hello darlingquote:
Hows life?quote:
Nopequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En hier weer verder, juichen.
Iemand iets van Tong gelezen?
Ik ga alleen kijken als er ook streams komen en anders wordt het toch knippen, plakken en manipuleren. Zo geen zin inquote:
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streamsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 02:14 schreef engine het volgende:
Komen geen streams dus ik sla ook over. Big Brother weer in januari.
Ja denk ik ook. Begrijp het ook niet zo goed. De locatie was er al klaar voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streams
ik zit in een onjuichmodus ff...strontverkouden. zat om 6.00 uur al achter m'n laptoppie te werken omdat ik niet meer kon slapen van het hoesten, mja shit happens! Bondgenoten? Ik weet nog niet. Tis wel elke dag. Ik zit nu 'het spaanse dorp' te volgen, wat een aanfluiting vergeleken met de vorige keren is dat zeg. Niet echt leuke kandidaten, maar 1 keer per week een aflevering en er gebeurt eigenlijk erg weinig. Maar volgende week is de laatste afl. op videoland. Dus misschien dan maar wel Bondgenoten gaan volgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hows life?
Ga je de bondgenoten nog kijken ?
Heb ook een paar afleveringen gekeken van Zarraquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zit in een onjuichmodus ff...strontverkouden. zat om 6.00 uur al achter m'n laptoppie te werken omdat ik niet meer kon slapen van het hoesten, mja shit happens! Bondgenoten? Ik weet nog niet. Tis wel elke dag. Ik zit nu 'het spaanse dorp' te volgen, wat een aanfluiting vergeleken met de vorige keren is dat zeg. Niet echt leuke kandidaten, maar 1 keer per week een aflevering en er gebeurt eigenlijk erg weinig. Maar volgende week is de laatste afl. op videoland. Dus misschien dan maar wel Bondgenoten gaan volgen.
Ja uitermate geschikt zelfsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streams
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja uitermate geschikt zelfs
Heb de kandidaten gezien
Ook nog niet wauwwww
Hey skat.quote:
ja het spat er nog niet echt van afquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat.![]()
![]()
Dat hele Bondgenoten kan me gestolen worden,heb de kandidaten ook gezien.Wat een types.
Stoere uitspraken ook bij de intro.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het spat er nog niet echt van af
heb er 3 gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoere uitspraken ook bij de intro.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er 3 gezien
toen wist ik al genoeg
Er gaan ook vast een paar voortijdig weer naar huis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er 3 gezien
toen wist ik al genoeg
Je kunt je ook snel weg laten stemmenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan ook vast een paar voortijdig weer naar huis.
De morgen en middag zijn voorbij, maar alsnog een fijne avond Tongquote:
Ik dank u.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De morgen en middag zijn voorbij, maar alsnog een fijne avond Tong
Weet nooit hoe lang ik het trek momenteel. Maar WK-rugby halve finale Engeland-Zuid Afrika hoop ik te halen. Heerlijke topsport.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ga je nog voetbal of F1 kijken vanavond? Of wat anders leuks?
Heerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet nooit hoe lang ik het trek momenteel. Maar WK-rugby halve finale Engeland-Zuid Afrika hoop ik te halen. Heerlijke topsport.Kijk ik op BBC natuurlijk, terwijl bij Ziggo ook goed commentaar is, prima analisten bovendien. Voor wie ik ga juichen weet ik nog niet.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeerHoe is het daar? AL behandelingen gehad ondertussen?
Het duurt ook allemaal zo lang.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Morgen echo en radio-foto. Bloeduitslagen van afgelopen woensdag. Vorige week eerste hormooninjectie gehad. Nu al opvliegers. 2 november goudinjecties, half november eerste bestraling. Verder veel moe, maar trek het nog.
Je lichaam wordt steeds meer waard !quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Morgen echo en radio-foto. Bloeduitslagen van afgelopen woensdag. Vorige week eerste hormooninjectie gehad. Nu al opvliegers. 2 november goudinjecties, half november eerste bestraling. Verder veel moe, maar trek het nog.
Ga ik het goud later verzilveren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je lichaam wordt steeds meer waard !
Goedemiddag Greys, wat begon de morgen toch goed h, met de diskwalificatie van LuLu. Mooi nieuws over onze huilebalkquote:
Ik moet vooral erg lachen om de reacties van de fansquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goedemiddag Greys, wat begon de morgen toch goed h, met de diskwalificatie van LuLu. Mooi nieuws over onze huilebalk![]()
![]()
Heerlijk toch, Mercedes houdt ervan om de randjes op te zoeken, dat is ze met het DAS systeem gelukt, maar je kan niet altijd geluk hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet vooral erg lachen om de reacties van de fans
Ze zoeken allemaal de randjes opquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk toch, Mercedes houdt ervan om de randjes op te zoeken, dat is ze met het DAS systeem gelukt, maar je kan niet altijd geluk hebben
DAS systeem was er ook dik overheen, maar hebben ze door de vingers gezien, maar het seizoen erna mocht het niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zoeken allemaal de randjes op
Maar er over is net te ver
Ja Mercedes wordt vaak gematstquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAS systeem was er ook dik overheen, maar hebben ze door de vingers gezien, maar het seizoen erna mocht het niet meer
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De rntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Tong80 hoe is het je maandag vergaan? Uitslagen etc.
Ja luisteren naar je lichaam en rust nemen. En dat goud inspuiten, heb het liever in de vorm van sieraden, dan zie je het nogquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De rntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.
Hoe waren de uitslagen heerquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Straks naar huisarts.quote:
Dacht dat je maandag al bloeduitslagen kreeg. Maar verkeerd begrepen dan. Succes straks 😘quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De rntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.
Jepquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Greysbones gelezen dat Jeff en Kim uit elkaar zijn?
Ja dat moet je kunnen, bij mijn man en mij werkt dat heel goed. Maar we kennen die 2, kan ook zo weer goed komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
helaaaasss
al denk ik dat en samen wonen
en samen werken
en samen verbouwen elke relatie onder druk zet
we shall seequote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat moet je kunnen, bij mijn man en mij werkt dat heel goed. Maar we kennen die 2, kan ook zo weer goed komen
Hey heerquote:
Dinsdag nieuwe afspraak. Maandag nieuwe foto. "Iets" gevonden. Zo naar cardioloog in Jeroen Bosch Ziekenhuis.quote:
Morguh heerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dinsdag nieuwe afspraak. Maandag nieuwe foto. "Iets" gevonden. Zo naar cardioloog in Jeroen Bosch Ziekenhuis.
Goeiemorgen.
Dank je. En donderdag naar Tilburg voor goudstaaf-injecties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer![]()
O nee he, en zo blijf je maar in het ongewisse hangen met wat ze niet weer 'gevonden' hebben.
Sterkte weer heer
Een ding is zeker je hoeft je niet te vervelen met al dat getrek. Maar het is kudtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. En donderdag naar Tilburg voor goudstaaf-injecties.
Morguh Mazquote:
Hey Mazquote:
Beter toch. Mis je wel, maar voor jou zal het zeker even rustig zijn nu. Even bijtankenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ja merk dat ik wat meer rust heb en niet zo opgefokt ben
Hoi Hoiquote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Omgeving Rotterdam hier, en valt mee.. Zal wel weer overdreven zijn
Hier ook, wel een harde wind, maar geen storm of zoquote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Omgeving Rotterdam hier, en valt mee.. Zal wel weer overdreven zijn
Ja klopt, ben afgelopen tijd druk bezig geweest met andere dingenquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GoedemiddagLang niet gezien hier
quote:
oeps je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 5 november 2023 21:26 schreef Zucht. het volgende:
Ter info voor sommige dames, het is gebeurd!
Maziiiiiiquote:
hihiquote:Op maandag 6 november 2023 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oeps je maakt me nieuwsgierig
Ben je getrouwd??? Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 november 2023 21:26 schreef Zucht. het volgende:
Ter info voor sommige dames, het is gebeurd!
Nee ik heb op een knie voor haar gestaat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben je getrouwd??? Wat leuk, gefeliciteerd!![]()
Ohhh je hebt haar gevraagd? Wat romantischquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee ik heb op een knie voor haar gestaat.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh je hebt haar gevraagd? Wat romantisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
quote:
Kom jullie overal tegenquote:
In een vol restaurant maar 1 andere vrouw merkte het op, de rest staarde naar het bord of telefoonquote:
Zo groot is FOK! dus nietquote:
Ookquote:
Nou er zijn heel wat Sc hoor, als je die allemaal af wil gaan ben je mooi druk de hele dagquote:
Is wel te doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou er zijn heel wat Sc hoor, als je die allemaal af wil gaan ben je mooi druk de hele dag
Ja ik zie hetquote:
Had vanmorgen ook al gekeken maar heeft een streep door zijn naamquote:Op woensdag 8 november 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen. Iemand nog wat van Tong gehoord? Mis hem al een paar dagen
En dat houdt in?quote:Op woensdag 8 november 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had vanmorgen ook al gekeken maar heeft een streep door zijn naam
Fok!vakantiequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Triest, lijkt hier soms net een kleuterschool
Ook alquote:Op woensdag 8 november 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had vanmorgen ook al gekeken maar heeft een streep door zijn naam
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen. Iemand nog wat van Tong gehoord? Mis hem al een paar dagen
2 weken geband.quote:Op zondag 12 november 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey, Tong, miste je al! Hoe gaat ie?
Gelukkig is verder alles goedquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Fijn dat je terug bent... En verder, sterkte maar weer.quote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:29 schreef Dotteke het volgende:
MorguhWanneer krijg je de uitslapen @:Tong80
Morguh heerquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.Maar uitslagen van scans binnen twee weken. Daarna beginnen met bestralen.
En alles Fresh.quote:
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.quote:
Moet jij die slopen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet jij die slopen?
Een slimme meter of een gewoon een andere meter?
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mijquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?quote:
Dit stemt me hoopvol.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mij
Die gaat er wel even af.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeurenquote:
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeuren
Waarom?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?quote:
Kat dan boven houden?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?
Ik denk: Laat die man/vrouw lekker zijn werk doen.
Moet hij ook naar het toilet? Maak het het even extra schoon.
Wij wonen gelijkvloers Lovy.quote:
Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.quote:
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijn
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuwquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.
Lawaai maken ze wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuw
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer
O vervelend dat je daar wakker van ligt,
Ik heb hem ooit ook eens gehad en was ook bang maar viel mij heel erg mee.
Lang wachten weer op de uitslagen zeg
Hey boef.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Oeps foutje sorry, jij bent in ieder geval wel goed wakkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Hey jij.quote:
Een weekje vakantie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey![]()
Dacht even dat jij ook weg was
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh ok
Fijn dat je er weer bent dan
Juichen toch?quote:
Leuk beestje toch?quote:
Goedemorgen Heer GG.quote:
Ik tel ook mee...quote:Op woensdag 15 november 2023 02:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh. koffie? Ik zit nu even aan de siroop.
Even hier kijken en her en der wat tellen.
Ja ik zie het. En je zit in het goeie team, mijn team: de aftellers.quote:
Leuk team wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 02:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zie het. En je zit in het goeie team, mijn team: de aftellers.
quote:
Mopske.quote:
Persona non grata.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik raak in de war, jij bent toch altijd in 40+ ipv hier?
Ik vind mijn weg wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehh ok..
Blijft weinig forum over zo
DTS en 40+ is heus niet het enige wat FOK! heeft.quote:
Volgens mij heb jij een keertje goed geslapen.quote:
I know maar ik zag je gewoon altijd daarquote:Op woensdag 15 november 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS en 40+ is heus niet het enige wat FOK! heeft.
Zag het rechtstreeks. Heerlijk.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het rechtstreeks. Heerlijk.Iets voor Even tot hier. Ik kijk regelmatig om me te ergeren of verbazen.
Goeiemorgen.
Goedemorgen.Heer GG.quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgen HC.quote:
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren niet gezien maar voor nu een hele goede morgen heer
[ afbeelding ]
Gaat het al iets beter?quote:
Integendeel.quote:
mmm dat is niet fijn te lezen.quote:
Waarschijnlijk volgende week.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm dat is niet fijn te lezen.
Wanneer kreeg je de uitslagen ook weer?
Ik heb zo beetje het idee dat jij ondertussen al maanden aan het wachten bent, op onderzoeken, op een operatie of behandeling?quote:
Klopt. Vanaf begin juni. Absurd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo beetje het idee dat jij ondertussen al maanden aan het wachten bent, op onderzoeken, op een operatie of behandeling?
Duurt echt lang allemaal.
Dat is zeker belachelijk.quote:
quote:
Morguh heerquote:
Dank je wel.quote:
quote:
Hopelijk doet de bestraling goed zijn werk en heb je niet al te veel last van bijwerkingenquote:
quote:
3x goedemorgenquote:
Z'n gangetje, maar kan beter.quote:
Ik leen hem van je.quote:
Goedemorgen.quote:
Ben je echt aan het juichen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |