Zo kan je ze ook noemen, maar er is gewoon een goed gedefinieerde term voor dat soort extremistenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen liefde voor de Palestijnen maar intense haat voor Israël - dan is het toch per definitie een Hamas aanhanger?
Beetje sarcastisch welquote:
Is dit die documentaire over die landmeetkundige op Vlieland?quote:
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, dan was dit dus de 21e keer. Dan is het in ieder geval een interessant filmpje.
Komend van een man die bekend staat om zijn smiley, prima hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!²
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raketquote:Steeds meer burgeronderzoekers neigen naar dezelfde conclusie als de westerse inlichtingendiensten: de explosie in het Al-Ahli Baptist ziekenhuis in Gaza is zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een afzwaaiende raket van Hamas.
godverdommequote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben.
Vergeet de 12 whataboutisms niet. Top van de top.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raket
Oh kom op, er worden betere gemaakt hierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
godverdomme![]()
Je eerste echt leuke grap
Oefquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk met een dame te maken te hebben. Maar er is een verschil tussen een dame en vrouw. My bad!²
Tja, het kwaad is nu al geschied. De voorpagina's stonden urenlang vol met de beschuldigingen aan het adres van Israël en lang niet iedereen zal die rectificaties meer zien. En dat was natuurlijk ook de bedoeling. Reken er maar op dat er flink wat high fives zullen worden gegeven op de redacties van bepaalde media outlets.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)de-palestijnse-raket
Oplossingen zijn dan ook moeilijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder om te zien dat dit het zo goed doet bij mensen. De beste man draagt nul oplossingen aan maar komt alleen maar met valse analogieën.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.
Dit is voor mij nog wel het meest interessante. Als je als Hamas zeker weet dat het om een JBAM gaat - dan ga je toch nu op tv alle shrapnel laten zien die daar gevonden zou zijn?quote:Bewijs van de Palestijnen dat het om een Israëlisch explosief gaat, is niet geleverd.
Hoe dan ook de schuld van Israel en de zemmelsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal bias, slap gelul, niet echt, weinig onderbouwing, fake news.
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laten we hopen dat ze vandaag die weg provisorisch gemaakt krijgen en er morgen hulpgoederen Gaza in mogen.
En laten we vooral hopen dat dit allemaal terecht komt bij de juiste mensen.
Benieuwd of er dan ook buitenlanders Gaza verlaten.
Burn !quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet door hemquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh kom op, er worden betere gemaakt hier
Die kans is helaas erg klein.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laten we hopen dat ze vandaag die weg provisorisch gemaakt krijgen en er morgen hulpgoederen Gaza in mogen.
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Exact. Er wordt bij gebrek aan echt bewijs zelfs niet eens moeite gedaan om dingen in scene te zetten. Wat mij de indruk geeft dat zelfs Hamas doorheeft dat het geen zin heeft deze leugen door te zetten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dit is voor mij nog wel het meest interessante. Als je als Hamas zeker weet dat het om een JBAM gaat - dan ga je toch nu op tv alle shrapnel laten zien die daar gevonden zou zijn?
Mja die livestreams. Ik voel me dan echt zo'n ramptoerist. Het is bizar hoe goed we dit vanuit onze veilige, luie stoel kunnen volgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.
En livestream erbij. Graag.
Dus? Hij leeft nog, dus is hij niet letterlijk afgemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Pierce zag er als een schoolboy uit man.Ik had niet graag in zijn schoenen gestaan.
²
'For we are legion'quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Isroël doet dit slim. Ze proberen de volledige aandacht op Hamas te leggen. Op deze manier krijgen ze wereldwijd goodwill. Maar helaas voor ze. Voor het eerst in de geschiedenis zitten ze niet alleen aan de mediatouwtjes. Social media sloopt hun voorheen altijd werkende plan. En ik moet zeggen, het geeft me een optimaal gevoel in de lendenen.
Dus ik zeg in koor:
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel
Pakt de dief een stuk grond af dan is het hem die ik bel!²
Livestream van de inspectie van de lading van Al die trucks ja.. AK-47’s en TNT zijn geen humanitaire hulp bijv.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Zelfde wensenlijstje hier.
En livestream erbij. Graag.
Dat hoop ik uiteraard ook, maar dat staat los van de mogelijke hulpgoederen die Gaza in gaan. Max 20 vrachtwagens waren het toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.
Vies en erg naar idee wel, die gegijzelden worden daar vastgehouden en waarschijnlijk nog veel erger en overal staan ze met Palestijnse vlaggetjes te zwaaien, niemand van Palestijnse fanclub heeft het over hen, toch een beetje het failliet der menselijkheid en waardigheid.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er nog gijzelaars terug komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies hoeveel, maar dit vond ik ook wel frappantquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook, maar dat staat los van de mogelijke hulpgoederen die Gaza in gaan. Max 20 vrachtwagens waren het toch?
Wat is er frappant aan? Je kan raketten sowieso jaren opslaan. Eten en medicijnen zijn een stuk lastiger in grote aantallen te 'hoarden'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel, maar dit vond ik ook wel frappant
[ afbeelding ]
Dat klopt, overgenomen vanuit Amerika.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze juist door op te roepen ook de misdaden vanuit Israel te benoemen lijkt me. UvA is ook niet de enige uni waar dit speelt trouwens.
Je spoiler is stuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:37 schreef Zoddie het volgende:
Zat FAUDA seizoen 1 af te kijken gisteren en de motief van de groote aanslag die de palestijnen aan het voorbereiden waren viel me nogal op met hoe deze situatie nu is.
Spoiler voor diegenen die nog willen kijken:
Misschien zijn die raketten wel van het drugsgeld van Hamas aangeschaft?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is in Gaza aan alles gebrek behalve aan raketten en wapentuig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Livestream van de inspectie van de lading van Al die trucks ja.. AK-47’s en TNT zijn geen humanitaire hulp bijv.
Dat is natuurlijk bizar ja. Maar ze hebben daar echt jaren zitten produceren voor een situatie als deze.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog geen gebrek aan gewoon tuig, helaas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is in Gaza aan alles gebrek behalve aan raketten en wapentuig.
Wat een goedkope populistische onzin geklets.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interessant. Wat ik Interessant vind ook is de stilte vanaf de andere zijde die niet komen met tegenbewijs.quote:
Jij moet echt leren wensdenken en feiten van elkaar te scheiden, sorry.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk hoe ongemakkelijk erbij zat. Het is ook niet makkelijk om tijdens een debat leugens in stand te houden. Ergens zie je gewoon dat hij van binnen geraakt wordt en niet langer mee wil werken aan de onmenselijke kant en leugens van Israël and Co.
Bewijs van de Israëlische bom bedoel je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Interessant. Wat ik Interessant vind ook is de stilte vanaf de andere zijde die niet komen met tegenbewijs.
Vanaf Hamas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewijs van de Israëlische bom bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |