Een echt spontane jongen schrijft niet naar een doodstil, thuiswonend, socially awkward meisje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Bij dat ontbijt vorige week kon je de krekels horen sjielpen. Daar bracht Yorrick ook geen verandering in. Hij was misschien de meest spraakzame van de groep, maar is volgens mij niet iemand die anderen uit hun schulp weet te trekken.
Ja denk het ook!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef TAmaru het volgende:
Haico trok daar toch even verrassend naar Jasmijn toe zeg
Wendy moet toch evht weg denk ik
ja maar nu 3 introverte types bij elkaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, wat ongemakkelijk bij Bernice. Zijn alle 3 geen praters maar een gesprek op gang houden moet toch wel lukken?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:12 schreef InstortendeSter het volgende:
Boerinnen die kunnen zuipen zijn t leukst.
Hij is zelf volgens mij wel vrij conservatief en vindt wellicht vrouwen snel te mondig en zag misschien daarom iets in Bernice.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echt spontane jongen schrijft niet naar een doodstil, thuiswonend, socially awkward meisje.
Kan ik dit ooit nog een keer vinden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat een wanhopige mensen allemaal
wanhoop ten top ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik dit ooit nog een keer vinden?
True. Maar praat dan desnoods over het weer om maar wat te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:12 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja maar nu 3 introverte types bij elkaar.
Vrouwen te mondig. URKED.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij is zelf volgens mij wel vrij conservatief en vindt wellicht vrouwen snel te mondig en zag misschien daarom iets in Bernice.
Ze zijn allemaal voor het eerst in het buitenland en hebben een roze bril door de zon en het landschap.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Al die verdrietige en wanhopige mensen.Hang er niet zoveel vanaf, het gaat je tegenvallen.
Ik zou soms willen dat ik dezelfde naïviteit en onschuld nog had.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor het eerst in het buitenland en hebben een roze bril door de zon en het landschap.
je zou weer een jaar of 7 willen zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou soms willen dat ik dezelfde naïviteit en onschuld nog had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |