vorige topic stond een mooi OP plaatje met bewoners en zo .. FF had die gepost
Het staat er inmiddelsquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gepost maar de credits zijn voor @:Deblubberman
Gewoon de streams op aan, dan kom je gewoon meer te weten van de mensen die mee doen. Het is zo hapsnap en willekeurig die knip/plakshow. Er moet echt nog wel wat lijn in komen, maar dat kan ook niet anders als ze net bij elkaar zijn. Dat was ook bij EJVJL in het begin nog erg hectisch. Ik versta ook vaak helemaal niet waar ze het over hebben, het is allemaal zo door elkaar geroeptoeter en zo hysterisch.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:56 schreef MacDeMarco het volgende:
De afleveringen mogen wel 10 min langer duren, voor je het weet is het al afgelopen.
Oei, die zag ik niet aankomen. Sneu.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 05:43 schreef pingu66 het volgende:
FF off topic: Jeff en Kim zijn uit elkaar (insta Jeff)
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 05:43 schreef pingu66 het volgende:
Dat was een samenleving opbouwen en geen spel waar je iedere maand een ton kon winnen. Een totaal ander programma.quote:Dat is geen argument want in Utopia hadden ze nog wel meer info van buiten door de markten, andere evenementen en familiebezoek, dus dat gaat niet op....
Uhmm, EJVJL was ook een spel, dus dat argument gaat wederom mank....Maar goed, je kunt speculeren wat je wil. Ik hoop dat er streams komen en anders ben ik benieuwd naar een uitleg van Talpa waarom er geen streams zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat was een samenleving opbouwen en geen spel waar je iedere maand een ton kon winnen. Een totaal ander programma.
Zonder livestreams heb je dat niet nodig, misdragingen kunnen ze nu een andere manier oplossen zonder dat wij daar enige weet van hebben.quote:
vrees dat talpa nooit komt met een verklaring dat er geen streams zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uhmm, EJVJL was ook een spel, dus dat argument gaat wederom mank....Maar goed, je kunt speculeren wat je wil. Ik hoop dat er streams komen en anders ben ik benieuwd naar een uitleg van Talpa waarom er geen streams zijn.
Ja dat was wel grappig, en waarschijnlijk niet door een professional gedaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jasmijn: "Heb je nou een piemel op je been?!"
Olivier: "Ja. Een glaasje te veul op, en voor je het weet... piemel op je been."
Nee denk het ook nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig, en waarschijnlijk niet door een professional gedaan.
Na 1 dag al enkele jankerts die hun kinderen of familieleden missen. Dat kan nog wat worden. Voordeel van geen livestreams vind ik het geklets hier over dingen die anderen niet kunnen zien door dagelijks werk etc. Nu alleen commentaar op de uitzending, wel zo duidelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 04:21 schreef spapaars het volgende:
Dit programma had net als JAA makkelijk met livestreams kunnen werken, maar hier kunnen ze elke maand een ton verdienen, en ik denk niet dat ze willen dat we daar een week eerder voor de tv-uitzending achter komen wie dat is.
Volgens Kim heeft hij dit eerder gedeeld met zijn volgers dan met haar. Goh, het zou zomaar kunnen dat het weer tijdens een grote ruzie weer is beëindigdquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 05:43 schreef pingu66 het volgende:
Of Jerrel BB 2021.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Het kan me nog niet boeien.. ik geloof van alles wat ze zeggen en doen niets omdat het allemaal geknipt en geplakt kan zijn.
Joris gedraagt zich echt al als een echte relnicht. Hij doet me denken aan Jordi uit Utopia met zijn gedrag en al zijn maniertjes.
die kunnen beter apart blijven , zijn water en vuur beide licht ontvlambaarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens Kim heeft hij dit eerder gedeeld met zijn volgers dan met haar. Goh, het zou zomaar kunnen dat het weer tijdens een grote ruzie weer is beëindigd
zo luxe keuken en geen afwasmachine , raarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na 1 dag al enkele jankerts die hun kinderen of familieleden missen. Dat kan nog wat worden. Voordeel van geen livestreams vind ik het geklets hier over dingen die anderen niet kunnen zien door dagelijks werk etc. Nu alleen commentaar op de uitzending, wel zo duidelijk.
Even wennen nog aan de namen van de personen en hun persoonlijkheden. Heb er nu al 3 tussen zitten die mij ergeren maar dat kan nog veranderen. Was nu alweer chaos over de afwas die iedereen maar liet staan. Is het zo onlogisch dat je de boel schoonmaakt nadat je hebt gegeten of is dat nu al teveel gevraagd. Snel een afwasrooster maken want nu is het niet te doen. En dan hebben we ook nu weer een harde snurker in ons midden en is het nog een engerd ook! De homoboy mag wat mij betreft wel ff wat dimmen zeg, wat een overdreven type is dat met zijn bitch hier en bitch daar.
De camera's draaien en vooral in het begin zullen ze veel aandacht proberen te trekken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:25 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben nu de aftrap aan het terugkijken. Ik erger me nu al aan al die geforceerde doelen. En ik erger me aan beide Jorretjes. De één een aandacht zoekende aansteller, de ander een arrogante kwal.
Iedereen denkt ook dat ie de juiste kwaliteiten heeft voor dit spel. Lol. We zullen zien.
Ze hebben het even leuk gehad samen en geprobeerd maar toen ze beiden nog in de loods zaten was al duidelijk dat het niet zou gaan werken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
die kunnen beter apart blijven , zijn water en vuur beide licht ontvlambaar
Hij heet Jorim.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Het kan me nog niet boeien.. ik geloof van alles wat ze zeggen en doen niets omdat het allemaal geknipt en geplakt kan zijn.
Joris gedraagt zich echt al als een echte relnicht. Hij doet me denken aan Jordi uit Utopia met zijn gedrag en al zijn maniertjes.
Ja dat was ook zo’n vreselijk figuurquote:
Kloptquote:
Of ze hebben deze nog niet ontdekt daar? Afwasmachine was er ook niet in dat andere programma hoor. Niks mis mee om met de hand de afwas te doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
zo luxe keuken en geen afwasmachine , raar
Als er niemand naar vraagt, komt het ook niet nee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat talpa nooit komt met een verklaring dat er geen streams zijn
Heb zelf ook nog problemen met de namen en daarom handig om even naar boven te scrollen waar alle kandidaten vermeld staan. Handig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kloptdacht dat ik dat ook typte want had nog gecontroleerd hoe zijn naam was want ken ze nog niet allemaal uit mijn hoofd
Wat kan je verwachten?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als er niemand naar vraagt, komt het ook niet nee.
Oeps.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben het even leuk gehad samen en geprobeerd maar toen ze beiden nog in de loods zaten was al duidelijk dat het niet zou gaan werken.
zeker niks mis mee , maar in luxe keuken verwacht ik toch afwasmachinequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of ze hebben deze nog niet ontdekt daar? Afwasmachine was er ook niet in dat andere programma hoor. Niks mis mee om met de hand de afwas te doen.
Ik had ook niet niet verwacht dat ze boodschappen moeten doen met hun punten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker niks mis mee , maar in luxe keuken verwacht ik toch afwasmachine
Altijd weer goed voor een discussie "wie doet de afwas?"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker niks mis mee , maar in luxe keuken verwacht ik toch afwasmachine
ZIjn ze toch ook niet verschuldigd?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat talpa nooit komt met een verklaring dat er geen streams zijn
Als ze het niet gevraagd wordt weet je het ook niet...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze toch ook niet verschuldigd?
Hoef ik ook niet te weten is hun besluit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het niet gevraagd wordt weet je het ook niet...
Jij niet, maar wij wel en de rest van de lezers van lovereality.nl en showbizznetwork.nl. Die moeten hierin doorvragen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet te weten is hun besluit.
Het zal wel. Wij zijn niet de baas van zo programma. Ze zijn niemand verantwoordigng schuldigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij niet, maar wij wel en de rest van de lezers van lovereality.nl en showbizznetwork.nl. Die moeten hierin doorvragen.
Maar als ze het niet gevraagd wordt, geven ze ook het antwoord niet natuurlijk. Daar gaat het om. Heeft niets met verantwoording te maken in deze, maar gewoon met doorvragen. Lezers willen dit weten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal wel. Wij zijn niet de baas van zo programma. Ze zijn niemand verantwoordigng schuldig
ja en?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar als ze het niet gevraagd wordt, geven ze ook het antwoord niet natuurlijk. Daar gaat het om. Heeft niets met verantwoording te maken in deze, maar gewoon met doorvragen. Lezers willen dit weten.
Slechtste intro in de geschiedenis van de tv.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Wat een jankerige kut intro, wie verzint die muziek
_knip- Doe eens normaalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
talpa is hun (en jou) geen verklaring schuldig. Zij hebben dit programma op de buis gebracht zonder daarbij de streams aan te bieden.
Nice en dat is nog zonder uitgesteld kijken erbij, benieuwd naar het marktaandeel want dat is belangrijker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:05 schreef Nemrut het volgende:
1e reguliere uitzending: 421.000 kijkers, netjes toch?
Bron: Tina Nijkamp, ze deelt dagelijks een aantal kijkcijfers op Insta.
Staat er ditmaal ook bij: 11,5 in de doelgroep 25-54 jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nice en dat is nog zonder uitgesteld kijken erbij, benieuwd naar het marktaandeel want dat is belangrijker.
Dat is best veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:27 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Staat er ditmaal ook bij: 11,5 in de doelgroep 25-54 jaar.
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Melanie is een beetje type Mirthe uit EJVJL.
De eerste uitzending zondag was een stuk minderquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:05 schreef Nemrut het volgende:
1e reguliere uitzending: 421.000 kijkers, netjes toch?
Bron: Tina Nijkamp, ze deelt dagelijks een aantal kijkcijfers op Insta.
En zo is het Cirilicoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:11 schreef Cirilico het volgende:
Wat een gezeik hiero trouwens over wel of geen streams. 80% Van anderhalve topic gaat nergens anders over. Dat is niet bepaald gemakkelijk teruglezen.
Het programma is begonnen. Zonder streams. Dat zou iedereen inmiddels wel moeten snappen...
Iedereen mag zeggen wat hij vind als het gaat om het programma, en ja daar horen ook streams bij. Punt.quote:
Nee, want er zijn geen streams. Punt .quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iedereen mag zeggen wat hij vind als het gaat om het programma, en ja daar horen ook streams bij. Punt.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iedereen mag zeggen wat hij vind als het gaat om het programma, en ja daar horen ook streams bij. Punt.
Dan nog gaat het over het programma, simpel verhaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen streams. Punt .
Zolang daar geen valide antwoord op is blijf ik die vragen stellen, en ik ben niet de enige die dat wil weten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Het is namelijk best relevant aan het soort programma.En de vraag blijft waarom er geen streams zijn.
Dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang daar geen antwoord is blijf ik die vragen stellen, en ik ben niet de enige die dat wil weten.
Sylvia werkt dus in ASD en komt uit Oosthuizen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sylvia, Olivier en Jasmijn uit Amsterdam doen mee voor 100.000 euro aan De Bondgenoten
https://indebuurt.nl/amst(...)-bondgenoten~335187/
Die Jennemie weet wel de aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sylvia werkt dus in ASD en komt uit Oosthuizen.
Jennemie naast Jasmijn en Olivier komt wel uit ASD, en die zitten nu in dezelfde bondje (De Haaien)
Jorrit moet haar al niet, ze heeft een paar keer om hem gelachen, en hij benoemde dat als uitlachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Jennemie weet wel de aandacht te krijgen.
moet die jennemie ook niet hebbenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jorrit moet haar al niet, ze heeft een paar keer om hem gelachen, en hij benoemde dat als uitlachen.
Vroeg me al af wie dat was, ik kende hem van MDI inderdaad en het is dus Bastiaan Ragas begrijp ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:39 schreef lojanda het volgende:
Ik gruwel ook zo van de stem van de voice-overDat is Bastiaan Ragas en die doet op SBS6 meerdere programma’s inspreken. Zo ook Million Dollar Island.
Jawel het heeft wel met het format en dus met het programma te maken. En mailen, waarom? Ik vraag alleen of de websites die hier over berichten beter hun werk moeten doen. That's all.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
En die vraag heeft niets met het programma te maken maar met de streamers. Er zijn geen streams en daar moet iedereen het mee doen. Dan mail je maar aan Talpa waarom er geen streams zijn. Heeft totaal niets met het programma te maken.
Irritainment.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:44 schreef lojanda het volgende:
Jelle Sylvia Jennemie en Jorim zitten nu al in mijn irritatie zone.. wat moet dat worden
Jorrit lijkt mij ook een wrokkige man (of zijn tactiek is om zich telkens op 1 persoon te richten) Omdat hij het meerdere keren heeft rondverteld binnen de groep.quote:
Veel bijzaken zijn er ook niet, we moeten het doen met een tv-uitzending.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit topic is het enige wat er is van de Bondgenoten? magertjes hoor
Het BB24 topic met de COS gaat bijna weer open, einde van dit jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dame Chanel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je dat van alle RLSsen die alleen op tv zijn moet gaan doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Maak een topic aan.. Commentaar Op Televisieuizending #1
Waarom? Het is een TV programma op SBS wat Bondgenoten heet, waarom zou dat aangepast moeten worden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
Nja zijn natuurlijk al best wat topics van programma's op tv, dus kan BG er ook wel bij.. of de TT van deze topic moet aangepast worden
Omdat het kan daaromquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Het is een TV programma op SBS wat Bondgenoten heet, waarom zou dat aangepast moeten worden?
Sjah, alle commentaar is altijd offtopicquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat van alle RLSsen die alleen op tv zijn moet gaan doen
Ja weinig punten is weinig eten en delen wordt ook een dingetje denk ik. Lopen vast weer mensen weg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook niet niet verwacht dat ze boodschappen moeten doen met hun punten.
Zal ook nog wel gezeik over komen.
ontbijt gezamelijk luch en avondeten per groep dacht ikquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja weinig punten is weinig eten en delen wordt ook een dingetje denk ik. Lopen vast weer mensen weg.
Lekker allemaal apart koken ....chaos!!! En eten steken denk ikquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ontbijt gezamelijk luch en avondeten per groep dacht ik
Kan nog leuk worden, 4 x 4 maaltijden koken, dat gaat heibel geven wie en hoe laat aan de beurt is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ontbijt gezamelijk luch en avondeten per groep dacht ik
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja weinig punten is weinig eten en delen wordt ook een dingetje denk ik. Lopen vast weer mensen weg.
😂😂quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het gejengel over koken pp, of per groepje van 4 of per hele groep van 16.. ik zie het gezeik al aankomen
En geen afwassers
Ik vind wel dat de sporters extra eten moeten krijgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:18 schreef freaky40 het volgende:
In alle echte RLS, dus met streams heb je het gezeik over het koken en de afwas, zo ook in deze nep variant. Daar begint het altijd mee.
vind ik niet , ze moeten niet sporten , dus eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de sporters extra eten moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wie het post toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind ik niet , ze moeten niet sporten , dus eten wat de pot schaft
Gorilla?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Poeders!
Zag dat die sponsor er ook weer bij was, er lag een mat van in die sportruimte.
Zeker wel, en héélveel maandverbandjes, want dat moet inhet basispakketquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
hoorde er 1 zeggen weet niet meer wie dat ze maar 1 wc rol haddenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Moeten ze ook schoonmaak middelen enzo kopen?
Even Eric bellen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde er 1 zeggen weet niet meer wie dat ze maar 1 wc rol hadden
TV hé? doodmoe van heen er weer lopen tussen de TV en de PCquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef Brenco het volgende:
Waarom zijn er geen video's bij deze topic of een verslag ofzo
Omdat alles binnen de tv-afleveringen zit, en die kan je terugkijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef Brenco het volgende:
Waarom zijn er geen video's bij deze topic of een verslag ofzo
quote:
5 punten met veel mazzelquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Die groene snakes hebben nix.. dom volk?
`het lijkt wel een spelletje waar we naar zitten de kijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... het zelfde spelletje als gisteren ander groepje.. sjah zo kan je wel een week vullen
Ik weet echt nog niet hoe het spel in elkaar zit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dus vrijdag kan dat hele Groene cluppie dommerts oprotten?
Dat jij der namen al weetquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat Regina,Jennemie en Melanie al wat te neuken aan het uitzoeken zijn... goeie zaak.. Sex Sells
quote:
Ik voelde me ineens even slim! Al hebben zij natuurlijk druk, ik kan gemakkelijk van achter een scherm oordelenquote:
Ik weet niet of het uitlachen is, even op letten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind die donkere dame echt verschrikkelijk, met haar (uit)lachen van anderen en zo. Ze zit ver onder de gordel
Ik weet niet wie vervelender is. Tooske of Bastiaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:39 schreef lojanda het volgende:
Ik gruwel ook zo van de stem van de voice-overDat is Bastiaan Ragas en die doet op SBS6 meerdere programma’s inspreken. Zo ook Million Dollar Island.
Het is verbazingwekkend hoe snel ze tegenwoordig in elke TV show zo snel mogelijk in elkkaars broekje willen... hoie zou dat toch komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Duo Penotti is bijna een feit... één iemand had het al over de leuke kleur van de toekomstige kinderen
Ja, dat zeiden wij ook tegen elkaar. Lijkt altijd makkelijk, zelfde als bij “verdubbel je salaris” bij Qmusic. Daar weet ik vaak ook antwoorden. Maar ik denk dat die druk om te presteren echt onderschat wordt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voelde me ineens even slim! Al hebben zij natuurlijk druk, ik kan gemakkelijk van achter een scherm oordelen
Het lijkt wel tinderquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoe snel ze tegenwoordig in elke TV show zo snel mogelijk in elkkaars broekje willen... hoie zou dat toch komen![]()
2 dagen ( realtief dan) en ze willen al neuken
Zenuwen + uitlachen. Ze kan die maatpak kerel niet uitstaan en ze heeft een slecht filter. Dat kan haar zwakke plek nog wel worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het uitlachen is, even op letten.
Ja dat dus! Ach ik ben ook slecht in het quizzes. Daarom had ik het nu zo naar mijn zinquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden wij ook tegen elkaar. Lijkt altijd makkelijk, zelfde als bij “verdubbel je salaris” bij Qmusic. Daar weet ik vaak ook antwoorden. Maar ik denk dat die druk om te presteren echt onderschat wordt.
Maar ja die maatpak begon zelf wel erg verkeerd. Hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zenuwen + uitlachen. Ze kan die maatpak kerel niet uitstaan en ze heeft een slecht filter. Dat kan haar zwakke plek nog wel worden.
Interessant in pak aankomen zetten... het was toch wel te raden dat hij overdressed wasquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar ja die maatpak begon zelf wel erg verkeerd. Hij vroeg erom.
Eens hoorquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als dat z’n ding is dikke prima. Maar hij deed het duidelijk om een bepaald beeld te creëren want hij heeft nu al een andere kledingstijl volgens mij. Dus het was echt een misser denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Interessant in pak aankomen zetten... het was toch wel te raden dat hij overdressed was
Precies! Zodra mensen kijken dan krijg ik een error.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus! Ach ik ben ook slecht in het quizzes. Daarom had ik het nu zo naar mijn zin
Bleekneusje Jasmijn kwam ook in pak.. weigerde een Haai-5 in haar Haaien groep, die spoort ook niet , zal ook wel een "script" meehebbenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En ik heb wel eens gehoord dat er geen overdressed bestaatquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als dat z’n ding is dikke prima. Maar hij deed het duidelijk om een bepaald beeld te creëren want hij heeft nu al een andere kledingstijl volgens mij. Dus het was echt een misser denk ik.
Juist jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En ik heb wel eens gehoord dat er geen overdressed bestaat
Alleen hij deed het echt om interessant te doen.
Boks!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies! Zodra mensen kijken dan krijg ik een error.![]()
Nou ik vond die “haai-5” ook vet stom. Ik had me ongemakkelijk gevoeld als ik in zoiets meegezogen zou worden. Vind het echt mega suf.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bleekneusje Jasmijn kwam ook in pak.. weigerde een Haai-5 in haar Haaien groep, die spoort ook niet , zal ook wel een "script" meehebben
Het stond haar niet en verzoop er een beetje in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bleekneusje Jasmijn kwam ook in pak.. weigerde een Haai-5 in haar Haaien groep, die spoort ook niet , zal ook wel een "script" meehebben
Eens! was toen nog te druk voor realityquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik baal dat ik utopia nooit gezien heb. Er komen jij dit soort programma’s altijd vergelijkingen die ik niet snap![]()
Is het ooit nog op tv? Is het de moeite om terug te kijken. Of mag ik dat niet vragen?
Komt omdat het op tv is. Als je dit met je eigen vrienden doet. In een goede setting, is het wel oké. Maar als kijker is dit vaak altijd irritant.quote:
Een soort van Jaap idee....oud en gepikt, verzin maar iets beters toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het wedstrijdje van wie de grootste weldoener is
Wij / ik had toen nog geen tvquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! was toen nog te druk voor reality
Utopia 1 en 2 staan wel wat afleveringen op Youtubequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik baal dat ik utopia nooit gezien heb. Er komen jij dit soort programma’s altijd vergelijkingen die ik niet snap![]()
Is het ooit nog op tv? Is het de moeite om terug te kijken. Of mag ik dat niet vragen?
Is dat nu nog de moeite of niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Utopia 1 en 2 staan wel wat afleveringen op Youtube
Zulke rondjes vind ik met mijn vrienden ook vreselijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat het op tv is. Als je dit met je eigen vrienden doet. In een goede setting, is het wel oké. Maar als kijker is dit vaak altijd irritant.
Jaap?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een soort van Jaap idee....oud en gepikt, verzin maar iets beters toch?
Hoef je niet voor te blozen hoor! Alleen maar prima tochquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij / ik had toen nog geen tv![]()
Ben opgegroeid met alleen nl 1,2,3 en België 1&2.
Toen ik op mezelf ging had ik alleen Netflix. Dus ik loop sowieso ver achter. Ik kijk pas sinds 2018 /2019 reguliere tv.
Je kan er ff aan snuffelen, kan je ff vergelijken. Al vond ik zelf De Gouden Kooi echt de bomquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat nu nog de moeite of niet?
Dat heb ik dan weer deels meegekregen als ik bij vrienden was. Net zoals de bus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan er ff aan snuffelen, kan je ff vergelijken. Al vond ik zelf De Gouden Kooi echt de bom
U mag wel Je zeggenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer deels meegekregen als ik bij vrienden was. Net zoals de bus.
Ik ga ff loeren! Dank u!
Ik heb zitten genieten, nachten lang, man o man wat is daar veel gebeurd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan er ff aan snuffelen, kan je ff vergelijken. Al vond ik zelf De Gouden Kooi echt de bom
En op kijk.nlquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Utopia 1 en 2 staan wel wat afleveringen op Youtube
Als ik chocoladepakketten zie liggen in de winkel moet ik nog steeds denken aan Huub en Erikquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb zitten genieten, nachten lang, man o man wat is daar veel gebeurd.
Dat was een n topper
Jahh.. spelletjes, maar daar draait ook deze hele Show natuurlijk weer niet om....quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
Kijk eens links in de hoek, ze zijn er weer
[ afbeelding ]
Het ziet er wel naar uit veel spelletjesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. spelletjes, maar daar draait ook deze hele Show natuurlijk weer niet om....
Ik denk dat Spapaars de grensrechters bedoeltquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. spelletjes, maar daar draait ook deze hele Show natuurlijk weer niet om....
Om punten te verdienen, 1 groep wint, en uit die groep komt 1 winnaar voor die ton, dus zullen die dan onderling moeten strijden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er wel naar uit veel spelletjes
Dat hebben ze nodig om eten te kunnen kopen maar het is intussen wel duidelijk dat het daar helemaal niet om gaat.. dat gejengel van de Jeugd om al wat te neuken uit te zoeken is wel duidelijk.. zelfs voor Ouwe Sylvia zullen ze wel een Opaatje vinden die afgekeurd is uit LLDLquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er wel naar uit veel spelletjes
Ja daar ziet het wel naar uit, maar ze zijn nog maar bent bezig dus wie weetquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om punten te verdienen, 1 groep wint, en uit die groep komt 1 winnaar voor die ton, dus zullen die dan onderling moeten strijden.
Werd gebracht als een dolk in elkaars rug steken, maar blijken gewoon spelletjes te zijn.
Silvia heeft een relatie toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben ze nodig om eten te kunnen kopen maar het is intussen wel duidelijk dat het daar helemaal niet om gaat.. dat gejengel van de Jeugd om al wat te neuken uit te zoeken is wel duidelijk.. zelfs voor Ouwe Sylvia zullen ze wel een Opaatje vinden die afgekeurd is uit LLDL
Ohhja? aggossie die zal wel snel aan de 24 uur gaan, net als jankmuil Eduardquote:
Als ze daar hoogswaarschijnlijk 'n maand zit en ze heeft "jeuk" moet je toch krabben (of laten krabben)quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:29 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe kijken jullie bondgenoten terug? Bij ziggo kan je niet vooruitspoelen. Zet je m even op pauze bij terug kijken kan je na 15 minuten weer overnieuw beginnen. Bij kijknu krijg ik enkel n klein stukje te zien en telkens reclame. (Geen lid) nou was ik er al n klein beetje eroverheen dat we geen streams kunnen volgen… krijg je dit! Zit nu voor de tweede keer te kijken omdat t niet vooruit te spoelen is. Erg irritant
Ook niet als je hebt opgenomen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:29 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe kijken jullie bondgenoten terug? Bij ziggo kan je niet vooruitspoelen. Zet je m even op pauze bij terug kijken kan je na 15 minuten weer overnieuw beginnen. Bij kijknu krijg ik enkel n klein stukje te zien en telkens reclame. (Geen lid) nou was ik er al n klein beetje eroverheen dat we geen streams kunnen volgen… krijg je dit! Zit nu voor de tweede keer te kijken omdat t niet vooruit te spoelen is. Erg irritant
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben ze nodig om eten te kunnen kopen maar het is intussen wel duidelijk dat het daar helemaal niet om gaat.. dat gejengel van de Jeugd om al wat te neuken uit te zoeken is wel duidelijk.. zelfs voor Ouwe Sylvia zullen ze wel een Opaatje vinden die afgekeurd is uit LLDL
Dat is bij veel programma’s, niet alleen bij SBSquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Terugkijken??
SBS 6 heeft dat geblokt, je kan niets vooruit spoelen ..
Je zult tot eeuwig reclame kijken![]()
Gewoon bij je tv provider opnemen, en online afspelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is bij veel programma’s, niet alleen bij SBS
Als ze nu al 1 dag uitsmeren over 3 afleveringen weet je dat er heel veel wordt geknipt en vertraagd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mis duidelijk streams.![]()
Ik voel me een aflevering kijker.
Ik een het meeste wat ik wil zien ook op dit ga ik stoppen met opnemen vind het niet zo bijzonder mocht het nog wat worden kan ik het zo weer op opnemen zettenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon bij je tv provider opnemen, en online afspelen.
Niemand gehoord die een Rolex wil kopen van die ton, was in JAA anders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Na 3 dagen al gaan vragen wat iedereen met Ī100.000 gaat doen is zo'n trieste zooi
Neem het wel op, en als het niets is gewoon weer verwijderen zonder te kijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een het meeste wat ik wil zien ook op dit ga ik stoppen met opnemen vind het niet zo bijzonder mocht het nog wat worden kan ik het zo weer op opnemen zetten
Goudklompje kopen mocht ook niet, ook spullen bestellen en thuis laten bezorgen was een goeie... maar wel veel duren kleren mee de poort uit, dat was wel raarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand gehoord die een Rolex wil kopen van die ton, was in JAA anders.
Ze willen binding met de kijker creëren. En dat ongemakkelijke reclamestukje met het matras houd je ook geen weken vol.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Na 3 dagen al gaan vragen wat iedereen met Ī100.000 gaat doen is zo'n trieste zooi
Ja kan maar ook gebeurd hier ook vaak. Veel verdwijnt zonder dat ik het kijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het wel op, en als het niets is gewoon weer verwijderen zonder te kijken.
Het leuke is al begonnen.. maar je ziet dat anders..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een beetje het gevoel dat ik de enige ben die het spel echt leuk vind
Ja, dat was raar of nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze willen binding met de kijker creëren. En dat ongemakkelijke reclamestukje met het matras houd je ook geen weken vol.
Ah, gemist, sjee, kon ik maar even terugkijken...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze willen binding met de kijker creëren. En dat ongemakkelijke reclamestukje met het matras houd je ook geen weken vol.
Kijk er nog steeds naar, en zie best veel overeenkomsten met JAA.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een beetje het gevoel dat ik de enige ben die het spel echt leuk vind
Dat hadden ze bij lang leve de liefde ook een paar keer. Zeer ongemakkelijk en nep, maar ja commerciële tv...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was raar of nietook zo raar uit gevoerd
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij lang leve de liefde ook een paar keer. Zeer ongemakkelijk en nep, maar ja commerciële tv...
De Kijk-app op mijn tv. 3 reclames voordat het begint en dan weer op tweederde van de uitzending 9 reclames. Prima te doen. Je kan gewoon vooruitspoelen. Al liep ie uiteindelijk een keer vast bij het terugspoelen en toen startte ik m opnieuw op. Ging prima.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:29 schreef Tascha071 het volgende:
Hij is er weer, maar de opper oempa loempa nog niet gespot...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
Kijk eens links in de hoek, ze zijn er weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was idd 1 van de hoogtepunten jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik chocoladepakketten zie liggen in de winkel moet ik nog steeds denken aan Huub en Erik
en het kleien in de Studio![]()
![]()
Daar zal het ook wel op stuk gaan, 16 mensen met hun al veel te grote egootjes in netto 30 chaotische minuutjes persen gaat uiteindelijk niet lukkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop op meer fitties en opdrachten, deze uitzending was vooral opvulling met flashbacks en een verplicht kringgesprekOok blijf ik erbij dat de uitzendingen veel te kort zijn.
Ze zijn aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik weet niet wie vervelender is. Tooske of Bastiaan.
SPOILER: Jorim bij First DatesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik moet d'r ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
Jennemie lijkt me toch echt wel een bitch hoor. Zeker hoe ze iedereen noemt. Ze zegt ook tijdens het gesprek met Regna dat ze moet gaan praten “die oude man” en daar bedoelde ze Eduardo mee. Ook hoe ze lacht als ze het over andere heeft.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
1/4 van de groep was dus al eerder op TV..Typisch weer dat er altijd een groot deel van die media geile hopende door te breken wannebees aan zo’n programma meedoen.SPOILER: Jorim bij First DatesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik mag haar voor zover we haar tot nu toe kennen ook niet. Ze lacht me net iets te overdreven en hard.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik mag haar voor zover we haar tot nu toe kennen ook niet. Ze lacht me net iets te overdreven en hard.
Iddquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaanderzijds is er waarschijnlijk flink geknipt en geplakt... dat wel in het achterhoofd houden. Desondanks.... ze komt niet sympathiek over
Ook met livestreams is er altijd flink geknipt en geplakt met de uitzendingen op tv.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaanderzijds is er waarschijnlijk flink geknipt en geplakt... dat wel in het achterhoofd houden. Desondanks.... ze komt niet sympathiek over
Vind het daarom lastig nu al een oordeel over deelnemers te hebben na 3 afleveringen. Sommigen lieten bij de kick-off een bepaalde eerste indruk achter die ik alweer bijgesteld heb. Terecht? Geen idee nog!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idden geknipt en geplakt wordt er zeker.. en veel ook hebben we op streams van andere rls kunnen zien
Eens eens, ik oordeel te snelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het daarom lastig nu al een oordeel over deelnemers te hebben na 3 afleveringen. Sommigen lieten bij de kick-off een bepaalde eerste indruk achter die ik alweer bijgesteld heb. Terecht? Geen idee nog!
Klopt idd. Ik probeerde mijn weerzin te nuancerenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook met livestreams is er altijd flink geknipt en geplakt met de uitzendingen op tv.
Dat bedoel ik ook. Dat kon je goed zien als je de live stream volgde en later de tv uitzending zag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook met livestreams is er altijd flink geknipt en geplakt met de uitzendingen op tv.
Daarom zeg ik ook zo ver we nu kunnen zienquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het daarom lastig nu al een oordeel over deelnemers te hebben na 3 afleveringen. Sommigen lieten bij de kick-off een bepaalde eerste indruk achter die ik alweer bijgesteld heb. Terecht? Geen idee nog!
Dat zijn normale cijfers, EJVJL scoorde ook zo'n beetje rond dat marktaandeel op dat tijdstip. Misschien is dit ook beter om in de vooravond uit te zenden en niet op een belangrijk tijdstip waar veel concurrentie is zoals GTST wat totaal overlapt. Eens zien wat uitgesteld kijken doet volgende week want met deze cijfers zoals Nijkamp communiceert is onvolledig en onjuiste berichtgeving. Overigens mogen die cijfers helemaal niet vooraf gecommuniceerd worden aan derden, maar zij heeft daar lak aan blijkbaar. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:41 schreef Nemrut het volgende:
Kijkcijfers 2e reguliere uitzending: 325.000.
De score in de doelgroep 25-54 ging ook omlaag naar 9,0 (bron Tina Nijkamp).
Direct al veel afhakers, ik hou het verder ook voor gezien.
Het zijn de bekende schommelingen van cijfers die JAA ook had.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn normale cijfers, EJVJL scoorde ook zo'n beetje rond dat marktaandeel op dat tijdstip. Misschien is dit ook beter om in de vooravond uit te zenden en niet op een belangrijk tijdstip waar veel concurrentie is zoals GTST wat totaal overlapt. Eens zien wat uitgesteld kijken doet volgende week want met deze cijfers zoals Nijkamp communiceert is onvolledig en onjuiste berichtgeving. Overigens mogen die cijfers helemaal niet vooraf gecommuniceerd worden aan derden, maar zij heeft daar lak aan blijkbaar. Belachelijk.
at was echt triestquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
ik neem het op (Ziggo) en spoel dan de reclames doorquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:29 schreef Tascha071 het volgende:
Zo kijk ik het ook en als je iets nog een keer wil horen kun je een stukje terug gaan en het nogmaals zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik neem het op (Ziggo) en spoel dan de reclames door
Nou, EJVJL was eigenlijk een soort pilot van deze show, ze hebben hem nu verbetert en op een aantal dingen aangepast. Het zal zich nog moeten ontwikkelen en dat moeten de deelnemers doen, die maken het programma.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:44 schreef Toine51 het volgende:
Tering zeg, wat een tv-armoe...
Vraag mij dan af;
Een mdedewerker van Sjon de Mol heeft een format bedacht en de rest staat zowat op de stoelen van, yes!!!, dit wordt een kijkcijferhit....
Het is zijn manier van werken, 1 goede klapper tussen alle probeersels en de miljoenen stromen binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:44 schreef Toine51 het volgende:
Vraag mij dan af;
Een mdedewerker van Sjon de Mol heeft een format bedacht en de rest staat zowat op de stoelen van, yes!!!, dit wordt een kijkcijferhit....
Nee wat pas echt belachelijk is, is dat de lineaire kijkcijfers niet meer gepubliceerd worden!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn normale cijfers, EJVJL scoorde ook zo'n beetje rond dat marktaandeel op dat tijdstip. Misschien is dit ook beter om in de vooravond uit te zenden en niet op een belangrijk tijdstip waar veel concurrentie is zoals GTST wat totaal overlapt. Eens zien wat uitgesteld kijken doet volgende week want met deze cijfers zoals Nijkamp communiceert is onvolledig en onjuiste berichtgeving. Overigens mogen die cijfers helemaal niet vooraf gecommuniceerd worden aan derden, maar zij heeft daar lak aan blijkbaar. Belachelijk.
Zo werkt dat niet, je krijgt onvolledige kijkcijfers. In de nieuwe meting zijn de uitgesteld kijken meegerekend + de kijkers van Videoland/NLZIET en de rest van de platforms waarop uitzendingen worden terug gekeken. Het heeft geen zin om onvolledige kijkcijfers te publiceren zoals voorheen. TV makers kijken toch ook naar marktaandeel wat het belangrijkst is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:50 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Nee wat pas echt belachelijk is, is dat de lineaire kijkcijfers niet meer gepubliceerd worden!
Tina Nijkamp: "Een flop blijft een flop, dat gaat niet veranderen door uitgesteld terugkijken."
Joost Maiburg, die net als Nijkamp dagelijks kijkcijfers analyseert op zijn Instagram-kanaal Kijk op Kijkcijfers, gaat maandag gewoon door met zijn werkzaamheden. Hij noemt het "onzin" dat lineaire cijfers geheim blijven. "Ik denk dat zenders bang zijn voor kritiek op hun programma's", zegt Maiburg. De kijkcijferkenner denkt dat zenders hopen kijkcijfers wat "op te fluffen" met het aantal uitgestelde kijkers. "Maar de praktijk toont aan dat zeer weinig flops gered worden door uitgesteld kijken, dus dat is valse hoop voor de zenders."
https://www.welingelichte(...)ort-kenners-en-media
Had men mij vooraf verteld dat figuren als Meilandjes en Gillissen zulke 'volle zalen' zouden trekken had ik ze ook uitgelachen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:44 schreef Toine51 het volgende:
Vraag mij dan af;
Nee alles 'in between' zien we niet, alleen de uitspraken, quotes die lekker zijn voor in de uitzending. Het vervelende is ook dat ze op hun socials alleen maar video's posten van wat er in de uitzending zit. Nu met vooralsnog geen streams, zou het leuker zijn als je ook wat andere dingen ziet die niet in de uitzending zitten zodat je wat meer context ziet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jennemie vertelde dat ze niet had verwacht dat ze het zo goed zou kunnen vinden met Daan. Maar van die klik hebben we als kijker dan weer niks meegekregen.
Dat we veel missen weten we nu wel, maar jammer dat het dan ook nog zo gebracht wordt dat het missen van context wel erg duidelijk wordt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat was dat voor een aanvalIk mag niet lachen, want iemand heeft pijn, maar omg...
Ik zet hem eens met geluid aanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Same!
Zag 'm de 2e keer pas met geluid, toen ging het bij mij ook van 'oei!' naar *proest*! Ging best hard volgens mij!
Oh ze loopt ergens tegenaan...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Same!
Zag 'm de 2e keer pas met geluid, toen ging het bij mij ook van 'oei!' naar *proest*! Ging best hard volgens mij!
Zal zich ook de intelligentste daar vinden, die arrogantie straalt hij uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jorrit vindt zichzelf atletisch??? hahahaha
Ze heeft ook meegedaan aan Fuckboy Island. En daar per ongeluk een fuckboy aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Alocanda het volgende:
Pfff die aanstelster jennemie of zoiets wil zoooooooooooo graag een kerel aan de haak slaan.
Ach bij haar is het volgens mij om het even wie. Alles voor de aandacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze heeft ook meegedaan aan Fuckboy Island. En daar per ongeluk een fuckboy aan de haak geslagen.
Kan de boel helemaal veranderen met zoveel punten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
500 punten voor deze opdracht
250 2e
100 3e
Zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef Alocanda het volgende:
Dit is wel veel meer een spelshow dan ejvjl.
500 is idd erg veelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan de boel helemaal veranderen met zoveel punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |