Alleen als het om hun eigen volkslied gaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:57 schreef Tijn het volgende:
Gewoon je mond houden tijdens het volkslied is niet iets wat die Amerikanen snappen, he.
Was het vorig jaar ook alquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn woest. Max heeft er schijt aan. Wordt gezellig volgende week.
Crofty doet het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verwacht dat Sky dit gedrag keihard gaat veroordelen. Oh wacht, het is niet HAM. Laat maar.
Dit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verwacht dat Sky dit gedrag keihard gaat veroordelen. Oh wacht, het is niet HAM. Laat maar.
Perez is een amateurquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:58 schreef Keyos het volgende:
Helpt Checo op geen enkele manier dit natuurlijk. Alsof Red Bull als merk op dit gedoe zit te wachten wanneer Checo op de wip zit.
Mexicanen bedoel je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als het om hun eigen volkslied gaat
Achterlijk volk
Man man man. Verstappen is inmiddels drievoudig wereldkampioen, 50 zeges op zijn naam. Waarom nog zo bezig zijn met Hamilton en Sky?quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |