Omdat ik de huidige regering van Israel niet vind uitblinken in rationaliteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom niet?
die jongens die nu naar huis mogen zijn vanavond allemaal dronken en hebben morgen een beest van een kater
als je overmorgen wilt aanvallen dan is dat een hele rare move
nou hopen dat de hoop van de familie uitkomtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:48 schreef Snikkelbeer het volgende:
'Gegijzelde Ofir (18) tot Nederlander gemaakt om druk op te voeren'
https://nos.nl/collectie/(...)om-druk-op-te-voeren
hebben ze ergens iets gedaan wat je niet verwachtte?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik de huidige regering van Israel niet vind uitblinken in rationaliteit.
Ik verwacht crisisberaad in de Hamas top op dit moment... Zweet overalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:48 schreef Snikkelbeer het volgende:
'Gegijzelde Ofir (18) tot Nederlander gemaakt om druk op te voeren'
https://nos.nl/collectie/(...)om-druk-op-te-voeren
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hopen dat de hoop van de familie ieder zinnig mens uitkomt
Ja. 7 oktober was nogal een faal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hebben ze ergens iets gedaan wat je niet verwachtte?
Zekers ze zijn blij dat er een groep vecht voor hun vrijheid. Dat leidt tot meer repressie en we weten waar dat toe leidtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja Hamas geeft Israel het excuus dat ze nodig hebben om die mensen steeds verder af te knijpen maar ipv daar moeilijk over te doen staan ze te juichen als er bewusteloze gevangengemaakte tienermeisjes door de straten worden geparadeerd
dan doe je het ook een beetje zelf hoor
Ja. Er zijn slechtere redenen om NLer te worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hopen dat de hoop van de familie uitkomt
nou ja die familie is wanhopig natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik verwacht crisisberaad in de Hamas top op dit moment... Zweet overalvan die zweetbaarden iew
Superhandig dat deze informatie op straat is komen te liggen dan want Hamas leest vast geen nieuwsquote:Het CIDI zegt tegen de NOS dat de familie inderdaad deze procedure in gang heeft gezet. "Zij verwachten dat Hamas gegijzelden met een dubbele nationaliteit zal vrijlaten en dat hij daarbij zit."
Wel bijzonder dit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Er zijn slechtere redenen om NLer te worden.
Alle kleine beetjes helpen, misschien zijn ze aan het onderhandelen om de buitenlanders eerst vrij te krijgen, dan begrijp ik deze stap wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik verwacht crisisberaad in de Hamas top op dit moment... Zweet overalvan die zweetbaarden iew
ja nee ok... sorry... ik maakte er een grapje van omdat ik denk dat we gewoon afgerond nul in de weegschaal leggen in dit conflict, het is super kut en ik wilde het absoluut niet grappig maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die familie is wanhopig natuurlijk
dat heeft niets met ratio of logica te maken, ze dachten dat ze veilig zaten en zijn daardoor wat laks geworden en/of de vijand is wat slimmer geweest dit keerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. 7 oktober was nogal een faal.
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja nee ok... sorry... ik maakte er een grapje van omdat ik denk dat we gewoon afgerond nul in de weegschaal leggen in dit conflict, het is super kut en ik wilde het absoluut niet grappig maken.
excuus
Kan nog dagen zo niet weken zo door gaan die 'we gaan bijna invallen' scenarios volgens mij.quote:
Je mag gewoon anti Israël zijn en alsnog genieten van alle westerse geneugten hoor !quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:50 schreef Rupibma het volgende:
Men, ik wil echt compleet pro Palestijn en anti Israel zijn, maar dan moet ik Disney annuleren, mc donalds, starbucks, coca cola etc skippen. Ook Estee Lauder, La roche possay mac.
Ga ik voor idealen of gemak.
Jeetje
Moest er toch weer eens van komen, de vorige was alweer zo lang geleden..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:58 schreef byah het volgende:
[..]
Here we go, we gaan al freewheelend een groot conflict inwandelen met z'n allen
Dat doen al die pro-Palestina-activisten ook. Met de telefoon met Israëlische technologie, op Nikes, in Adidas-trainingspakken, westerse coupe, even langs de KFC.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag gewoon anti Israël zijn en alsnog genieten van alle westerse geneugten hoor !
Vind het wel vreemd dat ze het telkens blijven uitstellenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan nog dagen zo niet weken zo door gaan die 'we gaan bijna invallen' scenarios volgens mij.
Wie zegt dat ze het telkens uitstellen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat ze het telkens blijven uitstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |