Je kan zelf even terugspoelen en op max zetten mits je via f1tv kijkt.quote:
De druk van P3?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef butz0rs het volgende:
ham kan het toch niet waarmaken onder druk. Zijn beste tijd is geweest.
De binnenkant van mijn ogenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Geen interview met Max, wat onwerkelijk!![]()
Wat gaan we nu kijken?
<<< nog geen reactie van Max retour... Het bleef bij het deel van GP aan Maxquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:04 schreef Sally het volgende:
Hm. de boardradio op tv liet niet Max horen![]()
Even luisteren op Live Timing...
P9, zijn gebruikelijke positiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef PS. het volgende:
Oh, waar staat Perez trouwens? Ik let er niet eens meer op
Was idd oorverdovend stilquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan zelf even terugspoelen en op max zetten mits je via f1tv kijkt.
Hij gaf geen antwoord overigens.
Leg gewoon fatsoenlijke circuits neer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende: Heb ik al eens gezegd dat ik tracklimitgezeik haat?
Met heel veel grindbakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leg gewoon fatsoenlijke circuits neer.
Is een Canadeesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze interviewer klinkt Amerikaans
Ik ben op dit moment kreupelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die modjes?
Geitenneuker?quote:
Krijg je daar slaap van?quote:
Waar is dat precies op gebaseerd dan? Op de briljante races van RBR tijdens sprintweekends?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:06 schreef DX11 het volgende:
Vind dit wel een stuk leuker dan Max weer P1 nu zien we hem tenminste nog een paar rondjes inhalen voordat hij uit beeld verdwijnt de rest van de race.
Gevallen en nu een zere kniequote:
Hm, niet onaardig, wel jammer van Max maar die pakt de race wrs welquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef Sally het volgende:
Max
Lec
Ham (.......maar ik kan er niet omheen)
Ik hoop ergens Norris achter Max, maar.... resultaten van FP1 waren niet hoopgevend.trouwens!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |