--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
LinkedIn-parodie op Instagram:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?
🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijnquote:Een meeting plannen, maar niet komen opdagen. Is dat een nieuwe trend? 🤷🏼♀
Ik zit vanochtend weer als een gele peen via Google Meet naar mezelf te staren, omdat er wéér iemand niet komt opdagen. Wat is dat joh?
Ik bied nu al een aantal maanden 30-minuten calls aan. Deze kun je via mijn profiel aanvragen en daarin geef ik wat tips en tricks en bespreken we een mogelijke samenwerking.
Nou, daar wordt rijkelijk gebruik van gemaakt. Helemaal geweldig! ❤
Alleen merk ik dat er van de 8 calls, altijd 1 persoon niet komt opdagen of 2 minuten voor de call annuleert. Zonder berichtje. Gewoon uit agenda verwijderd en door.
Dan ontstaat er bij mij toch enige irritatie.
Ik ben geen chatbot hè, die het niet merkt of jij er wel of niet bent. 🤖
Ik snap de verwarring met alle AI tools van tegenwoordig, maar ik ben nog steeds van vlees en bloed.
Als ik mijn tijd voor jou vrijhoud, dan verwacht ik dat er op z’n minst respectvol met die tijd wordt omgegaan. ⌛
Want ik ga ervan uit dat als jij met een klant een meeting plant, dat je ook gewoon komt opdagen toch?
Is deze trend alleen bij mij gaande of herken je dit? 🥕
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Personal Branding Expertquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.
Was ik dat maar.quote:
Ik snap die wortel nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?quote:Waarom het soms goed is om even een pas op de plaats te maken.
Nooit zat ik een dag zonder werk, sterker nog, ik stond altijd 'aan' en er kwamen steeds meer mooie kansen op mijn pad waar ik geen nee tegen kon zeggen. Hoewel ik mijn werk og steeds fantastisch vind, begon er toch iets te knagen. Wie ben ik ook alweer naast mijn baan?
Om daar achter te komen heb ik onlangs mijn baan opgezegd zonder te weten what's next. Dat is spannend, maar gaf mij de kans om te reflecteren op waar ik nu sta, om uit te rusten en dingen te doen waar ik anders geen tijd voor heb. Zo heb ik de afgelopen weken genoten in de Italiaanse Piemonte (zie foto). Verder heb ik mijn eigen bedrijf opgericht.
Nee vind het een normale post en snap haar ook wel dat ze een tijd ontslag heeft genomen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Burn out in 3, 2, ...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"
Remote, uiteraard.quote:
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jouquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
M’n tweede maand ondernemerschap. Bam. Volle week met buikgriep op bed. 🤒
Mijn eerste reactie: Ja, dit komt dus heel slecht uit in m’n planning.
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Mijn mantra was afgelopen dagen dan ook: Niet ruziën met de realiteit. 🤛🏻
Hoe ging jij om met die eerste dagen ziek zijn als ondernemer?
Of om daar een LinkedIn post van te fabriceren én ook nog op de 'post' knop te drukken ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jou
En als je je kennelijk vooral zo druk maakt om het wel of niet in orde komen van de planning, hoe ziek ben je dan?De zeer zeldzame keren dat ik écht griep had kon het me echt geen ene fuck schelen of dingen wel of niet af waren, alsof ik de energie had om daar over na te denken
Mijn eerste dagen als ondernemer waren zowel spannend als slopend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Vieze zwetende kut met diarreequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |