Dat Leclerc juist langzamer ging dan z'n teamgenoot is wel een raar verhaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verklaart wellicht de pace van HAM ook.
Jep, is ook zoquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Leclerc juist langzamer ging dan z'n teamgenoot is wel een raar verhaal.
Dat is gewoon "Ferrari being Ferrari".quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eens. Hand in eigen boezemquote:
En het verklaart ook meteen de pace van Perez dit hele seizoenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, mogelijk omdat zij dus minder porpoising hadden vanwege hogere rijhoogte. Dan zou het een gecalculeerd risico zijn van de teams om 1 coureur wat lager af te stellen.
Verklaart wellicht de pace van HAM ook.
het scheelt geen seconden op een rondje, maar zal wel wat extra hebben gegeven qua downforce enzoquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:18 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel extra pace de te lage rijhoogte Lewis heeft gegeven.
dat schijnen (las ik vanmorgen) moeder en zoon te zijn die elkaar dollenquote:
Ander circuit, dus andere afstelling.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:11 schreef Managarm het volgende:
Wel benieuwd naar de volgende race nu met de aanpassing op de afgekeurde bolides.
1 stopper tegenover 2 stopper ..quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zie 2 a 3 posts verder met de reddit threadquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat schijnen (las ik vanmorgen) moeder en zoon te zijn die elkaar dollen
Zoals al vaker gezegd, die lui leven in een alternatieve realiteit waar feiten minder belangrijk zijn als imago.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:14 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of Perez weet dat er een heel team data-analyses zit te doen in de UK als ie in een post-race interview claimt dat ie, tijdens het rijden, heeft kunnen bedenken dat hij wel een undercut kan doen, en dat 'niet krijgt van het team', daarmee stemmingmakerij doend richting zijn broodheer...
Zo doet ie wel sollicitatie naar een Red Bull exit. Zulke uitspraken werd bij Gasly niet in dank afgenomen. Gasly is toen teruggezet naar TR/AT.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:14 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of Perez weet dat er een heel team data-analyses zit te doen in de UK als ie in een post-race interview claimt dat ie, tijdens het rijden, heeft kunnen bedenken dat hij wel een undercut kan doen, en dat 'niet krijgt van het team', daarmee stemmingmakerij doend richting zijn broodheer...
Ik hoop dat ie de volgende race bij de start iets ontzettend doms doet en zichzelf er keurig afcatapulteert, om zijn race-craft even goed te demonstreren aan het thuispubliek....quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo doet ie wel sollicitatie naar een Red Bull exit. Zulke uitspraken werd bij Gasly niet in dank afgenomen. Gasly is toen teruggezet naar TR/AT.
Mooi 1 winding uit de veer geslepen, beunhaas-verlagingquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:31 schreef PirE het volgende:
Crofty zag Verstappen lopen met een slijptol,dat kan geen toeval zijn. De Skygoden gaan dit uitzoeken, dit is gewoon een complot van de FIA om Hamilton te saboteren.
Ziedend.
Hij zat op een 1 stopper en reed lang op oude banden. Dat was de verkeerde strategie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk dat het bij Gasly toch vooral de matige prestaties waren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo doet ie wel sollicitatie naar een Red Bull exit. Zulke uitspraken werd bij Gasly niet in dank afgenomen. Gasly is toen teruggezet naar TR/AT.
Tja, overal heb je veel simpele zielen helaas. Het zou hier ook gebeuren als Perez de nummer 1 was en Verstappen aan het prutsen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:08 schreef fietsie het volgende:
Dat ge-Checo van die mexicanen was ook een grote aanfluiting; hij demonstreert zelf iedere race waarom ie niet in die auto thuishoort, en dan toch gaan staan debielen bij de huldiging...
"If you ask a person, 'who's better, you or your teammate?' and that person doesn't say 'me', he's A. a liar, or B. not a Formula 1 driver."quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, die lui leven in een alternatieve realiteit waar feiten minder belangrijk zijn als imago.
Wat mij betreft had ie al lang pleite mogen maken. Van zijn 5 (of 6?) racewins in 12 jaar zijn ze zo goed als allemaal te danken aan geluk dat anderen voor hem wegvielen. Dat moet je natuurlijk ook wel eens hebben, maar de overige 50+ races in de winnende auto zit ie -nog steeds- in het middenveld te sukkelen. Er zit 0 verbetering in, maar het ligt altijd aan de strategie, de monteurs, de baan, het weer, de auto, de pitstop, etc, etc.
Gasly was er inderdaad helemaal nog niet klaar voor en je zag dat hij vermorzeld werd door de druk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het bij Gasly toch vooral de matige prestaties waren?
Maar Perez zal vast het seizoen af mogen maken zodat hij nog plek 2 pakt (en het zou heel knap zijn als hij dat alsnog verspeelt), maar de kans lijkt me vrij klein dat hij er volgend jaar nog steeds zit. Al blijf je het verhaal houden dat ze eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger hebben binnen RB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |