Ja voor de verandering geen rare hysterische versiequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel een prima vertolking van het volkslied
Hier ook.quote:
Bij mij ook idd.quote:
Hij loopt hier ook opeens vastquote:
Hier net ook, maar inmiddels weer voorbij.quote:
Geen last van, hier bij Viaplay.quote:
Als je een mooie, krachtige stem hebt is dit ook echt een geweldig volkslied om te zingen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit geeft me nog altijd kippenvel RIP Whitney.![]()
Alweer orkest kopie actquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Halfbakken poging om het beter te doen dan RieuGod. Zesje voor de moeite.
Elk rondje is andersquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Lewis Hamilton voelt zich hier helemaal als een vis in een vissenkom."
Uh, nagenoeg dood vanwege stress, dus?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi, Dennis hier. Op Viaplay geen problemen. Neem dus NU een abonnement!
Wolff kan niet rennen voorlopigquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Horner een wolff hebben lol met elkaar. Wat gebeurt hier?
Hier nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef _UserName_ het volgende:
Grand Prix Radio hapert ook overigens, als het nu gelijktijdig gaat is er niks aan de hand
Hier ook niet. Alles nu vlekkeloos.quote:
10 sec en boete ??quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Geldboete? Strafpunt? Gridstraf voor de volgende?
Wat zal het worden, u mag nu inzetten.
Is serieus zo. Als het uitloopt, loopt-ie op het eind vaak ook niet zo lekker meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef Nattekat het volgende:
F1TV koopt hun bandbreedte gewoon in voor de race
Ik zal niet de welbekende rpm postenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hoi jijquote:
Gelukkig maar!quote:
Toch lastig als ie vanuit de Pit startquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
50k waarvan de helft voorwaardelijkquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Die van 1 miljoen gaat zeker volgend weekend in?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
50k waarvan de helft voorwaardelijk
Boetes zijn verhoogd afgelopen weekquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
50k waarvan de helft voorwaardelijk
Allee!quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanuit België nog wel deze keer. Genot.
Gelukkig.. ik dachtal, hij zal er toch wel bij zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Iedereen kan stoppen met wachten op mij want ik ben er nu.
Ach Pa betaalt welquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toch lastig als ie vanuit de Pit start
En 1 miljoen boete!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjesFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Reprimandequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
F1TV troepquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Ehm, er is een probleem. De internationale stream met Viaplay troep commentaar loopt 20 seconden voor op de F1TV stream. Ik ben bang.
Komt zeker door die samenwerkingsdealquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Ehm, er is een probleem. De internationale stream met Viaplay troep commentaar loopt 20 seconden voor op de F1TV stream. Ik ben bang.
"Daddy, i got a fine againquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Dan ligt het niet aan mijn internet, wilde al naar 5G switchenquote:
Allard is er ook weer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Viaplay doet het hier prima
Hulde aan de ViaplayGoden
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |