Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.quote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Jetten en D66 dan Timmermans en Groenlinks
Populisme.quote:Op zondag 5 november 2023 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
Timmermans heeft wel een groot gratis bier gehalte 😂
Wat denk jij wat er dan zowel veranderd? Welke (verwachte) veranderingen staan je niet aan?quote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.
Het gaat NSC worden denk ik, en dan heb je de keuze of dat met VVD en vrienden is of Groenlinks met vrienden.quote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.
Ik heb liever links midden kabinetquote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stukje inclusiequote:Op zondag 5 november 2023 22:22 schreef superniger het volgende:
Waarom een presentator met een brabo/limbo accent?
Yup, en nog doorzichtig ook.quote:
Dat pikt de achterban van GL sowieso niet. Die zijn vooral ergens op tegen, en het principe iets is beter dan niets hebben ze geen interesse in.quote:Op zondag 5 november 2023 22:24 schreef koos_vriendloos het volgende:
VVD en GL zie ik niet voor me omdat VVD de laatste jaren rechtser is geworden
quote:Op zondag 5 november 2023 22:22 schreef superniger het volgende:
Waarom een presentator met een brabo/limbo accent?
Ik zou niet weten met welke partijen ik dat zou willen. GL/PvdA vind ik op het moment echt waardeloos.quote:Op zondag 5 november 2023 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever links midden kabinet
Ik denk dat het bijna vast staat dat NSC in een kabinet komt. Middenpartij, dus kan met iedereen samen. Over links/progressief is alleen geen meerderheid volgens de peilingen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat NSC worden denk ik, en dan heb je de keuze of dat met VVD en vrienden is of Groenlinks met vrienden.
Dronken waarschijnlijkquote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef superniger het volgende:
Waar is Frits Wester als he hem nodig hebt.
Ik wil maar zeggen dat ik VVD en GL samen niet zie gebeuren. Wil je dan over links of over rechtsquote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijna vast staat dat NSC in een kabinet komt. Middenpartij, dus kan met iedereen samen. Over links/progressief is alleen geen meerderheid volgens de peilingen.
Ook als je kijkt naar de plannen zonder de poppetjes?quote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou niet weten met welke partijen ik dat zou willen. GL/PvdA vind ik op het moment echt waardeloos.
Ik ben voor een asielstop.quote:
Ja. PvdA/GL is meer groenlinks dan PvdA en dat vind ik allemaal wat overdreven.quote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook als je kijkt naar de plannen zonder de poppetjes?
Je kan ook op een andere persoon dan Timmermans stemmen en puur stemmen vanwege de standpunten.quote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrees voor veel jonge stemmers met een gymnasiumlinks achtergrond niet helaas.
Neequote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
Zouden deze 3 partijen straks niet de coalitie zijn?
Juist!quote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef Nexum het volgende:
Heel leuk hoor Timmermans dat we die last met z’n allen moeten dragen, maar als vrouwen ‘s nachts niet meer over straat durven omdat ze bang zijn seksueel geïntimideerd te worden, wie gaat die last dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |