Daarom zet ik nooit mijn eigen risico op standje maximaalquote:Op zondag 5 november 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, prima toch? Dan krijg je 9 maanden per jaar alles wat je nodig hebt voor noppes.
Ik snap dat hele 'ik ben zo vroeg door mijn eigen risico heen' echt niet als argument. Dat betekent dat je maar een heel klein deel van je zorg zelf hoeft te betalen.
Mja, je kan natuurlijk nooit alles uit je programma uit laten voeren. Het is altijd een wisselwerking waar dat geld dan vandaan komt en waar dat naartoe gaat.quote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook in zijn programma blijft de financiële paragraaf vaag en niet concreet.
Als je langer de tijd neemt voor iets kan een journalist ze veel gerichtere vragen stellen, zeker na van die oneliners. Een beetje journalist weet dat het om de vraag achter de vraag gaat.quote:Op zondag 5 november 2023 22:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het zijn gewoon karakterloze lijsttrekkers waarbij Omtzigt dan inhoudelijk sterk is.
Al geef je ze uren, dit is het.
Jouw oude partij Forum voor Democratie daargelaten bedoel jequote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat partijen zich onderscheiden daarop? Volgens mij is er geen enkele twijfel over dat ze het unaniem eens zijn over wat er moet gebeuren. Wappies daargelaten.
Deze gozer trekt gewoon een oude wond openquote:Op zondag 5 november 2023 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw oude partij Forum voor Democratie daargelaten bedoel je
Ga nou eens verder GP van Brazilië kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze gozer trekt gewoon een oude wond open
Er is gewoon op dit moment geen plek, daar moet iets aan gedaan worden ipv pleisters plakkenquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Een maximum stellen lost ook helemaal niks op. Je kan wel een getal noemen, maar als je jezelf iets oplegt, kom je jezelf altijd tegen.
Dat hebben we wel van vb de stikstof geleerd
Twee schermen genotquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga nou eens verder GP van Brazilië kijken
We vergeten niksquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze gozer trekt gewoon een oude wond open
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfsquote:Op zondag 5 november 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
En als Timmermans er iets over moet zeggen, zegt hij niet wat hij ervan vindt maar opent hij de aanval op de VVD.
Irritante vent. Zou het beter doen in de VS, lekker smear campaigns voeren
Dat kan pvda/gl stemmen kostenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef koos_vriendloos het volgende:
Timmermans is aan het voorsorteren voor een coalitie met NSC
Niks mis met D66. Alleen zou ik er niet op stemmenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfs
Liever Jetten en D66 dan Timmermans en Groenlinksquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn radicalere achterban vindt het prachtig. Maar zetels uit het midden gaat het niet opleveren, in het slechtste geval profiteert dat altijd vervelende D66 zelfs
Ze werkten wel vanaf 2012 met de VVD samenquote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben geen andere keus. Of met NSC, of helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |