SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Echt? Oh lekker logisch dan.quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Yorrick lulde de oren van haar kop af, dat wil ze uiteraard niet hebben,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij wordt opgehaald in een auto met Deense kentekenplaat?En gristelijkquote:Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die verlegen/ introverte boerinnen, net zoals Janine van vorig jaar met die schapen, ging NET zo... die hebben een charmante extroverte man nodig die die muur eruit knalt bij ze. En vooral iemand die het gesprek op gang brengt en houdt.![]()
Misschien taxi kentekenplaat in Zweden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef derLudolf het volgende:
Hij wordt opgehaald in een auto met Deense kentekenplaat?
[..]
En gristelijk![]()
De hamvraag: wat zoekt Haico.
Rust? Ellen? Een vrouw met kind?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sanderquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
Die verlegen/ introverte boerinnen, net zoals Janine van vorig jaar met die schapen, ging NET zo... die hebben een charmante extroverte man nodig die die muur eruit knalt bij ze. En vooral iemand die het gesprek op gang brengt en houdt.![]()
![]()
Zoals... Yorick eigenlijkquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
Die verlegen/ introverte boerinnen, net zoals Janine van vorig jaar met die schapen, ging NET zo... die hebben een charmante extroverte man nodig die die muur eruit knalt bij ze. En vooral iemand die het gesprek op gang brengt en houdt.Don't call me Shirley![]()
Ze stuurt Yorrick weg dus dan klopt dit niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
Die verlegen/ introverte boerinnen, net zoals Janine van vorig jaar met die schapen, ging NET zo... die hebben een charmante extroverte man nodig die die muur eruit knalt bij ze. En vooral iemand die het gesprek op gang brengt en houdt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jonge blom denk ik zonder kidsquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
De hamvraag: wat zoekt Haico.
Rust? Ellen? Een vrouw met kind?Don't call me Shirley![]()
Introvert/extravert gaat meer over dat sociale interactie je energie kost/oplevert. Introverten kunnen prima sociaal zijn, maar hebben meer oplaadtijd nodig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
Die verlegen/ introverte boerinnen, net zoals Janine van vorig jaar met die schapen, ging NET zo... die hebben een charmante extroverte man nodig die die muur eruit knalt bij ze. En vooral iemand die het gesprek op gang brengt en houdt.
Bernice had überhaupt geen puf voor een gesprek met wie dan ook. Bijna sociaal angstig zelfs![]()
Ze zullen wel op Kopenhagen gevlogen zijn ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef derLudolf het volgende:
Hij wordt opgehaald in een auto met Deense kentekenplaat?
[..]
En gristelijk
Even Ubertje sturen naar Zweden
Haico redt voor mij wel een beetje het seizoenMja![]()
Hij denkt al aan kindjes smaken, die ouwe piraat!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik kijk wat minuten vertraagd
Bij Bernice gaat het over intuitie of cognitie gebruiken
Uiteindelijk lijkt het erop dat ze degene die te dichtbij kwam naar huis heeft gestuurd![]()
Wat ze nodig hebben is iets anders dan wat ze kiezen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stuurt Yorrick weg dus dan klopt dit niet.![]()
saai en nog saaierquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Precies. En die stuurt ze weg![]()
Voorzie geen boeiende gesprekken met die andere 2.Toematen lover![]()
Dat kan ook ja deze theoriequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:09 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik kijk wat minuten vertraagd
Bij Bernice gaat het over intuitie of cognitie gebruiken
Uiteindelijk lijkt het erop dat ze degene die te dichtbij kwam naar huis heeft gestuurd
Don't call me Shirley![]()
precies.. wordt anders een gezapige stille bedoelingquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:09 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat ze nodig hebben is iets anders dan wat ze kiezen.Toematen lover![]()
Bij dat ontbijt vorige week kon je de krekels horen sjielpen. Daar bracht Yorrick ook geen verandering in. Hij was misschien de meest spraakzame van de groep, maar is volgens mij niet iemand die anderen uit hun schulp weet te trekken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stuurt Yorrick weg dus dan klopt dit niet.![]()
Marlies is voor het eerst buiten Nederland.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jezus, wat ongemakkelijk bij Bernice. Zijn alle 3 geen praters maar een gesprek op gang houden moet toch wel lukken?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een echt spontane jongen schrijft niet naar een doodstil, thuiswonend, socially awkward meisje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Bij dat ontbijt vorige week kon je de krekels horen sjielpen. Daar bracht Yorrick ook geen verandering in. Hij was misschien de meest spraakzame van de groep, maar is volgens mij niet iemand die anderen uit hun schulp weet te trekken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja denk het ook!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef TAmaru het volgende:
Haico trok daar toch even verrassend naar Jasmijn toe zeg
Wendy moet toch evht weg denk ikDon't call me Shirley![]()
ja maar nu 3 introverte types bij elkaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, wat ongemakkelijk bij Bernice. Zijn alle 3 geen praters maar een gesprek op gang houden moet toch wel lukken?Toematen lover![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:12 schreef InstortendeSter het volgende:
Boerinnen die kunnen zuipen zijn t leukst.![]()
![]()
Toematen lover![]()
Hij is zelf volgens mij wel vrij conservatief en vindt wellicht vrouwen snel te mondig en zag misschien daarom iets in Bernice.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echt spontane jongen schrijft niet naar een doodstil, thuiswonend, socially awkward meisje.![]()
Kan ik dit ooit nog een keer vinden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat een wanhopige mensen allemaalOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
wanhoop ten top ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik dit ooit nog een keer vinden?
mooi tv
Toematen lover![]()
True. Maar praat dan desnoods over het weer om maar wat te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:12 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja maar nu 3 introverte types bij elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrouwen te mondig. URKED.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij is zelf volgens mij wel vrij conservatief en vindt wellicht vrouwen snel te mondig en zag misschien daarom iets in Bernice.
Ze zijn allemaal voor het eerst in het buitenland en hebben een roze bril door de zon en het landschap.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Al die verdrietige en wanhopige mensen.Hang er niet zoveel vanaf, het gaat je tegenvallen.
Ik zou soms willen dat ik dezelfde naïviteit en onschuld nog had.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor het eerst in het buitenland en hebben een roze bril door de zon en het landschap.![]()
Hij houdt niet van wanhopig, denk ik. Ben benieuwd naar de keuze.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
je zou weer een jaar of 7 willen zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou soms willen dat ik dezelfde naïviteit en onschuld nog had.Toematen lover
Forum Opties Forumhop: Hop naar: