Je kan zelf even terugspoelen en op max zetten mits je via f1tv kijkt.quote:
De druk van P3?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef butz0rs het volgende:
ham kan het toch niet waarmaken onder druk. Zijn beste tijd is geweest.
De binnenkant van mijn ogenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Geen interview met Max, wat onwerkelijk!![]()
Wat gaan we nu kijken?
<<< nog geen reactie van Max retour... Het bleef bij het deel van GP aan Maxquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:04 schreef Sally het volgende:
Hm. de boardradio op tv liet niet Max horen![]()
Even luisteren op Live Timing...
P9, zijn gebruikelijke positiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef PS. het volgende:
Oh, waar staat Perez trouwens? Ik let er niet eens meer op
Was idd oorverdovend stilquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan zelf even terugspoelen en op max zetten mits je via f1tv kijkt.
Hij gaf geen antwoord overigens.
Leg gewoon fatsoenlijke circuits neer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende: Heb ik al eens gezegd dat ik tracklimitgezeik haat?
Met heel veel grindbakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leg gewoon fatsoenlijke circuits neer.
Is een Canadeesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze interviewer klinkt Amerikaans
Ik ben op dit moment kreupelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die modjes?
Geitenneuker?quote:
Krijg je daar slaap van?quote:
Waar is dat precies op gebaseerd dan? Op de briljante races van RBR tijdens sprintweekends?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:06 schreef DX11 het volgende:
Vind dit wel een stuk leuker dan Max weer P1 nu zien we hem tenminste nog een paar rondjes inhalen voordat hij uit beeld verdwijnt de rest van de race.
Gevallen en nu een zere kniequote:
Hm, niet onaardig, wel jammer van Max maar die pakt de race wrs welquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef Sally het volgende:
Max
Lec
Ham (.......maar ik kan er niet omheen)
Ik hoop ergens Norris achter Max, maar.... resultaten van FP1 waren niet hoopgevend.trouwens!
quote:
Vanaf p6 winnen is een makkie vergeleken met de vanaf p15 en p10 winquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:09 schreef ZaZoe het volgende:
Max Zondag aan de bak, routineklus voor hem
Alsjeblieft. +1 aandacht voor jou.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis bedankt de crowdmooi om te zien. Grootheid!
Precies. Hoor je gewoon netjes te doen als publiek figuur afhankelijk van de klanten en kijkers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis bedankt het publiek weer.
Zo lekker normaal gebleven
Toen had hij duidelijk de snelste auto, nu niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanaf p6 winnen is een makkie vergeleken met de vanaf p15 en p10 win
Kampioenschappen zijn toch al binnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toen had hij duidelijk de snelste auto, nu niet.
Over een rondje misschien niet, maar in race trim zal de RBR wel weer leuk meedoen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zijn nog wat wiki stats te verbeteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kampioenschappen zijn toch al binnen
In een sprint weekend weet je dat nooit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over een rondje misschien niet, maar in race trim zal de RBR wel weer leuk meedoen, gok ik zo.
Zoals zijn eigen record van meeste overwinningen in 1 seizoenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zijn nog wat wiki stats te verbeteren.
Nog steeds de snelste autoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heeft Max al eens vanaf plek 6 gewonnen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zijn nog wat wiki stats te verbeteren.
Vanaf P15 zelfs.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft Max al eens vanaf plek 6 gewonnen?
Spa dit jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft Max al eens vanaf plek 6 gewonnen?
Nu jaaaa, het verschil was op dat moment 5 duizendsten sneller..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max was effectief al de snelste in de kwalificatie, die wint gewoon de race zolang ie niet op de een of andere manier van de baan wordt gerost
mede veroorzaakt door het foutje in bocht 1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu jaaaa, het verschil was op dat moment 5 duizendsten sneller..
wat leverde die overschrijding van de lijn op..![]()
![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dit circuit nog nooit iemand gewonnen die niet op de voorste rij stond.
Gedurende de gehele quali ging het niet van een leien dakje. Niet alleen deze runquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mede veroorzaakt door het foutje in bocht 1
Ze krijgen ook maar 1 trainingssessie. Misschien was de setup niet optimaal, wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gedurende de gehele quali ging het niet van een leien dakje. Niet alleen deze run
Maar de RB is altijd beter in racetrim, zeker dan de Ferrari.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu jaaaa, het verschil was op dat moment 5 duizendsten sneller..
wat leverde die overschrijding van de lijn op..![]()
![]()
[en wat mocht dus niet...?]
Max ziet toch zelf Perez voor hem rijden in de outlap dan had hij toch een paar seconden afstand kunnen nemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:33 schreef Sally het volgende:
Hm, analyse van Sam Collins in de nabeschouwing:
In de laatste bocht van de ronde van Max zat Perez er net voor (iig zo dicht bij dat Max nog wel last had van de vuile lucht [of iets van die strekking]).
"Foutje van het team" zegt Sam.
nee, Perez zat in de outlap en Max aan het einde van de FLquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:04 schreef DX11 het volgende:
[..]
Max ziet toch zelf Perez voor hem rijden in de outlap dan had hij toch een paar seconden afstand kunnen nemen?
Dit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, Perez zat in de outlap en Max aan het einde van de FL
Sam durft nooit meer iets negatiefs over Verstappen te zeggen na dat legendarische gesprek op Sky Sports in 2016.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:33 schreef Sally het volgende:
Hm, analyse van Sam Collins in de nabeschouwing:
In de laatste bocht van de ronde van Max zat Perez er net voor (iig zo dicht bij dat Max nog wel last had van de vuile lucht [of iets van die strekking]).
"Foutje van het team" zegt Sam.
En de mannen van Viaplay vonden het weer zeer matig van Perez.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens zien of Max in poging 2 vandaag wel goed gaat 🧐
Toch interessant: Perez nog geen tiende verwijderd van Max 😧
Is het toch ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de mannen van Viaplay vonden het weer zeer matig van Perez.
Gek he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens zien of Max in poging 2 vandaag wel goed gaat 🧐
Toch interessant: Perez nog geen tiende verwijderd van Max 😧
Dat zal ook wel gebeuren, Ferrari is Ferrari en Mercedes schijnt nogal een topsnelheid probleem te hebben.quote:
Mercedes schijnt (met de nieuwe vloer) een betere long run pace te hebben dan RedBull. Althans op basis van FP1.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren, Ferrari is Ferrari en Mercedes schijnt nogal een topsnelheid probleem te hebben.
Oh goed punt dat is wel dom ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, Perez zat in de outlap en Max aan het einde van de FL
Ik heb anders gehoord (Peter Windsor) of misschien niet goed geluisterd en ze missen nogal wat topsnelheid dus dan kan je nog wel een aardig rondje bij elkaar rijden maar op de rechte stukken ben je dan toch de lul.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes schijnt (met de nieuwe vloer) een betere long run pace te hebben dan RedBull. Althans op basis van FP1.
True….quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord (Peter Windsor) of misschien niet goed geluisterd en ze missen nogal wat topsnelheid dus dan kan je nog wel een aardig rondje bij elkaar rijden maar op de rechte stukken ben je dan toch de lul.
vraag me af wat er met die AM is gebeurd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren, Ferrari is Ferrari en Mercedes schijnt nogal een topsnelheid probleem te hebben.
Het lijkt er een beetje op dat Fallows wel wat info uit z'n RBR tijd heeft meegenomen maar dat is van de eerste ontwikkeling van de RB18 en alles wat ze erna geprobeerd hebben ter verbetering is niet gelukt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af wat er met die AM is gebeurd?
denk het wel, best tijdrovend om een eigen achterwielophanging te ontwerpen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat Fallows wel wat info uit z'n RBR tijd heeft meegenomen maar dat is van de eerste ontwikkeling van de RB18 en alles wat ze erna geprobeerd hebben ter verbetering is niet gelukt.
Al schijnt "zijn" auto er volgend jaar pas te staan, dus dan gaan we zien of hij er echt wat van kan.
Het is ook zo dat ze door het aankopen van de volledige Mercedes achterkant (motor, bak, achterwielophanging) wel gelimiteerd zijn in de mogelijkheden, geen idee of ze dat voor de 24 auto ook zo ingepland hebben.
Denk het ook dus zal waarschijnlijk pas voor de 26 auto zijn dat ze dat zelf doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk het wel, best tijdrovend om een eigen achterwielophanging te ontwerpen.
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat de auto van Alonso gedurende het seizoen steeds grotere bagger wordt waarmee hij dan wonderen verricht, terwijl zowel het gat met zijn teamgenoot als met de voorste rij maar groeit en groeit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat Fallows wel wat info uit z'n RBR tijd heeft meegenomen maar dat is van de eerste ontwikkeling van de RB18 en alles wat ze erna geprobeerd hebben ter verbetering is niet gelukt.
Al schijnt "zijn" auto er volgend jaar pas te staan, dus dan gaan we zien of hij er echt wat van kan.
Het is ook zo dat ze door het aankopen van de volledige Mercedes achterkant (motor, bak, achterwielophanging) wel gelimiteerd zijn in de mogelijkheden, geen idee of ze dat voor de 24 auto ook zo ingepland hebben.
Mercedes snapte hun eigen zeropod concept niet, vandaar dat ook zij op de Red Bull toer gaan en dus achter de feiten aanlopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aston Martin staat bekend op het kopiëren. Kijk eens naar de Roze Mercedes 2020. Pakten ff 1-2 op Turkije (kwali dan). Maar al kopieer je nog zo goed, je doorontwikkeling heb je dan niet omdat je alles heb gekopieerd dus je concept niet snapt. Dat is bij Mercedes misschien al anders
klopt. Heb die rondetijden gezien, maar ja, de Max-factor is dan nog niet meegerekendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
True….
Rondetijden van Russell en Hamilton zouden ruim onder die van Verstappen zitten gedurende FP1, maar vraag blijft natuurlijk ook wat de fuelload was en hoe snel de bandjes eraan gingen met die pace. Daarnaast is een conclusie trekken op basis van 1 oefensessie om een setup te vinden voor de Q en race erg lastig.
Stond nog geen tiende van Max dussehquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoezo is Perez op de 9e plek gekwalificeerd? Had hij zo'n goed rondje?
Er was iemand in Q2 die z'n tweede ronde verpestte, daardoor kon Perez per ongeluk door naar Q3 als tiende.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoezo is Perez op de 9e plek gekwalificeerd? Had hij zo'n goed rondje?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stond nog geen tiende van Max dusseh
Zijn tweede run was dus gewoon bijna een tiende langzamer dan Max' eerste run, dat is vrij matig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stond nog geen tiende van Max dusseh
Zondag:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zijn tweede run was dus gewoon bijna een tiende langzamer dan Max' eerste run, dat is vrij matig.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zondag:
1. VER
2. NOR (+18s)
2. PER (+20s) DotD
Zitten dan ook net met die verhuizing naar de nieuwe fabriek, en misschien is de windtunnel niet goed geconfigureerd ..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hee jij hier?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Progressie. Gisteren bedacht ik me 5 minuten voor de kwali dat ie bijna ging beginnen, nu 7
wel balen, want dan verliest ALO de strijd met HAMquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:21 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zitten dan ook net met die verhuizing naar de nieuwe fabriek, en misschien is de windtunnel niet goed geconfigureerd ..
Gekopieerd, maar niet doorontwikkeld. De andere team zitten niet stil qua ontwikkeling. AM lijkt eerder achteruit dan vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
You2quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef Sally het volgende:
(maar niet veel online, sta nog in de keuken te koken)
Veel plezier allen
Smakelijk zo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef Sally het volgende:
(maar niet veel online, sta nog in de keuken te koken)
Veel plezier allen
Max in galop!quote:
Gruwelijk heet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
AM had upgrade
Voorremmen werden veel te heet
Vandaar slecht resultaat
Nu al winterheaders? Jeetje.quote:
Op een sprint!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef -XOR- het volgende:
Chuckie zit er niet zo lekker bij dit weekend.
Max hield inquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat was er nou zo slecht aan Perez? 3,5 tiende van Max, als Max zo’n ongelofelijk wereldwonder is dan is dat toch net verkeerd Nelson en Melroy? 😠
Hield in?quote:
Jaquote:
Ohw zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Zijn sector 3 is zijn snelste sector
En hij reed nu groen
Om netjes binnen de lijntjes te kleuren
F1nancieel Dagblad?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Commentator zei "... zijnde" en niet het foute "als ... zijnde". Dit mag wel in de krant.
Was dat al ooit begonnen?quote:
Volgens mij zeggen diverse mensen hier al een tijdje dat die auto niet zo dominant is als met name door de Britse pers beweerd wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien is de Red Bull dan wel niet zo goed als we allemaal denken
Here we go again...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien is de Red Bull dan wel niet zo goed als we allemaal denken
Oh die indruk krijg ik niet zoals Perez altijd op het hakblok gelegd wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen diverse mensen hier al een tijdje dat die auto niet zo dominant is als met name door de Britse pers beweerd wordt.
Gras is groenquote:
Je bedoelt hij is snel genoeg?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef Zorro het volgende:
Ric is weer een lucky bastard met zijn 0.012 hoor
En wordt niks meegedaan, want impedingquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Commentator zei "... zijnde" en niet het foute "als ... zijnde". Dit mag wel in de krant.
Bij de buurman is het groenerquote:
We are checkingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc had hier wel een punt. Russell reed flink in de weg.
Hier ook nietquote:
Lucky? Hij dwingt het toch af met snelheid?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef Zorro het volgende:
Ric is weer een lucky bastard met zijn 0.012 hoor
Heb ff gemist dat dat al begonnen was?quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef daNpy het volgende:
De fia gaat weer achteraf de uitslag veranderen zie ik.
Max en Charles al het hele weekend binnen milliseconden van elkaar.
Met nootjes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
Een mooi moment om bier uit de koelkast te halen.
Toch niet weer Amstel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
o.a. Starflyer heeft er meerdere keren over gepost, om mezelf maar niet te noemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die indruk krijg ik niet zoals Perez altijd op het hakblok gelegd wordt.
Ik was positief hè.quote:
@vosss dit kan echt nietquote:
quote:
Met mayo? @Van_Poppelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
Die begint zo langzamerhand meer afstand van Bottas te nemen dan Hamilton ooit lukte.quote:
Zeker wel, volgend jaar niet meer, dan ga ik mijn bier ook maar uit Duitsland halen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch niet weer Amstel?
Oefenen voor vannachtquote:
Spinsprint?quote:
Goed om te horenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:47 schreef Jane het volgende:
[..]
o.a. Starflyer heeft er meerdere keren over gepost, om mezelf maar niet te noemen.
Leert niet echt van zijn fout van 2 weken terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reed gewoon weer tegen iemand aan
Volgens mij stond Lewis honderden punten boven Bottas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die begint zo langzamerhand meer afstand van Bottas te nemen dan Hamilton ooit lukte.
Amateurquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
"clean driver"quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Quelle surprisequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leert niet echt van zijn fout van 2 weken terug
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij stond Lewis honderden punten boven Bottas.
"Everytime we touch..."quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leert niet echt van zijn fout van 2 weken terug
Misschien wel duizend.quote:
Lewis gets a feelingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Everytime we touch..."
I got this feeling……quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Everytime we touch..."
Ik wilde net een post maken dat ik daar dus totaal geen zin in heb.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh weer een Lewis-discussie.
Leuk
Die vond ik ook leukquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
Charlie board radio GENOT: And penalty for Mr. Russell, thank you!
Hij is weer de klos. Altijd hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk
Gelukkig geen Total Touchquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Everytime we touch..."
Altijd mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk
Het is al begonnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wilde net een post maken dat ik daar dus totaal geen zin in heb.
Ga even wikipedia checken van die seizoenen checkenquote:
Neh, iedereen weet dat Lewis duizenden punten meer heeft dan Bottas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga even wikipedia checken van die seizoenen checken
Ja ben wat aan de late kant, ik laat het er maar bijquote:
Vanavond mag je nog flink aan de bak in VBLquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ben wat aan de late kant, ik laat het er maar bij
Maar altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef Weltschmerz het volgende:
No further investigation voor...... Lewis Hamilton.
Holy shit.quote:
Chevy zal er wel bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wilde net een post maken dat ik daar dus totaal geen zin in heb.
Ik verwacht een warm bad, de weekenden zijn altijd gezellig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond mag je nog flink aan de bak in VBL
Dus begrijpelijk.
Nando: KARMAquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Russell niet een rondje kan doen.
Santiago zorgt wel voor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een warm bad, de weekenden zijn altijd gezellig!
Als jij je gedraagt vanavond is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond mag je nog flink aan de bak in VBL
Dus begrijpelijk.
Dit is een persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij je gedraagt vanavond is er niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |