Zo objectief ben je dus ook weer nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je oprecht een eerlijk persoon was en het filmpje niet had gezien. Aap komt uit de mouw nu dus.
Gruwelijk fout? Ik vind het nog steeds volkomen debiel dat er wordt beweert dat de bomaanval niet door Israël is verricht.
Je vergeet een lik van de hond in je afsluitingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Ik ga dat filmpje van die cabaretier ook even delen op facebook
Gr Ria en de kids
Oprecht de vraag heb je ook de tijd genomen om van een derde partij een analyse te zien? IDF niet geloven kan ik nog begrijpen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je oprecht een eerlijk persoon was en het filmpje niet had gezien. Aap komt uit de mouw nu dus.
Gruwelijk fout? Ik vind het nog steeds volkomen debiel dat er wordt beweert dat de bomaanval niet door Israël is verricht.
Zo zie je maar dat iedereen er het zijne uithaalt, had niet het idee dat Morgan hier afgemaakt wordt, wel goed dat hij deze man uitnodigt voor een gesprek, die zelf ook niet zo goed kan luisteren zo blijkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij wordt niet 'letterlijk afgemaakt'. Mensen op dat muziekfeest en in die huizen zijn 'letterlijk afgemaakt'.
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Pierce zag er als een schoolboy uit man.Ik had niet graag in zijn schoenen gestaan.
²
Als je je 'nieuws' alleen maar uit je eigen internetbubbel haalt, snap ik dat je alle (objectieve) analyses en het bewijsmateriaal misschien hebt gemist. Geeft niet (eigenlijk wel), maar ik raad je aan om dat eerst te bekijken voordat je zo stellig bullshit verkondigt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zo die Fransen laten er geen gras over groeien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
https://nos.nl/artikel/24(...)e-spanningen-en-haat
Laat Co hier buitenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.
Hem werd echt aan alle kanten een spiegel voorgehouden. Hij kon niet meer vluchten van zijn duidelijke dubbele maat. Met als resultaat een schoolboy met het gezicht van een oorwurm. Alsof ie een stuk oude truffel in zijn mond heeft. Onfris en zurig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.
Die ga ik even checken thanks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprecht de vraag heb je ook de tijd genomen om van een derde partij een analyse te zien? IDF niet geloven kan ik nog begrijpen.
Hier Nieuwsuur gisteren (9 minuten), Nieuwsuur staat er om bekend dat ze juist kritisch kunnen zijn.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-al-ahli-ziekenhuis
Weg met deze haatheks. Goed bezig Frankrijk. 🇫🇷quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
Dat komt omdat je door je blinde haat voor Israël en je onvoorwaardelijke liefde voor Hamas alle werkelijkheid negeert.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat er maar vele mogen volgen. Hier is geen plaats voor haatdragende mensen die alleen maar leugens en desinformatie verspreiden terwijl ze van de geneugten van een visa genieten hier in het Westen. Deporteren die elementen van pure haat - zij verdienen geen plek hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hopla
Nou, ik geloof oprecht dat hij geen liefde voor Hamas voelt hoor, ook niet voor de Palestijnen overigens, maar voor de rest sla je de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat komt omdat je door je blinde haat voor Israël en je onvoorwaardelijke liefde voor Hamas alle werkelijkheid negeert.
Het zijn natuurlijk voornamelijk links en/of progressieve partijen. In die kringen heeft men natuurlijk veel Palestijnse sympathieën en een diepe wrok jegens het bestaan van Israël. Daar zal zeker het nodige antisemitisme een rol spelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inmiddels heeft het antisemitisme al 32 zetels in onze politiek doordat DENK, Bij1, SP, D'66, FvD, Volt en PvdD zich uitspraken tegen de motie Stoffer 'het recht op zelfverdediging van Israel'.
Jawel, dat heeft het wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Het recht op zelfverdediging van Israël heeft dan ook geen ene fuck te maken met 'de huizen van anderen plat bombarderen'. Zeker niet als je kijkt hoe wij (naar mijn mening zeer degelijk en nuchter, proportionaliteit als voorwaarde) zelfverdediging gedefinieerd hebben in onze rechtstaat. Hartstikke logisch dat Nederlandse politieke partijen niet in dat 'zelfverdediging' narratief mee gaan.
https://www.omroepbrabant(...)ouw-18-vrijgesproken
Als dit meisje later het huis/gezin van haar aanvaller gebombardeerd of iets aangedaan zou hebben zou het terecht geen zelfverdediging meer zijn geweest.
Ik had dit gisteravond ook bekeken. Maar waar vind je dat er sprake is van een dubbele moraal?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren 1 minuut gekeken, was grappig en mooi met dat westerse dubbele moraal. Alleen dat dubbel moraal kan je ook over veel Moslims zeggen en dan is het ineens niet meer zo grappig
Broer, als je een goed stuk kwaliteits sucuk hebt eet je die toch ook elke dag joh.quote:
Geen liefde voor de Palestijnen maar intense haat voor Israël - dan is het toch per definitie een Hamas aanhanger?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou, ik geloof oprecht dat hij geen liefde voor Hamas voelt hoor, ook niet voor de Palestijnen overigens, maar voor de rest sla je de spijker op zijn kop
Ik ben een vrouw, zemmel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Broer, als je een goed stuk kwaliteits sucuk hebt eet je die toch ook elke dag joh.²
Oh, oeps.quote:
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |