quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als je team LH bent![]()
Jeetje wat een vermaak onder sky sports berichten
Moet nog even door de spellchecker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Toto al een mail gestuurd?
Ik ben bang dat zijn laptop en pc door de pit zijn gevlogenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die stikt erinquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toto was Böse.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zijn laptop en pc door de pit zijn gevlogen
Nein, nein! NEINN!!quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zijn laptop en pc door de pit zijn gevlogen
Thisss isss so not fairquote:
Ik kijk op dinsdag pas naar de uitslag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja dat is wat we willen, veilige marges binnen de F1..
Het probleem zal ook bij die ene training liggen.
nog even en we kunnen, zoals bij de shorttrack, beter een tijd na de wedstrijd wachten tot alle eventuele fouten zijn opgespoord met die tracklimits en auto’s die slijten door het circuit.
Aanname. Ik zou het bovendien andersom redeneren.quote:Auto's die er daarbij uitspringen, maken meer kans om nader bekeken te worden dan andere. Zo heeft de FIA de indruk dat Sainz en George Russell met een hogere rijhoogte reden dan hun teamgenoten, waardoor zij wel goed zouden zitten.
Doen ze bij de Tour de France ook, woensdag wordt de winnaar van 2011 bekend.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja dat is wat we willen, veilige marges binnen de F1..
Het probleem zal ook bij die ene training liggen.
nog even en we kunnen, zoals bij de shorttrack, beter een tijd na de wedstrijd wachten tot alle eventuele fouten zijn opgespoord met die tracklimits en auto’s die slijten door het circuit.
De straf is gewoon duidelijk bij dit soort overtredingenquote:
Die plaat voor hun kop is nog vrij van slijtage.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als je team LH bent![]()
Jeetje wat een vermaak onder sky sports berichten
Mad.quote:
Het is zelfs een verzinsel van de schrijver want Russell en Sainz zijn niet eens gecontroleerd (edit. Ik heb het artikel gevonden en gelezen en het is een selectieve quote)quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Aanname. Ik zou het bovendien andersom redeneren.
Ja, mogelijk omdat zij dus minder porpoising hadden vanwege hogere rijhoogte. Dan zou het een gecalculeerd risico zijn van de teams om 1 coureur wat lager af te stellen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is zelfs een verzinsel van de schrijver want Russell en Sainz zijn niet eens gecontroleerd
Feiten zijn niet belangrijk als ze niet in je straatje vallen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De straf is gewoon duidelijk bij dit soort overtredingen
Dat is het ook. Zoals iemand al eerder postte is het onwerkbaar om alle auto's na elke sessie op alle regels te controleren: dan is FIA echt weken bezig en zijn de teams de auto's voor langere tijd kwijt. Dat is niet werkbaar dus kiezen ze deze aanpak.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lijkt me eigenlijk best voor de hand liggend dat ze juist de top 3 plus een random auto checken.
Dat Leclerc juist langzamer ging dan z'n teamgenoot is wel een raar verhaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verklaart wellicht de pace van HAM ook.
Jep, is ook zoquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Leclerc juist langzamer ging dan z'n teamgenoot is wel een raar verhaal.
Dat is gewoon "Ferrari being Ferrari".quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Leclerc juist langzamer ging dan z'n teamgenoot is wel een raar verhaal.
Eens. Hand in eigen boezemquote:
En het verklaart ook meteen de pace van Perez dit hele seizoenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, mogelijk omdat zij dus minder porpoising hadden vanwege hogere rijhoogte. Dan zou het een gecalculeerd risico zijn van de teams om 1 coureur wat lager af te stellen.
Verklaart wellicht de pace van HAM ook.
het scheelt geen seconden op een rondje, maar zal wel wat extra hebben gegeven qua downforce enzoquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:18 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel extra pace de te lage rijhoogte Lewis heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |