wat een zak hooi, zijn auto wint toch altijd, dus wat heeft hij te zeiken??quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Denk dat GP het binnenkort voor gezien houdt.
Dr. Albon is ook nog steeds een coureur van RBR...quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel al een contract voor 2024
Als Ricciardo nou een beetje z'n best doet mag die het stoeltje misschien overnemen.. moet ie wel z'n best doen...
Zelf zou ik zeggen dat Lawson ook eens een kans moet krijgen, die deed het niet verkeerd toen ie Ricciardo verving.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een zak hooi, zijn auto wint toch altijd, dus wat heeft hij te zeiken??
maar wat moet je met yuki?, doet nooit bijzondere dingen, maar is wel 10 miljoen dolla waardquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel al een contract voor 2024
Als Ricciardo nou een beetje z'n best doet mag die het stoeltje misschien overnemen.. moet ie wel z'n best doen...
Zelf zou ik zeggen dat Lawson ook eens een kans moet krijgen, die deed het niet verkeerd toen ie Ricciardo verving.
Sky? Volgens mij doet F1 TV dat. Als je naar Sky kijkt heb je daar zelf voor gekozen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat zij de mondiale feed verzorgen.
Dat is hij toch al heel lang niet meer?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dr. Albon is ook nog steeds een coureur van RBR...
Hou nou toch op man. Wat zijn daar dan de consequenties van volgens jou? F1 is entertainment, geen geopolitiek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zij beïnvloeden behoorlijk de massa.
Jawel hoor. Heb je z'n helmen wel eens bekeken? Albon hoort nog steeds bij Red Bull.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is hij toch al heel lang niet meer?
De relatie tussen Max en GP is prima joh. Niks aan de hand.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen he. Wordt iedere keer uitgekafferd.
Ik ook. Het mag wel even wat minder hysterisch af en toe.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan me best voorstellen dat GP af en toe klaar is met Max.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
1:35:21.362 Verstappen
+18.460 Pérez
Valt reuze mee.
Oh nee, mensen laten zich inderdaad totaal niet beïnvloedenquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hou nou toch op man. Wat zijn daar dan de consequenties van volgens jou? F1 is entertainment, geen geopolitiek.
Nogmaals: wat zijn daarvan dan de consequenties?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oh nee, mensen laten zich inderdaad totaal niet beïnvloeden
Tijdens zo’n race wel. Maar hij blijft professioneel. En als hij aan het eind van de maand op zijn loonstrook kijkt dan zal die ook niet snel bedenken om te vertrekken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verstappen is gewoon een akelig type. Er zit echt niks sympathieks aan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een zak hooi, zijn auto wint toch altijd, dus wat heeft hij te zeiken??
Ik weet het zo net niet. Max behandelt hem verbaal regelmatig als boksbal. In Hongarije, in België. Natuurlijk, hij wordt ervoor betaald om ook flink te incasseren, maar Max is af en toe redelijk onbeschoft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
De relatie tussen Max en GP is prima joh. Niks aan de hand.
Maar Sky verzorgt de wereldwijde feed dus niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oh nee, mensen laten zich inderdaad totaal niet beïnvloeden
Nee de drama wordt gemeld op Twitter en mensen gaan speculeren.quote:
In Mexico toch !?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft wel dat dramaqueen in zich jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ook. Het mag wel even wat minder hysterisch af en toe.
Social mediaquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
maar anderen bepalen wat wij van de radio horen, dus echt objectief krijgen we het niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen is gewoon een akelig type. Er zit echt niks sympathieks aan.
42 jaar, Cambridge geschoold werktuigbouwkundig ingenieur , de beste in zijn vak en dan tweewekelijks worden uitgekafferd door een blaag van 26.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Buiten het circuit komt hij vaak best sympathiek over, in de auto is het alles behalve chic hoe hij zich gedraagt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen is gewoon een akelig type. Er zit echt niks sympathieks aan.
Dit is zoeken wat er niet is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Max behandelt hem verbaal regelmatig als boksbal. In Hongarije, in België. Natuurlijk, hij wordt ervoor betaald om ook flink te incasseren, maar Max is af en toe redelijk onbeschoft.
Nogmaals, ook aan jou: wat zijn de consequenties?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:12 schreef schommelstoel het volgende:
Tijd om het topic weer te verlaten, giftigheid is weer begonnen.
Iets wat Repentless niet ziet.
Wellicht is het nog ergerquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar anderen bepalen wat wij van de radio horen, dus echt objectief krijgen we het niet mee.
Matthijs wel. Van HAM moest ook iedereen op de knieen en daar hoor je niemand over.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is voor minder gecanceld.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee de drama wordt gemeld op Twitter en mensen gaan speculeren.
Welnee joh, ook buiten het circuit is het een hork.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Buiten het circuit komt hij vaak best sympathiek over, in de auto is het alles behalve chic hoe hij zich gedraagt.
Vorige keer moest Horner het ook al downplayen met die 'married couple' opmerking.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Max behandelt hem verbaal regelmatig als boksbal. In Hongarije, in België. Natuurlijk, hij wordt ervoor betaald om ook flink te incasseren, maar Max is af en toe redelijk onbeschoft.
Misschien is er iets waar hij dringend heen moet?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij kon toch ff een uurtje meevieren?
Of ze maken kusgeluidjes naar elkaar toequote:
Sorry, Xquote:
Moet je eens meeluisteren met iemand anders. De emoties lopen bij iedereen hoog op. Daarmee om kunnen gaan is wat het beroep van race engineer inhoudt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit. GP weet hoe fanatiek Max is in de auto. Die trekt zich daar waarschijnlijk niets van aan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
De relatie tussen Max en GP is prima joh. Niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |