Oh dat is helemaal top!quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
@:yinu Ja! Sorry van gebrek aan update, het was een best weekend.![]()
Dora is van donderdag op vrijdagnacht in goede gezondheid aangekomen op Curacao. Afgelopen weekend kreeg ik een berichtje dat ze het boven verwachting goed doet. Eet, drinkt, slaapt en voelt zich zoveel op haar gemak als je mag verwachten. Ik wacht op foto's.
ik moest zaterdag 15 minuten wachten voordat ik mn erf af kon rijden.. het was wisseldag voor de duitsers....quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:04 schreef Myraela het volgende:
Ik stond vandaag gewoon een uur in de file onderweg naar het ziekenhuis. Ook door al die andere mensen. Bedoel, aan mij lag het niet.
Daar noem je ook wel weer een categorie mensen hoor, pfff.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moest zaterdag 15 minuten wachten voordat ik mn erf af kon rijden.. het was wisseldag voor de duitsers....![]()
Moet je ook echt dingen of kan je de boel laten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is toch niet mijn dag, geloof ik.
Ik heb alles ingepakt vandaag. Nu hoef ik niks meer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je ook echt dingen of kan je de boel laten?
Hoeft niet, invriezen voor in een stoofpotje kan ookquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
Er is een restje rode wijn over van de saus.
Zo vervelend als je thuiskomt van je werk dat je dan weer wijn moet drinken
Te laatquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeft niet, invriezen voor in een stoofpotje kan ook
Dit is ook weer zo'n engel op je schouder verhaal hequote:Op maandag 23 oktober 2023 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al weer een tijdje thuis. Meneer was niet heel erg blij. Hij had nog een vertaling moeten aanleveren (hadden wij aangegeven) maar van anderen op de boot had hij gehoord dat dat niet hoefde (klopt, wanneer er een ander document vertaald was aangeleverd) dus konden we de spullen niet opsturen.
Op weg naar de boten bijna aangereden door een (zo leek het) verdwaalde vrachtwagen chauffeur. De man keek alle kanten op, welke zijstraat moet ik hebben (nieuwbouwwijk en er staan nog geen bordjes), opeens had hij het gevonden en reed er meteen in, alleen geen richting aanwijzer aan en ik fietste net daar, moest even een flinke trap bij fietsen![]()
Brrr @:Barreltje wat onsmakelijk die ervaring, en die hoestendeproestende collega's van @:Bluesniet echt fijn tijdens de lunch.
, was best wel eng, die grote wielen die langzaam op je af komen. En ik kon ook niet ergens heen want bouwput daar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n engel op je schouder verhaal he
Begrijp ik dat je naast een vrachtwagen fietste? In de dode hoek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja
[..]
, was best wel eng, die grote wielen die langzaam op je af komen. En ik kon ook niet ergens heen want bouwput daar.
Mmm zit nu te genieten van stamppot zuurkool en een verse worst. Zo simpel maar ook zo lekker
Nee ik fietste rechtdoor en hij kwam me tegemoet, maar was aan het rondkijken waar hij de nieuwbouwwijk in moest. En toen hij wist waar dat moest reed ik daar en hij sloeg af zonder ook de richtingaanwijzer aan te zetten. Dus hij kwam schuin op me af en ik heb even een sprintje moeten doen. Denk dat hij me ook totaal niet gezien gpheeftquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Begrijp ik dat je naast een vrachtwagen fietste? In de dode hoek?
Het was een antwoord op een appje met een foto.quote:
Dat klinkt enorm leuk, Catquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn avond in Rotterdam Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32
Donderdag weer terug… dan om een trein te nemen![]()
Nog 1,5 dag werken en dan een week vrij
Je eet (of drinkt) wat je zietquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt enorm leuk, CatMaar eh, lopen dan niet allerlei gangen door elkaar?
Want als ze midden in de film aan een dessert zitten, dan jij ook dessert. En daarna weer soep en daarna een hotdog. Zoiets?
Super tof. Anarchie!quote:
Die opmerking negeer ik maar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was het appje misschien "waarom jeukt mijn vagina zo ontzettend, denk je?"
Borstvoedingquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…iemand antwoordt op een appje met BV
Waarvan is dit de afkorting? Behalve van Besloten Vennootschap.
Weet iemand dat?
Bijzonder! Ziet er goed uit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn avond in Rotterdam Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32
Donderdag weer terug… dan om een trein te nemen![]()
Nog 1,5 dag werken en dan een week vrij
Met een d, mop.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuck nu ken dr niet gemansplaint worden![]()
![]()
Eten zodra het geserveerd wordt. Geen gesprek, je kijkt immers naar een film.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bijzonder! Ziet er goed uit.
Hoe loopt dat met eten, en in gesprek? en de film volgen?
Jaquote:
Dat kan ik bevestigen; ge-wel-di-ge zaak. En goede medewerkers.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:43 schreef Troel het volgende:
En anders even in Borne langs bij carnavalsland? Daar hebben ze ook een heleboel.
Ik denk bij Borne altijd alleen maar aan het politiebureauquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen; ge-wel-di-ge zaak. En goede medewerkers.
OK., en dan met de goede quote:
[..]
Oow?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk bij Borne altijd alleen maar aan het politiebureau
Kost en inwoning voor een nachtje ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zit het arrestantencomplex van de omgeving.
Precies die.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kost en inwoning voor een nachtje ?
Dat heeft mij nog nooit een tripje politiebureau opgeleverdquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:33 schreef fietsie het volgende:
Ik ken alleen het oude politiebureau van Oldenzaal vanbinnen. Iets met verkeersdeelname op een fiets terwijl ik daar niet in staat toe scheen te zijn.
Sneeuwengeltjes maken om 4:30 in de berm van de N733 (golfbaan) is niet de bedoeling, schijnt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heeft mij nog nooit een tripje politiebureau opgeleverd
Tja, kan gebeuren. Lijkt me. Toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sneeuwengeltjes maken om 4:30 in de berm van de N733 (golfbaan) is niet de bedoeling, schijnt.
Ik herinner me vooral de ochtend erna.quote:
Kopzeerquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral de ochtend erna.
En wandelen. Fietsen waren door dienstbare dienstverleners in hun busje op de campus afgezet. En wij mochten gemotiveerd aan de wandel.quote:
Ik hieraan, en ja ik weet van de Equote:Op maandag 23 oktober 2023 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk bij Borne altijd alleen maar aan het politiebureau
Is maar een km of 13.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wandelen. Fietsen waren door dienstbare dienstverleners in hun busje op de campus afgezet. En wij mochten gemotiveerd aan de wandel.
Ooooow je gaat m meenemen, je gaat geen net niet gare cake zelf opnommen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik was van plan 'm morgen te trakteren op werk. Vandaar ook dat het NU moest en dat ik wel wil dat-ie lukt. Maar we zien 't straks wel. Nog een kwartiertje en dan staat hij er een uur in. Ik moet eens een prikker gaan zoeken.
Ik vond t zoooo slecht en flauw juistquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt leuk, @:Cat-astrophe!
Voor degenen met npo start is De Poli een aanrader. Lekker droge humor.
Oh ik vond het erg grappig en vermakelijk. Maar ik heb dan ook wel slechte humor, dus wellicht vandaarquote:
Inmiddels weet ik ook niet meer waarom, ik bedoel ik had beter eerder kunnen beginnen om m'n collega's om te kopen met cakequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooooow je gaat m meenemen, je gaat geen net niet gare cake zelf opnommen?
Ik vond m ook wel grappig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh ik vond het erg grappig en vermakelijk. Maar ik heb dan ook wel slechte humor, dus wellicht vandaar
Heel veel mensen zijn dol op deeg snoepen, dus die vinden het vast niet erg dat het niet helemaal gaar isquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Cake is nu echt bijna klaar. Ik weet niet of ik moet wachten tot m'n prikker er écht droog uitkomt, want er zit wel 150 gram witte chocola in en 100 gram frambozen dus het wordt toch een vet natte bende dan.
Bollen vanilleijs en een paar flessen prosecco bij serveren en het is een culinair godenverhaalquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Cake is nu echt bijna klaar. Ik weet niet of ik moet wachten tot m'n prikker er écht droog uitkomt, want er zit wel 150 gram witte chocola in en 100 gram frambozen dus het wordt toch een vet natte bende dan.
Wanneer komt de eerste aflevering uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel grappig.
Vwb de vrijgezellendag….en is een complete soap aan het wordenprogramma nummer 6 is vandaag bekendgemaakt met de woorden “kom je zondag bij mij, dan gaan we het uitpraten”. Ik heb niets uit te praten, ik heb me nergens mee bemoeid. De bruid is ondertussen des duivels, de ander ook. Ik ben heel benieuwd hoe het nu allemaal gaat
Houd ons op de hoogtequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond m ook wel grappig.
Vwb de vrijgezellendag….en is een complete soap aan het wordenprogramma nummer 6 is vandaag bekendgemaakt met de woorden “kom je zondag bij mij, dan gaan we het uitpraten”. Ik heb niets uit te praten, ik heb me nergens mee bemoeid. De bruid is ondertussen des duivels, de ander ook. Ik ben heel benieuwd hoe het nu allemaal gaat
Geweldig idee en ook van die pensionado'squote:Op maandag 23 oktober 2023 23:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik ook niet meer waarom, ik bedoel ik had beter eerder kunnen beginnen om m'n collega's om te kopen met cake![]()
Morgen gaat een groot project live. Er schijnt minstens 8 jaar aan gewerkt te zijn. Meerdere gepensioneerde medewerkers werden al op de hoogte gebracht want die hadden allemaal gezegd dat het er nooit van zou gaan komen en nu is het toch zo![]()
Niet dat ik verder wat met het project van doen had. Maar ik vond dat er wel taart bij nodig was. En ik had nog cakemix.
Stiekem toch wel een opluchting?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Tele6 het volgende:
A heeft een nieuwe woning gevonden![]()
Per over 2 weken. Dat gaat dan wel ineens vlot
Beo Volente 😇quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:43 schreef Clubsoda het volgende:
Bekende Vlaming, biljartvereniging, Bouveteiland, station Beverwijk, beroepsvrijwilliger, bene vale.
Fijn dat die twee straks weer elk een eigen plek hebben ipv een soort van in een wapenstilstand te levenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een opluchting?
Oef, sterktequote:EN cinema culinair, zo'n tof concept!Ik vind het eten niet bepaald hoogstaand,maar dat ligt ook vast aan de film die vertoond wordt.
Tevens studenten tijden herleven, op een knetter dun matrasje op de grond slapen,ben benieuwd hoe gebroken ik morgen ben
En nu zeker ook weer rondlopen alsof hij nooit misselijk is geweest?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het gek om jaloers te zijn op de braakkunsten van je partner? Die gaf vanochtend aan misselijk te zijn. Emmer was al gepakt. Komt overeind en gooit in enkele golven zijn maaginhoud er uit, hij kon het zelfs lopend. Alsof het niets is en geen enkele moeite kost. Talentje hoor
Ik kan dit ook. En ik kan het geluidloos.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het gek om jaloers te zijn op de braakkunsten van je partner? Die gaf vanochtend aan misselijk te zijn. Emmer was al gepakt. Komt overeind en gooit in enkele golven zijn maaginhoud er uit, hij kon het zelfs lopend. Alsof het niets is en geen enkele moeite kost. Talentje hoor
Nee!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het gek om jaloers te zijn op de braakkunsten van je partner?
Nee, dat dan weer niet. Hij ligt in bed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En nu zeker ook weer rondlopen alsof hij nooit misselijk is geweest?
Wauw. Wat enorm praktisch. Bij J kwam ook weinig geluid vrij. Knap hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan dit ook. En ik kan het geluidloos.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog even melden dat de cake goed smaakte. Alle chocola en frambozen waren wel naar de bodem gezakt, maar dat was eigenlijk wel lekker.
De eerste "nu mag je wel blijven!" grap is gemaakt
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog even melden dat de cake goed smaakte. Alle chocola en frambozen waren wel naar de bodem gezakt, maar dat was eigenlijk wel lekker.
De eerste "nu mag je wel blijven!" grap is gemaakt
Blijkbaar heeft iedereen uit de SC wel zin in hun activiteiten want het is hier maar stil vandaag.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus op je werk zit maar nul zin hebt. In geen van de mogelijke activiteiten.
Dat heb ik elke werkdag na de lunch. Nooit meer zin in de middagquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus op je werk zit maar nul zin hebt. In geen van de mogelijke activiteiten.
G geen pneumokokkenprik?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:56 schreef Blues het volgende:
Onze activiteiten waren:
Apotheek, boodschappen, bieb, wijkverpleegkundige op bezoek voor 1e hormoontherapie injectie g, toen samen naar huisarts voor griepprik allebei en ik pneumokok.
Daarna ging g naar huis met auto en eten voorbereiden en ik heb nog een half uur in de regen gewandeld![]()
Nu op de bank met boek
Die kreeg m vorig jaar al.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
G geen pneumokokkenprik?
Het is dekentjesweer, ik zit thuis nu serieus onder mijn nieuwe elektrische bovendeken te werken en het is heerlijk
#oma
Maar je kon ondanks papierdun matras op de grond wel lopen ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:03 schreef Barreltje het volgende:
ik zit weer in de trein naar huis. met mn dikke jas over mn benen gedrapperd.. De storm van afgelopen weekend heeft het spoor gemold zodat er geen directe verbinding is van de hoofdstad naar mijn woonplaats. dus nu moet ik via ergens anders.. en voor de makkelijkheid laten ze dan niet een extra trein tussen ergens anders en woonplaats rijden, nee ik mag gewoon een half uur wachten op de normale dienstregelingde NS is zo slecht nog niet hoor..
tevens een goede meeting gehad in de hoofdstad. altijd fijn om professionals eens naar je "onwijs goede idee"te laten kijken. we zijn hun " pet project" waar ze gratis tijd in willen steken dus erg leuk om te doen!we hebben weer een hoop werk voor de boeg, en zijn ook weer een aantal stappen dichter bij het waar maken van het goede idee . erg tof!
Gaan jullie trouwens ook weer maar het Zwitserse, nu met de verse baby samen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben thuis met baby, kind naar school gebracht heb tijdens een slaapje 20 minuten gesport, naar de stad gewandeld (droog!) bibliotheek en koffie met mijn kleine vriendje, groot kind opgevangen met warme chocolademelk, hotelletje geboekt voor de kerstvakantie. Lekker prutsen
Die dame doet aan yoga hequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar je kon ondanks papierdun matras op de grond wel lopen ?
Ik functioneel wonderwel goed op harde matrassen blijkt maar weer..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar je kon ondanks papierdun matras op de grond wel lopen ?
Yes!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie trouwens ook weer maar het Zwitserse, nu met de verse baby samen?
Heerlijk vooruitzichtquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:11 schreef Lonaa het volgende:
Morgen de laatste pruttel en dan ben ik verhuist. Gemengde gevoelens wel. Geloof ik.
Het voelt heel normaal maar ook heel gek ofzo. Als ik er over nadenk. En ik ben ook wel een beetje angstig ofzo, voor alles. Ik hoop dat alles goed komt. Met mij, maar ook met F. en poes&poesquote:
Ik vermoed zo maar van wel. Met hem, met poes en poes. En met jou al helemaal. Hoop eng, maar ook hoop leuk!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het voelt heel normaal maar ook heel gek ofzo. Als ik er over nadenk. En ik ben ook wel een beetje angstig ofzo, voor alles. Ik hoop dat alles goed komt. Met mij, maar ook met F. en poes&poes
Is allemaal waar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vermoed zo maar van wel. Met hem, met poes en poes. En met jou al helemaal. Hoop eng, maar ook hoop leuk!
Every new beginning...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is allemaal waar.
Zo even wat drinken bij een vriend, dan terug naar oude huis en nog 1 nachtje hier.
Vast wel. Zal best nog wel eens lastig worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het voelt heel normaal maar ook heel gek ofzo. Als ik er over nadenk. En ik ben ook wel een beetje angstig ofzo, voor alles. Ik hoop dat alles goed komt. Met mij, maar ook met F. en poes&poes
Iets anders leuks in het verschiet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzicht![]()
Ik dit jaar voor het eerst in tijden niet naar Zwitserland. Wellicht volgend jaar weer eens
Leven Saskia & Serge dan nog?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:51 schreef derLudolf het volgende:
Hé, twee mensen uit m'n dorp op NPO1 bij de talkshow. (Zangeres en d'r vriendje op de gitaar)
Gelachen…quote:
weet je waaraan het ligt? Iets té veel of té weinig in het deeg?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Tevens, m'n bodem voor Schwarzwälder Kirschtorte is mislukt. Veel minder volume
Misschien iets teveel bloem/cacao er door geslagen? Ik heb net als anders 7 eieren gebruikt, wat het meeste volume geeftquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelachen…
[..]
weet je waaraan het ligt? Iets té veel of té weinig in het deeg?
Vanmiddag eerste Sint letter gekocht. Voor mn.S. AnneX
#traditie.
*proest*quote:
Saskia & Serge, prachtige cult!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh ja hoorquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Iets anders leuks in het verschiet?
Ja joh, dat wachten is verschrikkelijk. Ik vind nu het wachten op de uitslag al vervelend. Er staat een belafspraak over 2 weken voor de uitslag, maar ik ga waarschijnlijk volgende week al gewoon elke dag kijken of het al in m'n dossier staat. Geduld heb ik echt niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:55 schreef AnneX het volgende:
En @:Myraela Dan zou je nog Vier weken kunnen wachten op onderzoek en dan de uitslag. Hemeltje, dan ben je uitgeteld…
Ja begrijpelijk! Zowel van de moeilijkheid van het wachten als in je dossier loeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja joh, dat wachten is verschrikkelijk. Ik vind nu het wachten op de uitslag al vervelend. Er staat een belafspraak over 2 weken voor de uitslag, maar ik ga waarschijnlijk volgende week al gewoon elke dag kijken of het al in m'n dossier staat. Geduld heb ik echt niet.
😂quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*proest*
Geloof het of niet… vanmorgen nog gezongen![]()
De jeugdkoor vibes roerden zich té sterk toen mijn demente cliënt de aanzet gaf.
Zij helemaal verbaasd dat ik hem vrijwel foutloos kon uitzingen. Zij nietSamen wel refrein geblèrd
Ja, vind ik ook fijn! Wel netjes dat ze waarschuwen voordat je het openklikt, dat het soms verstandiger kan zijn om op de arts te wachten voor meer toelichting. Maar ik hou juist wel van zelf de tijd hebben om goed in te lezen en mezelf niet te laten overdonderen aan de telefoon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk! Zowel van de moeilijkheid van het wachten als in je dossier loeren.
Dat laatste is zo fijn dat het kan tegenwoordig
Ja gelukkig zijn de meeste zorgorganisaties inmiddels zover dat ze naast goed voorlichten middels die disclaimer, ze de patiënt ècht serieus nemen in informeren op dit vlak.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook fijn! Wel netjes dat ze waarschuwen voordat je het openklikt, dat het soms verstandiger kan zijn om op de arts te wachten voor meer toelichting. Maar ik hou juist wel van zelf de tijd hebben om goed in te lezen en mezelf niet te laten overdonderen aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nouja, binne kort een harder matras thuis
Ik had een gesprek laatst waarin gevraagd werd of ik al had gekeken. Was ik natuurlijk vergeten. Dacht na het gesprek even kijken maar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn de meeste zorgorganisaties inmiddels zover dat ze naast goed voorlichten middels die disclaimer, ze de patiënt ècht serieus nemen in informeren op dit vlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar van jouw vlekjes trouwens. Hopelijk trekt dat snel weg![]()
jaaaaaaaaaja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het ging om de creepy Uilentoren
Ik zie nu pas waar je over hebt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het ging om de creepy Uilentoren
Jupquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas waar je over hebt.
Ziet er indrukwekkend uit, is het een uitkijkpost of zo?
Dat is wel echt kut jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had een gesprek laatst waarin gevraagd werd of ik al had gekeken. Was ik natuurlijk vergeten. Dacht na het gesprek even kijken maar.
Stond er nog niks in![]()
Onbeschoft jonge
Wat een tof ding!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup![]()
Overdag minder onheilspellend, vooral omdat het ding midden op de weg staat. Maar het is wel een tof ding.
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup![]()
Overdag minder onheilspellend, vooral omdat het ding midden op de weg staat. Maar het is wel een tof ding.
[ afbeelding ]
Die hebben wij in huis sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijn avond besteed aan het lezen van verkiezingsprogramma's. NSC, VVD, GLPVDA, BBB. Niet omdat ik op een van die denk te gaan stemmen trouwens.
Waarschijnlijk stem ik helemaal niet; ik denk niet dat we de passen op tijd binnen hebben om te kunnen machtigen. Maar misschien nét.
Serieus? De kiespas al binnen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die hebben wij in huis sinds vanmorgen![]()
Nu nog bedenken wat heh wordt..
Subtiele hint?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijn avond besteed aan het lezen van verkiezingsprogramma's. NSC, VVD, GLPVDA, BBB. Niet omdat ik op een van die denk te gaan stemmen trouwens.
Waarschijnlijk stem ik helemaal niet; ik denk niet dat we de passen op tijd binnen hebben om te kunnen machtigen. Maar misschien nét.
Nee, komt denk ik ook niet aanmerking.quote:
Jup, mijn (stad) gemeente heeft ze dus al verstuurd. Met heel groot "Breng uw stem uit op 22 november" op de envelop ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat die stempassen door de gemeente waarin je geregistreerd staat verzonden worden. Ben benieuwd wanneer die bij ons (en de ander grote steden) bezorgd wordt…
Ik heb dat ook nog nooit eerder gedaan, en dat terwijl ik jaren heb doorgebracht in POL. Zelfs mod geweest daarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:55 schreef Lonaa het volgende:
Misschien dat ik kiesprogramma's ga lezen. Als ik tijd heb. Ooit.
Is 22 november weer op een woensdag?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de stempassen ook al een week. En ben vandaag cum laude geslaagd voor de stembureautraining.
Verkiezingen zijn altijd op een woensdagquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is 22 november weer op een woensdag?
Dan gaan we vast zingen ter vermaak van de rijen stemmers en werkers tegen sluitingstijd.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn altijd op een woensdag
Ik las net op twitter van iemand, het is een briljant programma, zowel links als rechts vinden er dingen in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:14 schreef Barreltje het volgende:
kak, vergeten die stempas aan te vragen voor in het buitenland..
nouja, dan gewoon met popcorn op de bank kijken..
ik was overigens vandaag wel enigszins verbaasd over het interview van omzigt op Nu.nl.. ik had er geloof ik iets anders van verwacht allemaal? ben benieuwd hoeveel mensen nog op hem blijven stemmen ..
Nee, die is flink beroerd. Lekker grieperig. Sneu.quote:
Ik deed die test een tijdje geleden die volgens mij AnneX hier plaatste. Hoe de partij in de kamer in de afgelopen jaren heeft gestemd en of dat aansluit bij jouw ideeën. Omtzigt stond daar bij mij helemaal onderaan bij PVV, JA21 en FvD..... wow.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:14 schreef Barreltje het volgende:
kak, vergeten die stempas aan te vragen voor in het buitenland..
nouja, dan gewoon met popcorn op de bank kijken..
ik was overigens vandaag wel enigszins verbaasd over het interview van omzigt op Nu.nl.. ik had er geloof ik iets anders van verwacht allemaal? ben benieuwd hoeveel mensen nog op hem blijven stemmen ..
Had ik ook. Sta er ook al weken van te kijken dat mensen zeiden op hem te gaan stemmen zonder programma en zelfs toen zonder leden te kennen. Ook niet weten hoe hij ooit gestemd heeft..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed die test een tijdje geleden die volgens mij AnneX hier plaatste. Hoe de partij in de kamer in de afgelopen jaren heeft gestemd en of dat aansluit bij jouw ideeën. Omtzigt stond daar bij mij helemaal onderaan bij PVV, JA21 en FvD..... wow.
Leeft dat forum nog? Na het overlijden van "Pippeling"? Of heb je het over een ander forum?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit eerder gedaan, en dat terwijl ik jaren heb doorgebracht in POL. Zelfs mod geweest daar. En ik zit nu nog op een polforum buiten fok.
Ik denk daar anders over, maar het is CUL en niet POL hierquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las net op twitter van iemand, het is een briljant programma, zowel links als rechts vinden er dingen in.
Op de middelbare school viel ik na 20 minuten flauw bij Tekenen toen ik model moest spelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:37 schreef Tele6 het volgende:
3 uur verplicht stilzitten en je mond houden is wel een bijzondere avondbesteding nog steeds.
Het is ook wel een kunst om een houding te vinden waarin je een beetje oké blijft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de middelbare school viel ik na 20 minuten flauw bij Tekenen toen ik model moest spelen![]()
...
Dat geldt voor bekant alle programma's.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las net op twitter van iemand, het is een briljant programma, zowel links als rechts vinden er dingen in.
Ik ben nog op zoek naar die opmerkingen, hij had het zo lekker sarcastisch beschreven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geldt voor bekant alle programma's.
Maar het stemmen van Omtzigt is natuurlijk wat anders dan een partijprogramma van NSC; het is niet zo dat zijn visie het pratijprogramma geworden is. Gelukkigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed die test een tijdje geleden die volgens mij AnneX hier plaatste. Hoe de partij in de kamer in de afgelopen jaren heeft gestemd en of dat aansluit bij jouw ideeën. Omtzigt stond daar bij mij helemaal onderaan bij PVV, JA21 en FvD..... wow.
Zeker bestaat dat nog!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leeft dat forum nog? Na het overlijden van "Pippeling"? Of heb je het over een ander forum?
*nieuwsgierig*
Ik vind het sowieso moeilijk, aangezien zodra het "regeerakkoord" ter sprake gaat komen ieder verkiezingsprogramma toch door de schredder gaat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef sigme het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso moeilijk, aangezien zodra het "regeerakkoord" ter sprake gaat komen ieder verkiezingsprogramma toch door de schredder gaat.
BBB en NSC hebben dat nogal als zware inzet; dat er niet zo'n regeerakkoord is / dat het parlement niet gebonden is aan een staatsrechtelijk niet bestaand ding. Dus stel dat die partijen erg groot worden, is er zelfs enige kans dat we van dat staatsrechtelijk monstrum afkomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso moeilijk, aangezien zodra het "regeerakkoord" ter sprake gaat komen ieder verkiezingsprogramma toch door de schredder gaat.
Gebonden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
BBB en NSC hebben dat nogal als zware inzet; dat er niet zo'n regeerakkoord is / dat het parlement niet gevonden is aan een staatsrechtelijk niet bestaand ding. Dus stel dat die partijen erg groot worden, is er zelfs enige kans dat we van dat staatsrechtelijk monstrum afkomen.
Is dat niet vooral een kwestie van de vvd die niet meer de grootste moet zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
BBB en NSC hebben dat nogal als zware inzet; dat er niet zo'n regeerakkoord is / dat het parlement niet gevonden is aan een staatsrechtelijk niet bestaand ding. Dus stel dat die partijen erg groot worden, is er zelfs enige kans dat we van dat staatsrechtelijk monstrum afkomen.
Yepquote:
Het hele idee van 'de grootste zijn' is dat mensen een keuze maken en daarmee vertolken dat zij iets willen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat niet vooral een kwestie van de vvd die niet meer de grootste moet zijn?
Nee, de regeerakkoordtraditie is geen VVD-ding. Regeerakkoorden bestaan al vanaf het begin van ons moderne kiesrecht, maar de onderworpenheid van het parlement eraan is in de loop van de tijd gegroeid (net als het detailniveau van het akkoord).quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat niet vooral een kwestie van de vvd die niet meer de grootste moet zijn?
Waarschijnlijk omdat hij (tijdelijk) gebruik maakt van wachtgeld (waar hij recht op heeft).quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, daar moet ik me nog eens over inlezen. Waaruit blijkt eigenlijk dat die Timmermans zo'n graaier is?
De EU bezoldiging, de extreme declaratieruimtes : er is meer dan voldoende over te lezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij (tijdelijk) gebruik maakt van wachtgeld (waar hij recht op heeft).
Omdat hij (tijdelijk) geen inkomsten heeft omdat hij zich verkiesbaar stelt en daar alle tijd aan besteed?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij (tijdelijk) gebruik maakt van wachtgeld (waar hij recht op heeft).
Jij hebt als ziekenhuismedewerker ook een modaal inkomen neem ik aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
De EU bezoldiging, de extreme declaratieruimtes : er is meer dan voldoende over te lezen.
Modaal en een brooddoosje zou meer dan voldoende moeten zijn voor deze hele beroepsgroep, dan voelen ze zelf ook het feitelijke effect van hun beleid.
Ik vind dat heel normaal. Wat ik niet normaal vind is een BBB'er in de PS die exact op het moment dat hij recht krijgt op maximale wachtgeld zich terugtrekt. En daarvoor niets leverde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat hij (tijdelijk) geen inkomsten heeft omdat hij zich verkiesbaar stelt en daar alle tijd aan besteed?
Dat moet je niet willen natuurlijk. Dergelijk functies dienen enkel bereikbaar te zijn voor miljonairs die het zich kunnen veroorloven om hun tijd te besteden aan het vergaren van macht. Niet het plebs.
Of voor mensen die dan hun functie als volksvertegenwoordiger gebruiken om beleid zo te maken dat ze er zelf garen bij spinnen (à la van Haga). Of natuurlijk gewoon om steekpenningen aan te nemen van lobbyende bedrijven, of om hun volgende baantje veilig te stellen. Afknijpen die hap. Vechten voor je geld zul je.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat hij (tijdelijk) geen inkomsten heeft omdat hij zich verkiesbaar stelt en daar alle tijd aan besteed?
Dat moet je niet willen natuurlijk. Dergelijk functies dienen enkel bereikbaar te zijn voor miljonairs die het zich kunnen veroorloven om hun tijd te besteden aan het vergaren van macht. Niet het plebs.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:18 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
De opmerking van Omtzigt, dat de nieuwe stembussen minder op kliko’s gaan lijken…
Is dat humor? Is dat sarcasme? Is dat een afleiding?
#diep onder de indruk. Not.
Hij krijgt potverdorie zomaar geld voor zijn werk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, daar moet ik me nog eens over inlezen. Waaruit blijkt eigenlijk dat die Timmermans zo'n graaier is?
En verruilt de club waar je blijkbaar onbeperkt mag graaien voor de wedde van een parlementslid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij krijgt potverdorie zomaar geld voor zijn werk.
Die deed ik ook nog een keertje. https://www.volkskrant.nl(...)-kamer-2023~v883197/quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Net de stemwijzer gedaan. Sta niet te kijken van bovenaan (bovenste wel een beetje) en ook niet van onderaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😂
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die deed ik ook nog een keertje. https://www.volkskrant.nl(...)-kamer-2023~v883197/
Resultaat:Bij de stemwijzer waren deze 4 ook onderaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😂
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vervelend @Barreltje . Heeft de Chef nergens last van?
Natuurlijk niet. 🙃
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:20 schreef AnneX het volgende:
De stemwijzer ga ik nog doen.
Ondertussen heeft mn.X het bandje van het nieuwe horloge ingekort. Van hout.
Handige man.Knap dat hij dat heeft kunnen inkorten. Ik denk dat ik dat niet had gedurfdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vervelend @:Barreltje . Heeft de Chef nergens last van?
Natuurlijk niet. 🙃
Prachtig horloge
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Boomer (volgens mij) hier en ik haat excel. Tig cursussen van gehad, maar bij mij valt het kwartje niet. Soms denk ik "he ik snap het" maar da's 5 minuten weer totaal weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik wil een simpel beoordelingsformulier maken in excel, maar ik loop er toch altijd weer tegenaan dat ik helemaal niet met excel kan werken.Moet ik echt eens iets aan doen.
Ik heb nu een opgemaakt bestandje, maar zonder formules erin. Is dit het punt waarop ik een boomer ben en de hele jongere generatie me inhaalt? Of zijn het juist alleen boomers die dit nog wel kunnen.
Blijkbaar gedurende de eerste wereldoorlog uit Australië meegekomen met de troepen. Hierdoor ook voor het eerst geleerd dat er Australische soldaten in die oorlog in Europa vochten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar had ik nog nooit van gehoord, laat staan gezien. Wat een aparte en fraaie paddenstoel
Ik lees er nu ook over. Anzac Day kende ik. landing bij Gallipoli ook, alleen had ik het verbonden aan de 2e wereldoorlog.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar gedurende de eerste wereldoorlog uit Australië meegekomen met de troepen. Hierdoor ook voor het eerst geleerd dat er Australische soldaten in die oorlog in Europa vochten.
Ik heb dat dus soms met mezelf he. Sta ik m'n benen af te boenen onder de douche, modder/olie/verf/meuk wil er niet af. Schrobben en schrobben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boomer (volgens mij) hier en ik haat excel. Tig cursussen van gehad, maar bij mij valt het kwartje niet. Soms denk ik "he ik snap het" maar da's 5 minuten weer totaal weg.
Slimpie ben ik (NOT). Was de badkamer tegels en voegen aan het schoonmaken in de douchehoek met een handstomer. Zitten wat vlekken op de witte tegels en die zijn niet schoon te krijgen, hoe hard ik ook poets.
Kom er opeens achter dat dat schaduwen zijn van een paar vlekken op de douchewand![]()
Die staat nu op het programma om behandeld te worden met de stoomreiniger, kijken of er dan nog vlekken overblijven.
Mijn indruk is dat de mensen daartussenin het goed kunnen. Mijn collega's van 35-50 kunnen het, de collega's van 50+ en onder de 35 hebben om verschillende redenen moeite.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik wil een simpel beoordelingsformulier maken in excel, maar ik loop er toch altijd weer tegenaan dat ik helemaal niet met excel kan werken.Moet ik echt eens iets aan doen.
Ik heb nu een opgemaakt bestandje, maar zonder formules erin. Is dit het punt waarop ik een boomer ben en de hele jongere generatie me inhaalt? Of zijn het juist alleen boomers die dit nog wel kunnen.
Herkenbaar. Maar ook nu ik aan de binnenkant van de douchewand stond met bril zag ik pas al het kalk en zo. Het is nog niet helemaal weg (lukt ook vast niet) maar al een heel stuk beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus soms met mezelf he. Sta ik m'n benen af te boenen onder de douche, modder/olie/verf/meuk wil er niet af. Schrobben en schrobben.
Blijkt het een blauwe plek te zijn en geen viezigheid. Heb ik m'n blauwe plek lopen schrobben.![]()
Dus voordat ik m'n bril afzet om te gaan douchen, eerst even kijken hoe de blauwe plekken zitten
Helemaal dat dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou niet gaan, maar a) ik ben van suiker en b) ik heb sowieso een grafhekel aan hardlopen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Oh maar ik vind hardlopen ook stommaar ik ben niet van suiker dus ik ging. Kind ging mee
Nu douchen.
Wat stomquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou van hardlopen, ik zou willen dat ik het kon doenAnderhalve week geleden 15 minuten hard gelopen. Week lang zeurende pijn linkerheup. Mja. Ik heb vandaag wèl in de regen gewandeld
en toen dus die stinkzwammen gezien.
Tuinieren met dit weer zou ik dan weer echt niet overwegen. Maar ik heb dan ook gelukkig niet zo'n beest van een tuin.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had me echt voorgenomen om te tuinieren vandaag maar het is me echt te nat. Dat kan me niet altijd iets schelen maar vandaag heb ik er echt geen zin in. Morgenochtend is het hopelijk droog genoeg om weer verder te gaan aan mijn tuinlijstje.
Neuh, ik heb al van alles geprobeerd, ook rustig beginnen (maar dat is op zich al wel een tijdje geleden). Heup gaat gewoon tegenstribbelen. Nu had ik ook geen kwartier moeten doen, maar het ging zo lekker en kon nog wel veel langer door. Misschien de volgende keer serieus beginnen met een paar minuten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:18 schreef Clubsoda het volgende:
Wat stomhelpt zo'n opbouwschema? Ik volg dat nu en ben nu na een paar weken op 7x3 minuten hardlopen bijvoorbeeld. En vorige week 2x7. Ik geloof dat de eerste keer 15 minuten pas volgende week is en dat is halverwege en dan is dit nog een vrij snel schema ook, omdat ik ooit al 5 kilometer kon lopen. Toen ik een paar jaar geleden startte duurde het allemaal nog veel langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je linkje?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Kieswijzer gedaan. Vier partijen met 67% (en dan krijg je extra stellingen aangeboden). En NSC echt eenzaam helemaal onderaan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
Voortgang onze rollercoaster @ geïnteresseerden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat is wel flauw van hardlopen, dat je soms niet voelt hoe belastend het is. Daarom gebruik ik dat schema, want op gevoel zou ik langer gaan lopen maar mijn bekkenbodem moet ook nog een poosje meequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, ik heb al van alles geprobeerd, ook rustig beginnen (maar dat is op zich al wel een tijdje geleden). Heup gaat gewoon tegenstribbelen. Nu had ik ook geen kwartier moeten doen, maar het ging zo lekker en kon nog wel veel langer door. Misschien de volgende keer serieus beginnen met een paar minuten.
Mijn huisgenoot is net naar d'r werk, ik lig op de bank, er ligt een poes naast me en ik hoor allerlei geluiden die ik niet ken.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]Voor zover we nu weten zijn er geen metastasen.. dus geen vliegende spoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Mijn huisgenoot is net naar d'r werk, ik lig op de bank, er ligt een poes naast me en ik hoor allerlei geluiden die ik niet ken.
Ja, poes&poes zijn bij F. Als ze nog leven wanneer ik mijn eigen-eigen plek heb komen ze terug. Tot die tijd is dit de oplossing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Een vreemde poes?
Zijn p&p bij F gebleven?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
Voortgang onze rollercoaster @ geïnteresseerden
Met veel G-kracht vooruit…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat me er aan doet denken dat ik nog een druppellader moet bestellen..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Door oa. het weer en dat de meubelmakert niet mobiel is, is de accu van de motor bijna leeg. Dus ik ga nu een stukje wat ik normaal zou fietsen op lopen met een omweg op de motor doenWel blij dat mijn GPS tracker die info geeft, anders had ik maandag mooi met een lege accu gestaan
Ik heb er één van de Lidl (B&D). Maar als het even lukt, rij ik gewoon. Door operatie en het weer de afgelopen twee weken alleen niet van gekomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat me er aan doet denken dat ik nog een druppellader moet bestellen..
Ik moet zo'n ingewikkelde BMW CAN-bus uitvoering omdat die dan ook gelijk mijn alarm-accu meepakt, niet alleen de boordaccuquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb er één van de Lidl (B&D). Maar als het even lukt, rij ik gewoon. Door operatie en het weer de afgelopen twee weken alleen niet van gekomen.
Hopelijk gaat t wel goed met de meubelmakert en hoort t erbij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Door oa. het weer en dat de meubelmakert niet mobiel is, is de accu van de motor bijna leeg. Dus ik ga nu een stukje wat ik normaal zou fietsen op lopen met een omweg op de motor doenWel blij dat mijn GPS tracker die info geeft, anders had ik maandag mooi met een lege accu gestaan
Oe la la laaaaaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:27 schreef MadMaster het volgende:
De koffers zijn gepakt, de katten hebben dus in de gaten dat we op pad gaan en zijn dus heel vervelend.
Nog één kort nachtje slapen en dan op naar het fantastische weer op de Natillen…
[ afbeelding ]
Met die temperatuur zit het wel goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Oe la la laaaaa![]()
Oh ik keek alleen naar de temp.
Onweren dus![]()
Mijn kamer is net geen 3x5, maar ik heb eigenlijk het hele huis tot m'n beschikking.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe voelt het nieuwe huis @:Lonaa Wat voor ruimte heb je tot je beschikking?
Vond het ook best allemaal lang duren voor G @:Blues Al zou het veel enger zijn wanneer ze alle afspraken in de eerste week zouden maken.
Gaat zo'n accu zo snel leeg @:LeeHarveyOswald ? Dat hebben auto accu's toch niet? (nul verstand van dat soort zaken)
Dit ging dus ook lekker op gevoel en mijn verstand zei na een kwartier: ho maar!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:41 schreef Clubsoda het volgende:
Dat is wel flauw van hardlopen, dat je soms niet voelt hoe belastend het is. Daarom gebruik ik dat schema, want op gevoel zou ik langer gaan lopen maar mijn bekkenbodem moet ook nog een poosje mee
Oh ik had VVD, JA21 en NSC juist bovenaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Kieswijzer gedaan. Vier partijen met 67% (en dan krijg je extra stellingen aangeboden). En NSC echt eenzaam helemaal onderaan.
Ja, ik heb het ook geprobeerd met exenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Lonaa het volgende:
@:Isabeau natuurlijk proberen we vrienden te blijven, wat natuurlijk niet gaat werken. Alles over de kinderen gaat in overleg.
Het kan best, maar het is volgens mij wel een uitzondering inderdaad. Vrienden is één ding, je kunt natuurlijk gewoon met elkaar omgaan. Dat moet in veel gevallen toch wel kunnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook geprobeerd met exen![]()
Nieuwe partners willen nog wel eens het lastigste daarin zijn.
Een ex van mij (er zijn er niet zoveel in leven) bracht zijn kint regelmatig naar dezelfde basisschool als een vriendin van me. Ze spraken elkaar regelmatig. Gewoon, zoals ouders doen als ze kinderen brengen en halen. Toen zag zijn huidige vrouw hem een keer met haar praten en zag mijn vriendin dat ze heel boos deed. Sindsdien meed de ex mijn vriendin als de pestGezonde relatie jongens
Motoraccu is veul kleiner dan auto. Kleinere startmotor, geen airco of verwarming.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe voelt het nieuwe huis @:Lonaa Wat voor ruimte heb je tot je beschikking?
Vond het ook best allemaal lang duren voor G @:Blues Al zou het veel enger zijn wanneer ze alle afspraken in de eerste week zouden maken.
Gaat zo'n accu zo snel leeg @:LeeHarveyOswald ? Dat hebben auto accu's toch niet? (nul verstand van dat soort zaken)
Ik ga er wel vanuit dat we gewoon met elkaar om kunnen gaan, eigenlijk. Moet ook wel soort van want we hebben wel wat dezelfde vrienden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Het kan best, maar het is volgens mij wel een uitzondering inderdaad. Vrienden is één ding, je kunt natuurlijk gewoon met elkaar omgaan. Dat moet in veel gevallen toch wel kunnen?
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat we gewoon met elkaar om kunnen gaan, eigenlijk. Moet ook wel soort van want we hebben wel wat dezelfde vrienden.
Ik was ook lopen, vanavond na werk in het laatste uurtje licht. Door de polder ook nog... dit zijn de dagen dat ik alleen maar liefde voel voor m'n hardloopregenjasje. Met capuchonquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Oh maar ik vind hardlopen ook stommaar ik ben niet van suiker dus ik ging. Kind ging mee
Nu douchen.
Ik doe het al bijna 20 jaarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Lonaa het volgende:
@:Isabeau natuurlijk proberen we vrienden te blijven, wat natuurlijk niet gaat werken.
Hier ookquote:
Ik ga brommeren: hoofd leegmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |