SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Winners. Want kennelijk gebruik je de Engelse taal. Of gewoon verliezers.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:45 schreef vosss het volgende:
4 man uit pitlane. Hoe wordt de volgorde daar bepaalt?
Is dan de eerste waarvan bekend werd dattie uit de pit moest starten dat hij vooraan start? Of juist achteraan? Of in volgorde van kwalificatie?
#dtv
https://maxf1.net/en/starting-procedure/quote:36.2 32 minutes before the scheduled start of the formation lap, a warning signal will be given indicating that the end of the pit lane will be closed in two minutes.
30 minutes before the scheduled start of the formation lap the end of the pit lane will be closed and a second warning signal will be given. Any car which is still in the pit lane can start from the end of the pit lane provided it got there under its own power. If more than one car is affected, they must line up in the order in which they qualified. However, any car reaching the end of the pit lane after the five (5) minute signal must start behind any car already at the pit exit.
Ok thanks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
https://maxf1.net/en/starting-procedure/
Wel al uit 2014 blijkbaar maar ik neem aan dat daar niet veel veranderd is wat dat betreft.quote:
Regel is ongewijzigd trouwens:quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:56 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk niet. Nou weet ik alleen niet wat de volgorde van kwalificeren was voor die 4 man en in welke volgorde ze dus moeten staan als die regel ongewijzigd is.
Het is een Amerikaan hè, dadelijk pakt 'ie gewoon een M-16.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Geen t-shirts schieten door Logan, flopshow
Ja ik dacht al direct, F1 wil zeker geen dingen die op geweren lijken (meer) op de baan. Ze waren er sowieso al mee aan het klooien steeds, geen profs of goede variant gun zoals bij de Amerikaanse sportleagues.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan hè, dadelijk pakt 'ie gewoon een M-16.
Toto is backquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:40 schreef fietsie het volgende:
De Mercs staan weer mooi opgelijnd om elkaar van de baan te rammen dus.
Ook alleen maar omdat Sjors de achterste isquote:
4 uit de pits... damn.quote:
Ongetwijfeld. Heb het zelf alleen niet eerder gezien volgens mijquote:
Eens ! Heerlijk ook dat ik nu precies kan aangeven hoe lang mijn vrouw nog mag aanrommelen in de kamer..quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Zeer mooie op met countdown @:zipportal
thanksquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Zeer mooie op met countdown @:zipportal
Hij dreigde iemand lichamelijk te gaan mishandelen met zo'n Einhell batterij waar hij reclame voor maakt op Servus TV als ze het weer flikkenquote:
HAAS en AM. Proberen nieuwe updates uit en stonden toch al achteraan dus hebben niks te verliezen met setup veranderen. Beetje een hail mary als je t mij vraagt.quote:
Voornamelijk nieuwe setups. Zowel de Haas als Aston Martin hebben upgrades meegebracht die ze willen testen. En aan één training hadden ze niet genoeg, dus gebruiken ze de race om nieuwe setups (of te vergelijken met oude in het geval van Alonso) te testen.quote:
Stroll zeker.quote:
Ja, maar daar hebben ze niets aan veranderd.quote:
Context?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
"Hungary: Bottas took us all out"
Norris was het ook nog niet vergeten.
Ik vergeet nooit de herstart ernaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
En stroepwafelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
Of Russell die alles en iedereen inhaalde in de pits, naughty.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de herstart erna
[ afbeelding ]
Norris liet zijn memorial helm zien voor zijn 100e GP, waarop blijkbaar ook plek was ingeruimd voor dat moment.quote:
Had ik ook - gelukkig was ik ongeduldig en kom ik er net achterquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de hele dag al het idee dat de race om 22:00 is.
Tijdentopicquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Had ik ook - gelukkig was ik ongeduldig en kom ik er net achter
Hij heeft al bezoek van een koning en een prins gehad in 1 seizoenquote:
Met beide een countdown in de OPquote:
Agendaquote:
Kwam zijn vriendin niet ook uit de slums of Stevenage?quote:
Dat kan heel snel veranderenquote:
Daar zorgt Ferrari wel voor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan de Ferrari de Ferrari achter zich houden.
Dat kan beter. Heb wel eens een topic gehad waar meer notes dan posts warenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan beter. Heb wel eens een topic gehad waar meer notes dan posts waren
Ik sta weer met mijn kontje te shaken @vosssquote:
Get a roomquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik sta weer met mijn kontje te shaken @:vosss
Zo snel mogelijk voorbij gekke Russell lijkt me verstandigquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
Present
Hopelijk heeft Max niet teveel haast en wacht hij de eerste ronde af achter de Mercedessen.
Ik ga uiteindelijk voor
1 VER
2 SAI
3 NOR
Lijkt mij een gezellig podium
Juist niet, eerst even de drukte overleven in de eerste ronde, daarna er inderdaad zo snel mogelijk voorbij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk voorbij gekke Russell lijkt me verstandig
Het is geen Hendrix maar het kan er mee door.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel een prima vertolking van het volkslied
Amerikanen zijn er in 2 smaken: Super fit en Super fat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn dat Amerikanen? Ze zijn niet dik.
Ja voor de verandering geen rare hysterische versiequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel een prima vertolking van het volkslied
Hier ook.quote:
Bij mij ook idd.quote:
Hij loopt hier ook opeens vastquote:
Hier net ook, maar inmiddels weer voorbij.quote:
Geen last van, hier bij Viaplay.quote:
Als je een mooie, krachtige stem hebt is dit ook echt een geweldig volkslied om te zingen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit geeft me nog altijd kippenvel RIP Whitney.![]()
Alweer orkest kopie actquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Halfbakken poging om het beter te doen dan RieuGod. Zesje voor de moeite.
Elk rondje is andersquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Lewis Hamilton voelt zich hier helemaal als een vis in een vissenkom."
Uh, nagenoeg dood vanwege stress, dus?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi, Dennis hier. Op Viaplay geen problemen. Neem dus NU een abonnement!
Wolff kan niet rennen voorlopigquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Horner een wolff hebben lol met elkaar. Wat gebeurt hier?
Hier nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef _UserName_ het volgende:
Grand Prix Radio hapert ook overigens, als het nu gelijktijdig gaat is er niks aan de hand
Hier ook niet. Alles nu vlekkeloos.quote:
10 sec en boete ??quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Geldboete? Strafpunt? Gridstraf voor de volgende?
Wat zal het worden, u mag nu inzetten.
Is serieus zo. Als het uitloopt, loopt-ie op het eind vaak ook niet zo lekker meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef Nattekat het volgende:
F1TV koopt hun bandbreedte gewoon in voor de race
Ik zal niet de welbekende rpm postenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hoi jijquote:
Gelukkig maar!quote:
Toch lastig als ie vanuit de Pit startquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
50k waarvan de helft voorwaardelijkquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Die van 1 miljoen gaat zeker volgend weekend in?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
50k waarvan de helft voorwaardelijk
Boetes zijn verhoogd afgelopen weekquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
50k waarvan de helft voorwaardelijk
Allee!quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanuit België nog wel deze keer. Genot.
Gelukkig.. ik dachtal, hij zal er toch wel bij zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Iedereen kan stoppen met wachten op mij want ik ben er nu.
Ach Pa betaalt welquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toch lastig als ie vanuit de Pit start
En 1 miljoen boete!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjesFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Reprimandequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
F1TV troepquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Ehm, er is een probleem. De internationale stream met Viaplay troep commentaar loopt 20 seconden voor op de F1TV stream. Ik ben bang.
Komt zeker door die samenwerkingsdealquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Ehm, er is een probleem. De internationale stream met Viaplay troep commentaar loopt 20 seconden voor op de F1TV stream. Ik ben bang.
"Daddy, i got a fine againquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Dan ligt het niet aan mijn internet, wilde al naar 5G switchenquote:
Allard is er ook weer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Viaplay doet het hier prima
Hulde aan de ViaplayGoden
Hier ookquote:
Ik heb gewoon F1TV commentaarquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
F1TV internationaal werkt wel prima, maar dat heeft een klein probleempje dat je opgescheept zit met Sky of Viaplee
Niet de pits ingaan na warmup, hij moet vanuit de pits startenquote:
Maar geswitched danquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
F1TV internationaal werkt wel prima, maar dat heeft een klein probleempje dat je opgescheept zit met Sky of Viaplee
Ik kijk zeker weten met je mee op F1 TVquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Sally het volgende:
Zeg - kijken jullie eens niet allemaal tegelijk met ons op F1 TV mee
Die moest vanuit de Pits starten , maar gaat gewoon op de startgrid staanquote:
En iets met greet krout?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Norris beukt Charles eraf.
Lewis pakt de winst en knielt op het podium.
Dus jij zorgt voor de storing!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:01 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik kijk zeker weten met je mee op F1 TV![]()
Naar de grot gereden ipv de pitstraat. Ik neem toch aan dat dat gewoon een boete wordt. Sportieve straf zou ik raar vinden.quote:
Ik heb de super premium.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ook
Je moet gewoon de premium versie nemen
Reed hij maar naar een grotquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Naar de grot gereden ipv de pitstraat. Ik neem toch aan dat dat gewoon een boete wordt. Sportieve straf zou ik raar vinden.
Bedankt voor de tip ik bijt wel even door de zure Sky appel heen. Misschien wordt die nog zuurder na de startquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat Red Bull geheimen doorspelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Harry zit bij Merc op een stoeltje
Het gaat mij meer om Elbon en Vertappeh.. dat kunnen ze maar niet normaal uitspreken en kan ik niet omheen luisteren. Zoals zij commentaar geven lijkt het alsof ze voor een kleuterklas staan, totaal geen sportcommentaar of beleving ervan. Daarom 10x liever GPRquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je maar genoeg ervaring opdoet met het commentaar van ViaPlay merk je er niks meer van.
Afgezien van een domme opmerking, of de ongekende Perez is kut opmerkingen. Maar hee dat heeft Olav ook
Ik geloof dat GP hem dat op zijn hart heeft gedruktquote:
Er zal wel weer iets mis gaan, zoals altijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Perox het volgende:
Gaat dit hem dan eindelijk worden voor Lando?
VER hengelt 'm nog wel binnen. Race is nog lang.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Perox het volgende:
Gaat dit hem dan eindelijk worden voor Lando?
Je krijgt toch maar 5s, niets aan de hand.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef PirE het volgende:
Sjors was weer creatief met de track limits![]()
Leaving track, gaining advantagequote:
Yep.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Russell weer naast de baan ingehaald ?
Vetood.quote:
Lewis mag dat wel vakerquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Perox het volgende:
Gisteren mocht Lewis langs de baan inhalen, vandaag Russell under investigation voor zelfde bocht.
Hij verdient een schop.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:09 schreef Sally het volgende:
fuck perez.. je geeft het gewoon weg
he verdient ook nix beter
GP zit waarschijnlijk elke 10 seconden tegen Max te zeggenquote:
Die heeft geen zin in een directe confrontatie met HAM.quote:
Die sync ik altijd met de F1 intro, maar daarin haperde GPR al een keer of 4, dus dan heeft het al geen zin meer. Maar beter iets dan nietsquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Nattekat het volgende:
GPR is toch makkelijker te syncen voor de race begint
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je loopt echt totaal niet synchroon met de rest van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |