Twee schermen genotquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga nou eens verder GP van Brazilië kijken
We vergeten niksquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze gozer trekt gewoon een oude wond open
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfsquote:Op zondag 5 november 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
En als Timmermans er iets over moet zeggen, zegt hij niet wat hij ervan vindt maar opent hij de aanval op de VVD.
Irritante vent. Zou het beter doen in de VS, lekker smear campaigns voeren
Dat kan pvda/gl stemmen kostenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef koos_vriendloos het volgende:
Timmermans is aan het voorsorteren voor een coalitie met NSC
Niks mis met D66. Alleen zou ik er niet op stemmenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfs
Liever Jetten en D66 dan Timmermans en Groenlinksquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfs
Ze werkten wel vanaf 2012 met de VVD samenquote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben geen andere keus. Of met NSC, of helemaal niet.
Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.quote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Jetten en D66 dan Timmermans en Groenlinks
Populisme.quote:Op zondag 5 november 2023 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
Timmermans heeft wel een groot gratis bier gehalte 😂
Wat denk jij wat er dan zowel veranderd? Welke (verwachte) veranderingen staan je niet aan?quote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.
Het gaat NSC worden denk ik, en dan heb je de keuze of dat met VVD en vrienden is of Groenlinks met vrienden.quote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever GL dan BBB. Dat is de afweging voor mij. Als NSC/VVD/GL geen meerderheid heeft, gaan we zeer waarschijnlijk een enorm rechts kabinet krijgen, en ik zie dat totaal niet zitten.
Ik heb liever links midden kabinetquote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stukje inclusiequote:Op zondag 5 november 2023 22:22 schreef superniger het volgende:
Waarom een presentator met een brabo/limbo accent?
Yup, en nog doorzichtig ook.quote:
Dat pikt de achterban van GL sowieso niet. Die zijn vooral ergens op tegen, en het principe iets is beter dan niets hebben ze geen interesse in.quote:Op zondag 5 november 2023 22:24 schreef koos_vriendloos het volgende:
VVD en GL zie ik niet voor me omdat VVD de laatste jaren rechtser is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |