Slagveld in Duitslandquote:Meer dan 170 arrestaties bij pro-Palestijns protest in Berlijn
Bij een pro-Palestijnse demonstratie in de Duitse hoofdstad Berlijn zijn gisteravond 174 mensen opgepakt en 65 politieagenten gewond geraakt, meldt een politiewoordvoerder aan de krant Tagesspiegel. Agenten werden onder meer bekogeld met stenen en brandende vloeistoffen.
In Neukölln liep het uit op urenlange rellen. Barricades werden in brand gestoken en de politie gebruikte waterkanonnen en pepperspray. De situatie was na middernacht weer onder controle, meldt de Duitse politie.
Ondanks een demonstratieverbod voor pro-Palestijnse protesten kwamen ook in Berlijn op meerdere plaatsen mensen bij elkaar om hun steun te betuigen. Burgemeester Kai Wegner wil vandaag een verklaring afleggen over de situatie in Berlijn en daarbij uitspreken dat de politiek zich volledig inzet voor de Joodse gemeenschap.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ah-raket-arrestaties
"Extinction Rebellion is tegen elke vorm van onderdrukking, onafhankelijk van de vorm die het aanneemt".quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"Extinction Rebellion is tegen elke vorm van onderdrukking, onafhankelijk van de vorm die het aanneemt",
Het projecteren van een vlag op een mast is strafbaar? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oppakken en voor de rechter flikkeren. Net als die erasmusbrugprojecteuren.
Als die club zich nou gewoon bezig houdt met het klimaat in plaats van politiek... Jezus wat dom.quote:
Hun leven is natuurlijk sowieso een lotterij nu in Gaza, overal zou een bom kunnen vallen, laatste dagen ook veel bommen op Khan Younis en Rafah, juist de steden in het zuiden van Gaza.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
Als ik een Palestijn was, zou ik nu flink zenuwachtig worden![]()
[ twitter ]
Dan zijn we in Nederland toch (nog) wel een baken van rust als een tiental overgebleven kansloze demonstranten een tikje op de rug kregen gisteren.quote:
Ja, ik geloof wel dat de "stokken" ook deels "aangeleverd" worden, helaas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk ook dat kinderen die stokken meekrijgen vanuit huis. Ik kom uit een extreem witte gemeenschap. We hadden wat indo's, waaronder ons gezin, één hindoestaans en één Antilliaans gezien en dat was het wel zo'n beetje. Toen we eind jaren '80 ineens een influx van Iraanse vluchtelingen kregen, hoorde je hele rare dingen uit bepaalde witte kindermondjes komen.
Ander voorbeeld: in deze wijk wonen heel veel Turken. De vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen waren vaak Turks van afkomst. Gewoon kinderen, nooit veel rare dingen, maar één incidentje viel mij toen al op. Wij stonden op het punt om naar de McDonald's te gaan toen het beste vriendje van jongste zoon aan kwam lopen met zijn moeder.
Mijn zoon: "Oooh mag Ömer (fictieve naam) mee?"
Ik (tegen moeder): "We gaan naar de Mac voor een ijsje. Mag hij mee?"
Moeder: "Ja tuurlijk!"
Ömer (jaar of 5, 6): "Maar mama! Op tv zeiden ze dat we dan Iesraa-iel geld gaven!"
Moeder (wat gegeneerd): "Uh ja nee laat maar, mag wel hoor!"
Zo'n jochie van die leeftijd heeft dus al gehoord van dit soort dingen. Op de knikker-soms-nog-ongelukjes-leeftijd heeft hij al in zijn hoofdje dat Israël slecht is en geen geld mag krijgen via de grote boze westerse Mac. Of zo
Ja, best opmerkelijk. In Duitsland, België, Frankrijk en het VK gaat het er nu soms hard aan toe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zijn we in Nederland toch (nog) wel een baken van rust als een tiental overgebleven kansloze demonstranten een tikje op de rug kregen gisteren.
Nee, volgens mij is dit de eerste keer dat dit filmpje hier is gedeeld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Werkperd het volgende:
Heb jullie deze al gezien? Piers Morgan wordt letterlijk afgemaakt door Bassem Youssef. Hij heeft de waarheid ook nog eens op een sarcastische manier weten over te brengen waarbij veel mensen wakker geworden zijn. Binnen dag al 11 miljoen views en gaat hard rond:
Dat had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, denk ik. Maar blijkbaar is het toch echt weer eens een schreeuwende (of zelfs agressieve) minderheid die de algehele sfeer bepaalt want:
[ link | afbeelding ]
Gisteren 1 minuut gekeken, was grappig en mooi met dat westerse dubbele moraal. Alleen dat dubbel moraal kan je ook over veel Moslims zeggen en dan is het ineens niet meer zo grappigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Werkperd het volgende:
Heb jullie deze al gezien? Piers Morgan wordt letterlijk afgemaakt door Bassem Youssef. Hij heeft de waarheid ook nog eens op een sarcastische manier weten over te brengen waarbij veel mensen wakker geworden zijn. Binnen dag al 11 miljoen views en gaat hard rond:
Daar zijn de problemen met extremisten en achtergestelde gebieden ook wel veel groter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, best opmerkelijk. In Duitsland, België, Frankrijk en het VK gaat het er nu soms hard aan toe.
Ik zou zeggen neem je tijd (half uurtje) want het is een mooi debat, zonder agressie of scheldwoorden. Bassem heeft hele goede punten gemaakt. De reacties onder het filmpje, een mix van allerlei soorten mensen vanuit de hele wereld, doen mijn hoop in mensheid weer herstellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:51 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dit de eerste keer dat dit filmpje hier is gedeeld.
Ze zijn sarcastisch he, dit is al tenminste 10 keer gedeeld en discussie over geweest.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem je tijd (half uurtje) want het is een mooi debat, zonder agressie of scheldwoorden. Bassem heeft hele goede punten gemaakt. De reacties onder het filmpje, een mix van allerlei soorten mensen vanuit de hele wereld, doen mijn hoop in mensheid weer herstellen.
Nou het filmpje heeft dus niet iedereen bereikt, zie reacties boven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn sarcastisch he, dit is al tenminste 10 keer gedeeld en discussie over geweest.
Was wel voor het bombardement op het ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:52 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht!
Gezien de schreeuwende massas op social media, dat maar 8% voor palestijnen zijn laat maar weer eens zien hoe aanwezig de schreeuwende minderheid is.
Hoeveel ruimte die schreeuwende minderheid ook krijgt.
Jij was die gast die met gezond verstand zei dat de 260 festivalgangers door spervuur van Israël om het leven waren gekomen toch? Die gozer, met dat gezonde verstand?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van hoor. Je hoeft overigens ook niet direct te reageren op mij. Ik weet dat er meer gasten het forum bezoeken dan users die leugens plaatsen. Het is dus altijd mooi om op die leugens te reageren zodat een gast zijn gezond verstand kan gebruiken om een objectieve oordeel te geven.
Je snapt het woord sarcasme niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou het filmpje heeft dus niet iedereen bereikt, zie reacties boven.
Lijkt me goed dat we het blijven delen.
Mvg.
Je bent hier gisteren de hele dag niet geweest zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem je tijd (half uurtje) want het is een mooi debat, zonder agressie of scheldwoorden. Bassem heeft hele goede punten gemaakt. De reacties onder het filmpje, een mix van allerlei soorten mensen vanuit de hele wereld, doen mijn hoop in mensheid weer herstellen.
Dat is dan al zijn 5e of 6e uitglijder deze week.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:00 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je bent hier gisteren de hele dag niet geweest zeker.
Snap ik wel, nadat je de avond ervoor zo leegliep over de zogenaamde aanval van Israël op het ziekenhuis en al snel bleek dat je gruwelijk fout zat.
Hij wordt niet 'letterlijk afgemaakt'. Mensen op dat muziekfeest en in die huizen zijn 'letterlijk afgemaakt'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Werkperd het volgende:
Oh, ik dacht dat je oprecht een eerlijk persoon was en het filmpje niet had gezien. Aap komt uit de mouw nu dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:00 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je bent hier gisteren de hele dag niet geweest zeker.
Snap ik wel, nadat je de avond ervoor zo leegliep over de zogenaamde aanval van Israël op het ziekenhuis en al snel bleek dat je gruwelijk fout zat.
Die Pierce zag er als een schoolboy uit man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij wordt niet 'letterlijk afgemaakt'. Mensen op dat muziekfeest en in die huizen zijn 'letterlijk afgemaakt'.
Zo objectief ben je dus ook weer nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je oprecht een eerlijk persoon was en het filmpje niet had gezien. Aap komt uit de mouw nu dus.
Gruwelijk fout? Ik vind het nog steeds volkomen debiel dat er wordt beweert dat de bomaanval niet door Israël is verricht.
Je vergeet een lik van de hond in je afsluitingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Ik ga dat filmpje van die cabaretier ook even delen op facebook
Gr Ria en de kids
Oprecht de vraag heb je ook de tijd genomen om van een derde partij een analyse te zien? IDF niet geloven kan ik nog begrijpen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je oprecht een eerlijk persoon was en het filmpje niet had gezien. Aap komt uit de mouw nu dus.
Gruwelijk fout? Ik vind het nog steeds volkomen debiel dat er wordt beweert dat de bomaanval niet door Israël is verricht.
Zo zie je maar dat iedereen er het zijne uithaalt, had niet het idee dat Morgan hier afgemaakt wordt, wel goed dat hij deze man uitnodigt voor een gesprek, die zelf ook niet zo goed kan luisteren zo blijkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij wordt niet 'letterlijk afgemaakt'. Mensen op dat muziekfeest en in die huizen zijn 'letterlijk afgemaakt'.
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Pierce zag er als een schoolboy uit man.Ik had niet graag in zijn schoenen gestaan.
²
Als je je 'nieuws' alleen maar uit je eigen internetbubbel haalt, snap ik dat je alle (objectieve) analyses en het bewijsmateriaal misschien hebt gemist. Geeft niet (eigenlijk wel), maar ik raad je aan om dat eerst te bekijken voordat je zo stellig bullshit verkondigt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zo die Fransen laten er geen gras over groeien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
https://nos.nl/artikel/24(...)e-spanningen-en-haat
Laat Co hier buitenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.
Hem werd echt aan alle kanten een spiegel voorgehouden. Hij kon niet meer vluchten van zijn duidelijke dubbele maat. Met als resultaat een schoolboy met het gezicht van een oorwurm. Alsof ie een stuk oude truffel in zijn mond heeft. Onfris en zurig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.
Die ga ik even checken thanks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprecht de vraag heb je ook de tijd genomen om van een derde partij een analyse te zien? IDF niet geloven kan ik nog begrijpen.
Hier Nieuwsuur gisteren (9 minuten), Nieuwsuur staat er om bekend dat ze juist kritisch kunnen zijn.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-al-ahli-ziekenhuis
Weg met deze haatheks. Goed bezig Frankrijk. 🇫🇷quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
Dat komt omdat je door je blinde haat voor Israël en je onvoorwaardelijke liefde voor Hamas alle werkelijkheid negeert.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat er maar vele mogen volgen. Hier is geen plaats voor haatdragende mensen die alleen maar leugens en desinformatie verspreiden terwijl ze van de geneugten van een visa genieten hier in het Westen. Deporteren die elementen van pure haat - zij verdienen geen plek hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
Nou, ik geloof oprecht dat hij geen liefde voor Hamas voelt hoor, ook niet voor de Palestijnen overigens, maar voor de rest sla je de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat komt omdat je door je blinde haat voor Israël en je onvoorwaardelijke liefde voor Hamas alle werkelijkheid negeert.
Het zijn natuurlijk voornamelijk links en/of progressieve partijen. In die kringen heeft men natuurlijk veel Palestijnse sympathieën en een diepe wrok jegens het bestaan van Israël. Daar zal zeker het nodige antisemitisme een rol spelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inmiddels heeft het antisemitisme al 32 zetels in onze politiek doordat DENK, Bij1, SP, D'66, FvD, Volt en PvdD zich uitspraken tegen de motie Stoffer 'het recht op zelfverdediging van Israel'.
Jawel, dat heeft het wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Het recht op zelfverdediging van Israël heeft dan ook geen ene fuck te maken met 'de huizen van anderen plat bombarderen'. Zeker niet als je kijkt hoe wij (naar mijn mening zeer degelijk en nuchter, proportionaliteit als voorwaarde) zelfverdediging gedefinieerd hebben in onze rechtstaat. Hartstikke logisch dat Nederlandse politieke partijen niet in dat 'zelfverdediging' narratief mee gaan.
https://www.omroepbrabant(...)ouw-18-vrijgesproken
Als dit meisje later het huis/gezin van haar aanvaller gebombardeerd of iets aangedaan zou hebben zou het terecht geen zelfverdediging meer zijn geweest.
Ik had dit gisteravond ook bekeken. Maar waar vind je dat er sprake is van een dubbele moraal?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren 1 minuut gekeken, was grappig en mooi met dat westerse dubbele moraal. Alleen dat dubbel moraal kan je ook over veel Moslims zeggen en dan is het ineens niet meer zo grappig
Broer, als je een goed stuk kwaliteits sucuk hebt eet je die toch ook elke dag joh.quote:
Geen liefde voor de Palestijnen maar intense haat voor Israël - dan is het toch per definitie een Hamas aanhanger?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou, ik geloof oprecht dat hij geen liefde voor Hamas voelt hoor, ook niet voor de Palestijnen overigens, maar voor de rest sla je de spijker op zijn kop
Ik ben een vrouw, zemmel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Broer, als je een goed stuk kwaliteits sucuk hebt eet je die toch ook elke dag joh.²
Oh, oeps.quote:
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!quote:
Zo kan je ze ook noemen, maar er is gewoon een goed gedefinieerde term voor dat soort extremistenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen liefde voor de Palestijnen maar intense haat voor Israël - dan is het toch per definitie een Hamas aanhanger?
Beetje sarcastisch welquote:
Is dit die documentaire over die landmeetkundige op Vlieland?quote:
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, dan was dit dus de 21e keer. Dan is het in ieder geval een interessant filmpje.
Komend van een man die bekend staat om zijn smiley, prima hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!²
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raketquote:Steeds meer burgeronderzoekers neigen naar dezelfde conclusie als de westerse inlichtingendiensten: de explosie in het Al-Ahli Baptist ziekenhuis in Gaza is zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een afzwaaiende raket van Hamas.
godverdommequote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben.
Vergeet de 12 whataboutisms niet. Top van de top.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raket
Oh kom op, er worden betere gemaakt hierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
godverdomme![]()
Je eerste echt leuke grap
Oefquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!²
Tja, het kwaad is nu al geschied. De voorpagina's stonden urenlang vol met de beschuldigingen aan het adres van Israël en lang niet iedereen zal die rectificaties meer zien. En dat was natuurlijk ook de bedoeling. Reken er maar op dat er flink wat high fives zullen worden gegeven op de redacties van bepaalde media outlets.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raket
Oplossingen zijn dan ook moeilijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.
Dit is voor mij nog wel het meest interessante. Als je als Hamas zeker weet dat het om een JBAM gaat - dan ga je toch nu op tv alle shrapnel laten zien die daar gevonden zou zijn?quote:Bewijs van de Palestijnen dat het om een Israëlisch explosief gaat, is niet geleverd.
Hoe dan ook de schuld van Israel en de zemmelsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laten we hopen dat ze vandaag die weg provisorisch gemaakt krijgen en er morgen hulpgoederen Gaza in mogen.
En laten we vooral hopen dat dit allemaal terecht komt bij de juiste mensen.
Benieuwd of er dan ook buitenlanders Gaza verlaten.
Burn !quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet door hemquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh kom op, er worden betere gemaakt hier
Die kans is helaas erg klein.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laten we hopen dat ze vandaag die weg provisorisch gemaakt krijgen en er morgen hulpgoederen Gaza in mogen.
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Exact. Er wordt bij gebrek aan echt bewijs zelfs niet eens moeite gedaan om dingen in scene te zetten. Wat mij de indruk geeft dat zelfs Hamas doorheeft dat het geen zin heeft deze leugen door te zetten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dit is voor mij nog wel het meest interessante. Als je als Hamas zeker weet dat het om een JBAM gaat - dan ga je toch nu op tv alle shrapnel laten zien die daar gevonden zou zijn?
Mja die livestreams. Ik voel me dan echt zo'n ramptoerist. Het is bizar hoe goed we dit vanuit onze veilige, luie stoel kunnen volgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.
En livestream erbij. Graag.
Dus? Hij leeft nog, dus is hij niet letterlijk afgemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Pierce zag er als een schoolboy uit man.Ik had niet graag in zijn schoenen gestaan.
²
'For we are legion'quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Isroël doet dit slim. Ze proberen de volledige aandacht op Hamas te leggen. Op deze manier krijgen ze wereldwijd goodwill. Maar helaas voor ze. Voor het eerst in de geschiedenis zitten ze niet alleen aan de mediatouwtjes. Social media sloopt hun voorheen altijd werkende plan. En ik moet zeggen, het geeft me een optimaal gevoel in de lendenen.
Dus ik zeg in koor:
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel
Pakt de dief een stuk grond af dan is het hem die ik bel!²
Livestream van de inspectie van de lading van Al die trucks ja.. AK-47’s en TNT zijn geen humanitaire hulp bijv.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.
En livestream erbij. Graag.
Dat hoop ik uiteraard ook, maar dat staat los van de mogelijke hulpgoederen die Gaza in gaan. Max 20 vrachtwagens waren het toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.
Vies en erg naar idee wel, die gegijzelden worden daar vastgehouden en waarschijnlijk nog veel erger en overal staan ze met Palestijnse vlaggetjes te zwaaien, niemand van Palestijnse fanclub heeft het over hen, toch een beetje het failliet der menselijkheid en waardigheid.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies hoeveel, maar dit vond ik ook wel frappantquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook, maar dat staat los van de mogelijke hulpgoederen die Gaza in gaan. Max 20 vrachtwagens waren het toch?
Wat is er frappant aan? Je kan raketten sowieso jaren opslaan. Eten en medicijnen zijn een stuk lastiger in grote aantallen te 'hoarden'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel, maar dit vond ik ook wel frappant
[ afbeelding ]
Dat klopt, overgenomen vanuit Amerika.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze juist door op te roepen ook de misdaden vanuit Israel te benoemen lijkt me. UvA is ook niet de enige uni waar dit speelt trouwens.
Je spoiler is stuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:37 schreef Zoddie het volgende:
Zat FAUDA seizoen 1 af te kijken gisteren en de motief van de groote aanslag die de palestijnen aan het voorbereiden waren viel me nogal op met hoe deze situatie nu is.
Spoiler voor diegenen die nog willen kijken:
Misschien zijn die raketten wel van het drugsgeld van Hamas aangeschaft?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is in Gaza aan alles gebrek behalve aan raketten en wapentuig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Livestream van de inspectie van de lading van Al die trucks ja.. AK-47’s en TNT zijn geen humanitaire hulp bijv.
Dat is natuurlijk bizar ja. Maar ze hebben daar echt jaren zitten produceren voor een situatie als deze.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog geen gebrek aan gewoon tuig, helaas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is in Gaza aan alles gebrek behalve aan raketten en wapentuig.
Wat een goedkope populistische onzin geklets.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interessant. Wat ik Interessant vind ook is de stilte vanaf de andere zijde die niet komen met tegenbewijs.quote:
Jij moet echt leren wensdenken en feiten van elkaar te scheiden, sorry.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bewijs van de Israëlische bom bedoel je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Interessant. Wat ik Interessant vind ook is de stilte vanaf de andere zijde die niet komen met tegenbewijs.
Vanaf Hamas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewijs van de Israëlische bom bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |