Ik zou eigen bewaking meenemenquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week lachen in Mexico
Mexicanen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:57 schreef Tijn het volgende:
Gewoon je mond houden tijdens het volkslied is niet iets wat die Amerikanen snappen, he.
Alleen als het om hun eigen volkslied gaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:57 schreef Tijn het volgende:
Gewoon je mond houden tijdens het volkslied is niet iets wat die Amerikanen snappen, he.
Was het vorig jaar ook alquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn woest. Max heeft er schijt aan. Wordt gezellig volgende week.
Crofty doet het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verwacht dat Sky dit gedrag keihard gaat veroordelen. Oh wacht, het is niet HAM. Laat maar.
Dit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verwacht dat Sky dit gedrag keihard gaat veroordelen. Oh wacht, het is niet HAM. Laat maar.
Perez is een amateurquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:58 schreef Keyos het volgende:
Helpt Checo op geen enkele manier dit natuurlijk. Alsof Red Bull als merk op dit gedoe zit te wachten wanneer Checo op de wip zit.
Mexicanen bedoel je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als het om hun eigen volkslied gaat
Achterlijk volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |