Vaak ook wel veelzeggend dat de wanhopigste types worden afgewezen. Dat verwacht ik bij Haico ook met de kort pittige.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hij houdt niet van wanhopig, denk ik. Ben benieuwd naar de keuze.
Het is bij de meeste boeren ook echt lekker weer. Met die zwoele zomerzon en 24/7 een beetje promille in je bloed (want: zomer) maakt het allemaal ook extra intens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor het eerst in het buitenland en hebben een roze bril door de zon en het landschap.
Zomer is gewoon LIFE.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Het is bij de meeste boeren ook echt lekker weer. Met die zwoele zomerzon en 24/7 een beetje promille in je bloed (want: zomer) maakt het allemaal ook extra intens.
Wat precies?quote:
Ook zij krijgt vast wel een paar leuke reacties online.quote:
Dat zei Marlies. Dat ze altijd afgewezen wordt en mannen alleen vrienden willen zijn.quote:
Oh, wat zielig. Dan snap ik die enorme tranen wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zei Marlies. Dat ze altijd afgewezen wordt en mannen alleen vrienden willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |