4 uit de pits... damn.quote:
Ongetwijfeld. Heb het zelf alleen niet eerder gezien volgens mijquote:
Eens ! Heerlijk ook dat ik nu precies kan aangeven hoe lang mijn vrouw nog mag aanrommelen in de kamer..quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Zeer mooie op met countdown @:zipportal
thanksquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Zeer mooie op met countdown @:zipportal
Hij dreigde iemand lichamelijk te gaan mishandelen met zo'n Einhell batterij waar hij reclame voor maakt op Servus TV als ze het weer flikkenquote:
HAAS en AM. Proberen nieuwe updates uit en stonden toch al achteraan dus hebben niks te verliezen met setup veranderen. Beetje een hail mary als je t mij vraagt.quote:
Voornamelijk nieuwe setups. Zowel de Haas als Aston Martin hebben upgrades meegebracht die ze willen testen. En aan één training hadden ze niet genoeg, dus gebruiken ze de race om nieuwe setups (of te vergelijken met oude in het geval van Alonso) te testen.quote:
Stroll zeker.quote:
Ja, maar daar hebben ze niets aan veranderd.quote:
Context?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
"Hungary: Bottas took us all out"
Norris was het ook nog niet vergeten.
Ik vergeet nooit de herstart ernaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
En stroepwafelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
Of Russell die alles en iedereen inhaalde in de pits, naughty.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de herstart erna
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |